Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

No to tedy bude špatný render se spínací skříňkou. Vyjasním u dealera a vyhodím KESSY, jestli to ještě půjde.

Konfigurátor je jen informativní, takže chybějící tlačítko bych neřešil. Sám (Nejen já) mám v autě EasyStart, tak vím jak to funguje, viz jak jsem popsal výše. Přesně jak chceš "Kessy s klasickým zamykáním přes DO".

@Martab Super, díky za potvrzení. Ušetřím za KESSY :)

před 10 hodinami, Yogg napsal:

Ale zase je tam nová funkcionalita "Již obsaženo v paketu" u mimořádných výbav. ?

 

Peklo zamrzlo. Ještě by bylo dobré zobrazit kombinační ceny - řada lidí neví, že existují.

  • 3 týdny později...

Jaké jsou novinky pro F3 MR2020?

 

Vypozoroval jsem z konfigurátoru toto:

- zdražení všech výbavových verzí o 5000Kč

- zadní kotoučové brzdy nyní za příplatek 2000Kč

- metalízy dražší o 700Kč

- nově Black paket 1 nebo 2

 

Něco jiného?

nerad to říkám, protože Fabia je moje oblíbené auto, ale co z ní v současné době udělali je naprosto zoufalé..nabídka motorů naprosto tragická, pouhé 2 motory a u style pouze jeden motor dělá v současné době z Fabie absolutně nezajímavé, nudné a drahé auto, jako kdyby to mělo značit pomalý zánik Fabie jako takové, aby jejich startovací auto pro lidi byla jejich úžasná Scala lala lalááá ?

a co za motor by jsi v te fabii chtel? 6 valec s biturbem?

 

tyhle vykriky me vzdycky pobavi...  a pritom by stacilo, kdyby se autor zamyslel, a uvedomil si, k cemu je urcena fabie.

ski1961:Ono to bude tím,že ty další motory nemají homologaci na Euro-6d.

  • Autor

Tak asi ta 70kW stačí, silnější vypadl logicky kvůli Scale, kombik má nahradit Kamiq a na MPi Evo se čeká.
Spíše, že rok dopředu, co to vědí nezačnou homologovat nové verze.
Japonci mají třeba 4,5 verzí od modelu, těm na jaře udělají homologaci a prodávají stále.
Ale koncern musí každou verzi zvlášt, výbavu, už auto s tažným z výroby jiné emise tak jim to trvá. Celý koncern ve všech značkách musí mít stovky verzí.

@Dixik2 já se tedy přiznám, že nevím, jak přesně ty emise probíhají, ale proč tedy v jiných zemích EU s tím nemají problém a stále je nabízejí ? např. poláci mají nabídku stále stejnou, dokonce i TSI 81kW v manuálu, která je už u nás rok zručená, tak tam problém není..tomuto nerozumím..

 

screenshot-cc-cloud.skoda-auto.com-2019.05.31-10-22-46.png

před 28 minutami, Tragedie_v_JZD napsal:

a co za motor by jsi v te fabii chtel? 6 valec s biturbem?

 

tyhle vykriky me vzdycky pobavi...  a pritom by stacilo, kdyby se autor zamyslel, a uvedomil si, k cemu je urcena fabie.

 

moc děkuji za vysvětlení ?

Tohle je ještě starý konfigurátor s MY19 a ten se bude vypínat.

  • Autor

To asi určuje dovozce země, co se bude prodávat. Tady dali cíl 10tis Scal v 2019 a pokud byla combi jen o 15tis levnějši, většina by se klonila k většímu kufru. Podle mého.

@ski1961 Upřímně, dnes bych si už Fábii asi taky nevybral. Ale když se člověk podívá k jiným výrobcům, tak v této kategorii je to obecně bída ?

 

@Tragedie_v_JZD Nejde o to, že by tam byl potřeba nějaká V6 "BiTSI", ale dříve byla volba 70kW 5q, 81kW 6q nebo DSG. 81kW byla díky 6q velmi dobrým kandidátem pokud chtěl někdo jezdit po dálnicích. Z druhého konce zase MPI byla ideální volba do města (u combi teď není na výběr). Uvidíme co se objeví za motory s novým MR20, snad se to o něco zlepší :)

Upraveno od Martab

ahoj, jedné věci nerozumím... Mám auto objednané 24.4. čili jsem bral že to bude s výbavou z doby objednání -MR2019. To záleží na datu kdy se pustí to výroby aby ovlivnilo zda tam budu mít např zadní kotoučové bubny a zásuvku v kufru o které se píše že v MR2020 není? to mě trochu děsí... u rapida mi to dost chybělo..

Objednávali jsme 11/2018 a dodáno konec dubna 2019 a v autě vše podle objednávky 81 kw, 6 MT, style plus, i když v tu dobu již daná konfigurace nebyla dostupná cca 4 měsíce. 

Co to má znamenat ta inspirace ze SkodaHome? To mají od někoho povolené?

A ne jen v článku ale i v diskusích. 682571791_Screenshot_20190605-222642_SamsungInternet.thumb.jpg.00819be44ded9ebdd182d4eeaabaa9f7.jpg

Motorizace 1.0 TSI 81 KW bude dostupná od podzimu 2019 jak s manuálem,tak s DSG.

Pokud je to pravda, tak to je jistě pozitivní zpráva. V dnešním novém čísle Světa motorů se sama redakce podivuje, kam to Fabia s nabídkou motorizací v současnosti "dopracovala".

Ale po prohlášení šéfa VW, že model VW POLO to má tzv. spočítané, se nemůžu ubránit dojmu, aby základ škodovácké modelové řady na spalovací motory  nezačínal v budoucnosti až někde u SCALY/KAMIQU a Fabia nebyla odstřelena.

Upraveno od DušanV

  • 3 týdny později...

Dobrá zpráva, na druhou stranu, když si člověk vzpomene, že 1.2 TSI 81kW Style kdysi začínala na 325 900,- ... Ale pravdou je, že za tu dobu šlo vše nahoru.

  • 2 týdny později...

@Mrštik tak třeba zrovna ta DSG v F3 není žádná novinka, ten už není v nabídce několik měsíců, ale vrátila se do nabídky verze 81kW v manuálu, která taky dlouho nebyla k mání :-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.