Přejít na obsah

Palivové čerpadlo


Danofon

Doporučené příspěvky

  • o 8 měsíců později...

Na Superbu 1,9 TDi, 96 kW, motor AWX se mi stalo, že jsem přijel na parkoviště, vypnu motor a za pár minut přijdu a motor nešlo nastartovat.

Startér točil a ani ťuk.

Odtáhli jsem auto domů, a začalo hledání nějakých vychytávek.

Odpojil jsem výstupní hadičku z polváku a zkusil. Palivo šlo jen chvilku a pak se čerpadlo vypnulo. Po opakovaném zapnutí klíčko pořád stejně.

Nakonec jsem si natáhnul extra vodiče z akumulátoru, odpojil jsem konektor plováku, natvrdo připojil napájení palivového čerpadla a motor naskočil. Za chodu jsem připojil zpět konektor plováku a motor jede.

Nemá někdo nějaké objasnění tohoto problému?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Našel jsem knihu o Škodě Superb, kde se píše toto: čerpadlo běží po zapnutí klíčku asi 2 sec., pak se vypne. Při nastartování pak opět běží.

Našel jsem si zapojení pinů na nádrži. U obloučku je mínus, protilehlý krajní je plus, menší středové je plovák. Natvrdo jsem napájení připojil k akumulátoru a po několika sekundách jsem nastartoval.

Od tohoto pokusu to běží normálně. Pro jistotu jsem si objednal balonek na naftu se zpětným ventilem.

http://www.naraditechnik.cz/auto-moto/rucni-pumpicka-mackaci-16.html

16-23-rucni-pumpicka-mackaci.jpg

Editováno: , autor: Petr.gr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...