Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Jen skoda tech polepu. Ano, daji se sundat, ovsem riziko poskozeneho (=porezaneho) laku by me asi odradilo.

 

Uprimne, jak to zatim vidim, u predFL mi vuci FL skutecne chybi jen ty predni Full-LED svetlomety. Ostatni je pouze v rovine nice to have.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Vloženo (editace)

Blinkry na vnitřní straně jsou v pohodě když má F3 blinkry i v zrcátkách.

 

@brrrrm ta “kůže” to je ta náhrada za semiš.

 

A jinak za tu výbavu co to auto od Loudy má je cena 369 hoodně dobrá. 

Editováno: , autor: MilanHos
Vloženo

Je zajímavé jak poskočila spotřeba, u MPI je stejná, ale u TSI je to 0,4l nahoru a přitom je to stále NEDC
image.thumb.png.7d19a41c84472f12036374df664d1e71.png vs image.thumb.png.f25f083bc6c6a7e04ef10f8d57f0aa06.png

Že by samotný filtr tolik ovlivnil spotřebu? Nebo nevíte někdo jak to je?

Vloženo

Novy zpusob mereni emisi, tim padem i spotreby. Realnejsi mereni v provozu, tim padem, konecne normalni psane spotreby, na ktere se bude uz lepe dostat, ne ty vejmysli ze zkuseben, kde nebylo nic verohodne ;)

Vloženo

Právě že toto je ještě stále dle NEDC. WLTP se bude udávat až od 1. září., navíc toto jsou docela nízké hodnoty na WLTP, když i UP! GTI má podle WLTP 5,6l/100km nebo kolik a podle NEDC má myslím 4,8l/100 (shodou okolností také s filtrem). Právě jsem si myslel taky že už jsou to nové WLTP, pak bych se nedivil, ale podle těch dostupných materiálů jsou to stále spotřeby podle starého NEDC a ten rozdíl není jen kosmetický. Podle WLTP by spotřeby měli být ještě o něco vyšší a podle toho co je tam napsané by je měl poskytnout prodejce na dotaz.

Vloženo

@MilanHos Já to neprožívám, jen mne zajímá čím to je, pokud je to jen samotným filtrem, tak se dá počítat i s růstem spotřeby v reálu. Kór v dnešní době kdy se tak hledí na flotilové emise je nárust papírové spotřeby o 0,5l ohromný (když se v dnešní době každý výrobce žene za každým dcl dolů a pak má i taková Fiesta ST tříválec s vypínáním jednoho válce). Takže spíš mne to zajímá, původně jsem právě myslel, že je to už podle toho WLTP, ale je to NEDC. Mimochodem u toho Up!u je to téměř stejné, verze bez filtru (66kW) má papírovou kombinovanou spotřebu 4,4l/100 a 85kW s filtrem má 4,8l/100 oboje podle NEDC, proto jsem položil tu otázku, je to tím filtrem, nebo je příčina jinde? Samozřejmě realita bude zase někde jinde než je papír.

Vloženo

Ale jde o to, že se způsob měření NEDC změnil a prochází tím jen nově homologované motory, což ten bez filtru není, zato ten s filtrem ano. Tedy ten rozdíl bude spočívat jen v jiné metodice měření, nikoli ve filtru samotném ;)

Vloženo

@_Denis_ To jako fakt kvůli jednomu měsíci předělávali metodiku a ještě ji nazvali stejně jako tu původní? Potom by mne tedy zajímalo v čem se liší "staré" NEDC a to "nové".

 

@Tragedie_v_JZD Také jsme o tom neslyšel, pokud se nepletu, tak jej nemá ani Polo, ani Ibiza, bylo by divné kdyby jej měla Fábia.

Vloženo

Uvedené hodnoty spotřeby a emisí jsou získávány předepsaným způsobem měření. Od 1. září 2017 platí pro určování spotřeby paliva a emisí CO₂ nových osobních automobilů a lehkých užitkových vozů nový, celosvětově harmonizovaný standard WLTP (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure), který realističtějším způsobem vystihuje skutečné podmínky provozu. Od 1. září 2018 standard WLTP nahradí dosavadní nový evropský jízdní cyklus (NEDC). Z důvodu postupu měření, který se více blíží provozu automobilu v reálných podmínkách, jsou hodnoty spotřeby paliva i emisí CO₂ v mnoha případech vyšší než při měření standardem NEDC.

 

V současné době jsme dle právních předpisů stále povinni uvádět hodnoty získané podle standardu NEDC. V případě, že se jedná o nové vozidlo, které je homologováno na základě měřicího cyklu WLTP, jsou hodnoty měřicího cyklu NEDC odvozeny od měřicího cyklu WLTP. Uvedení hodnot získaných podle měřicího cyklu WLTP je až do okamžiku jeho povinného zavedení dobrovolné.

Vloženo

A EK varovala výrobce před umělým navyšováním spotřeby (vyšší škodliviny). V budoucnu má docházet ke snižování takže se nyní zvyšuje bázová hodnota aby snižování tolik nebolelo. Takže jedno možných vysvětlení nelogických hodnot.

Vloženo

To umělé navyšování by se mělo týkat WLTP, protože z něj jim nehrozí žádné pokuty za překročení emisí, ale budou se podle současných hodnot odvozovat budoucí emisní omezení (tedy čím "vyšší" budou nyní emise a spotřeba dle WLTP, tím mírnější budou budoucí limity. Ale dle NEDC se počítá nyní stále, takže tam je snaha o co nejnižší hodnoty. To co píše @Pawouk je pravda, ale ŠA uvádí ještě jiný soubor spotřeb (dostupný třeba přes konfigurátor), kde je pro silnější TSI 4,7l/100 dne NEDC Euro 6d-TEMP, což je furt víc než bylo před filtrem. Takže to spíše vypadá že to slibované "nenavýšení spotřeby filtrem" se až tak nekoná.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...