Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Muzeme spekulovat.

Mozna k redukci dojde postupne vsude, nejdrive vsak tam, kde tato kombinace vydelava nejmene penez. Variant asi muze byt kvantum a naprostou vetsinu duvodu nemame sanci dohlednout. Treba chybejici kapacity neceho, co je 100% spojeno s tou kterou variantou jen na vybranych trzich. Klidne to muze byt i jiz zminena podpora Scaly na tom kterem trhu, coz muze byt zase rizeno nejakymi kapacitami, stavem hotovych homologaci pro ruzne trhy, zajmem jednotlivych trhu o ty ci jine (chybejici) motory/prevodovky a buh vi co jeste.

Podle me bez sance to rozklicovat, co za tim skutecne je. Cas ukaze.

Vloženo

Ano, to já všechno chápu, myslím jsem zde už i někde psal, že to bude nejspíše podpora prodeje Scaly, protože FIIIC 1.0 TSI 81kW v Style už je (byla) velmi blízko ceně Scaly. Ale spíš mi jde o to tvrzení z automobilky a pak novináře, kteří to jen hloupě přeberou a nezjistí si stav situace na okolních trzích...

Vloženo

Redukce komplexity. Když budu brát standardní nabídku. V první generaci bylo po faceliftu k dispozici pět benzinových a tři naftové motory. 1.2HTP v technicky rozdílných variantách, 1.4/16V ve dvou variantách (co si pamatuju, taky rozdílných) a dvoulitr. U nafty to byly dvě výkonové varianty 1.4TDI a 1.9TDI. Automat u 55kW benzimu.

 

Ve druhé generaci bylo o jeden benzinový motor míň. HTP se technicky sjednotilo a komplexita spočívala v jiné ŘJ. Jedna varianta 1.4 a jedna varianta 1.6. Nafta 3x 1.6TDI (nepamatuju si, do jaké míry a jestli vůbec se lišily). DSG u 77kW benzinu.

 

V aktuální konstelaci tady máme dvě výkonové varianty následníka HTP. Dále dvě výkonové varianty 1.0TSI. Které se pokud se nemýlím lišily jinou převodovkou a mapou v ŘJ. Nafta vůbec žádná. Automat k 81kW benzinu.

 

Jestli Škoda nechce z taktických důvodů FIII s tím motorem nabízet, ok. Můžou za tím být současné extrémní dodací lhůty a preference produkce Scaly/Kamýka. Může za tím být snaha přinutit zájemce když už, tak přihodit drobných 1 400EUR za automat, ok. Ale proboha, ať si pan Vlček nevymýšlí redukce komplexity. Vždyť se Fabia montuje se dvěma motory s pěti variantami převodovek/výkonů. Chápu, že teď bude muset měřit kde co.

 

P.S. zástavbovost pod 10% může být 9%. A to není nic špatného.

Vloženo

no vcera jsem v AS zaslechl po me narazce, ze jsem to stihl a moje auto uz bych si nekoupil. Ze chybeji motory VW a tak sebral cast alokace skodovce. Coz by davalo logiku v tom, ze moc cechu si 81kW s DSG nekoupi a tak pokryji ten alokovany vypadek.

Vloženo

To vysvětlení je úplný nesmysl, který nepotřebuje další komentář. Buď má pravdu lumirnavrat, nebo chtějí podpořit Kamiq. V každém případě mi to vzhledem k tomu, co jsem četl o 1.0 TSI GPF, připadá smutné.

Vloženo

No ale to podpořily slevové akce na motor MPI přímo z fabriky. Prodejce škodovky mi tvrdil, že stačí jedna malá akce např. i jen sleva 10.000,- Kč na nějaký model a ihned se to projeví na zvýšeném zájmu o něj.  A konkrétně na určité modely Fabie s motorem MPI byly skladové slevy až 65.000,- Kč . 

Vloženo (editace)

U této akce nelze bonus za protiúčet -25.000 . Já měl akci SL40 -48.000, -14.500 sleva od dealera. Fabia combi ambition. Na úvěr sem nekupoval. 

Editováno: , autor: Petr AMF
Vloženo
V 14. 3. 2019 na 19:41, Petr AMF napsal:

U této akce nelze bonus za protiúčet -25.000 . Já měl akci SL40 -48.000, -14.500 sleva od dealera. Fabia combi ambition. Na úvěr sem nekupoval. 

 Přesně tak. Já měl slevu přímo od škodovky 65.000 ,- Kč taky na skladový model Fabia combi ambition. No a protože jsem bral auto částečně na úvěr, tak ještě k tomu klasická sleva od bývalého Škofinu 20.0000,- Kč.

Auto bylo normálně vystaveno minimálně 2 týdny na webu Škodovky mezi skladovými vozy a nikdo si ho nevšímal, tož jsem ho vzal i když jsem chtěl původně krátkou, ale neber to za ty peníze!

Vloženo

Přesně tak, taky jsme brali skladovku. 

Co se týče dodání termínu motoru tsi, tak je to pravda, hrozná čekačka. U mpi je ale ještě kratší 4 až 6 týdnů. Aspoň co říkal prodejce.

Vloženo
V ‎16‎.‎03‎.‎2019 na 23:03, dodge napsal:

Nojo, byly doby, kdy se na auto čekalo 10 - 15 roků, někdo na ty doby se slzou v oku vzpomíná, jak tehdy bylo lépe a krásně se žilo.

 

Chapu jak to myslis, nejsem priznivce tehdejsi doby.

 

Nicmene zazil jsem to jako kluk, bylo mi 8 let. A jaka to byla radost v rodine, kdyz po letech v poradniku prisel telegram "Prijdte si pro auto".

Cesta autobusem do Usti nad Labem, prenocovani v hotelu hned vedle nadrazi s hlasenim o prijezdu vlaku snad kazdych 20 minut skrz celou noc. Rano cesta do Mototechny a tam na plose nejakych 8 aut. 6 bilych, 2 svetle modry (LADA 2107). Tata byl rychlej, meli jsme tu svetle modrou... Pamatuju si to do dneska ;) Takze ano, melo to neco do sebe :D

 

A ted zpet k tematu :) 

Vloženo

Na vlastní oči jsem to nechápal, klasický R4 motor. Výbava ambition. Předváděčka. Každopádně mě auto opravdu mile překvapilo velikostí a pohodlím. Jen ten kufr je zhruba jako krátká Fabie

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...