Březen 13, 20196 r To bych chápal, ale proč potom jinde "ve světe" je 1.0 TSI s manuálem dostupné v konfigurátoru a cenících? Např aktuální ceník pro Polsko a modelový rok 2019https://az749841.vo.msecnd.net/sitesplpl/alv1/dd86f334-8a05-4bb8-9d59-42828305672b/cennik_fabia_rok_produkcji_2019.124e0455f4aa3c3d4d0d2870432dd5fa.pdf nebo: http://cc-cloud.skoda-auto.com/CHE/CHE/de-ch/NJ5/62519#!cc-instance=CHE&cc-salesprogram=CHE&cc-culture=de-ch&cc-model=NJ5&cc-carline=62519&cc-equipment=&cc-motor=194608&cc-color=K4K4&cc-interior=BL&cc-packages=&cc-view=step2&cc-configurationId=0&cc-viewstate={"lastConfigurationHash"%3A"4_M4_BL_K4K4_"} nebo DE http://cc-cloud.skoda-auto.com/deu/deu/de-de/nj5/62519#!cc-instance=DEU&cc-salesprogram=DEU&cc-culture=de-de&cc-model=NJ5&cc-carline=62519&cc-equipment=&cc-motor=193467&cc-color=2Y2Y&cc-interior=BL&cc-packages=&cc-view=step2&cc-configurationId=0&cc-viewstate={"accessoriesItems"%3A[]%2C"selectedAccessories"%3A[]%2C"lastConfigurationHash"%3A"4_M4_BL_2Y2Y_"} A to jsem nějak "extra nehledal".
Březen 13, 20196 r Muzeme spekulovat. Mozna k redukci dojde postupne vsude, nejdrive vsak tam, kde tato kombinace vydelava nejmene penez. Variant asi muze byt kvantum a naprostou vetsinu duvodu nemame sanci dohlednout. Treba chybejici kapacity neceho, co je 100% spojeno s tou kterou variantou jen na vybranych trzich. Klidne to muze byt i jiz zminena podpora Scaly na tom kterem trhu, coz muze byt zase rizeno nejakymi kapacitami, stavem hotovych homologaci pro ruzne trhy, zajmem jednotlivych trhu o ty ci jine (chybejici) motory/prevodovky a buh vi co jeste. Podle me bez sance to rozklicovat, co za tim skutecne je. Cas ukaze.
Březen 13, 20196 r Ano, to já všechno chápu, myslím jsem zde už i někde psal, že to bude nejspíše podpora prodeje Scaly, protože FIIIC 1.0 TSI 81kW v Style už je (byla) velmi blízko ceně Scaly. Ale spíš mi jde o to tvrzení z automobilky a pak novináře, kteří to jen hloupě přeberou a nezjistí si stav situace na okolních trzích...
Březen 13, 20196 r Redukce komplexity. Když budu brát standardní nabídku. V první generaci bylo po faceliftu k dispozici pět benzinových a tři naftové motory. 1.2HTP v technicky rozdílných variantách, 1.4/16V ve dvou variantách (co si pamatuju, taky rozdílných) a dvoulitr. U nafty to byly dvě výkonové varianty 1.4TDI a 1.9TDI. Automat u 55kW benzimu. Ve druhé generaci bylo o jeden benzinový motor míň. HTP se technicky sjednotilo a komplexita spočívala v jiné ŘJ. Jedna varianta 1.4 a jedna varianta 1.6. Nafta 3x 1.6TDI (nepamatuju si, do jaké míry a jestli vůbec se lišily). DSG u 77kW benzinu. V aktuální konstelaci tady máme dvě výkonové varianty následníka HTP. Dále dvě výkonové varianty 1.0TSI. Které se pokud se nemýlím lišily jinou převodovkou a mapou v ŘJ. Nafta vůbec žádná. Automat k 81kW benzinu. Jestli Škoda nechce z taktických důvodů FIII s tím motorem nabízet, ok. Můžou za tím být současné extrémní dodací lhůty a preference produkce Scaly/Kamýka. Může za tím být snaha přinutit zájemce když už, tak přihodit drobných 1 400EUR za automat, ok. Ale proboha, ať si pan Vlček nevymýšlí redukce komplexity. Vždyť se Fabia montuje se dvěma motory s pěti variantami převodovek/výkonů. Chápu, že teď bude muset měřit kde co. P.S. zástavbovost pod 10% může být 9%. A to není nic špatného.
Březen 13, 20196 r Na Slovensku tahle motorizace skončila a to o něco dříve než u nás.Ono to bude i na jiných trzích.
Březen 13, 20196 r no vcera jsem v AS zaslechl po me narazce, ze jsem to stihl a moje auto uz bych si nekoupil. Ze chybeji motory VW a tak sebral cast alokace skodovce. Coz by davalo logiku v tom, ze moc cechu si 81kW s DSG nekoupi a tak pokryji ten alokovany vypadek.
Březen 13, 20196 r To vysvětlení je úplný nesmysl, který nepotřebuje další komentář. Buď má pravdu lumirnavrat, nebo chtějí podpořit Kamiq. V každém případě mi to vzhledem k tomu, co jsem četl o 1.0 TSI GPF, připadá smutné.
Březen 13, 20196 r No ale to podpořily slevové akce na motor MPI přímo z fabriky. Prodejce škodovky mi tvrdil, že stačí jedna malá akce např. i jen sleva 10.000,- Kč na nějaký model a ihned se to projeví na zvýšeném zájmu o něj. A konkrétně na určité modely Fabie s motorem MPI byly skladové slevy až 65.000,- Kč .
Březen 14, 20196 r To byla ale předváděčka se slevou na leasing včetně započtení starého auta na protiúčet, ne?
Březen 14, 20196 r Autor před 19 minutami, Heini napsal: Kde maj MPI za 180? Jedu tam. Teoreticky tady :) Jestli je Trade -25 dostal by se zákazník na 185tis ( 5 by možná ukecal) http://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-cz/260-22055/?vin=TMBEA6NJ9KZ033875 za nové auto s klimou, centrálem,el.okny fajn
Březen 14, 20196 r U této akce nelze bonus za protiúčet -25.000 . Já měl akci SL40 -48.000, -14.500 sleva od dealera. Fabia combi ambition. Na úvěr sem nekupoval. Upraveno Březen 14, 20196 r od Petr AMF
Březen 16, 20196 r Informace z minulého týdne - dodací lhůty MPI 6-8 týdnů, u TSI 23-25 týdnů (combi) a 28-30 týdnů (hatchback).
Březen 16, 20196 r Nojo, byly doby, kdy se na auto čekalo 10 - 15 roků, někdo na ty doby se slzou v oku vzpomíná, jak tehdy bylo lépe a krásně se žilo.
Březen 16, 20196 r V 14. 3. 2019 na 19:41, Petr AMF napsal: U této akce nelze bonus za protiúčet -25.000 . Já měl akci SL40 -48.000, -14.500 sleva od dealera. Fabia combi ambition. Na úvěr sem nekupoval. Přesně tak. Já měl slevu přímo od škodovky 65.000 ,- Kč taky na skladový model Fabia combi ambition. No a protože jsem bral auto částečně na úvěr, tak ještě k tomu klasická sleva od bývalého Škofinu 20.0000,- Kč. Auto bylo normálně vystaveno minimálně 2 týdny na webu Škodovky mezi skladovými vozy a nikdo si ho nevšímal, tož jsem ho vzal i když jsem chtěl původně krátkou, ale neber to za ty peníze!
Březen 16, 20196 r Přesně tak, taky jsme brali skladovku. Co se týče dodání termínu motoru tsi, tak je to pravda, hrozná čekačka. U mpi je ale ještě kratší 4 až 6 týdnů. Aspoň co říkal prodejce.
Březen 18, 20196 r V 16.03.2019 na 23:03, dodge napsal: Nojo, byly doby, kdy se na auto čekalo 10 - 15 roků, někdo na ty doby se slzou v oku vzpomíná, jak tehdy bylo lépe a krásně se žilo. Chapu jak to myslis, nejsem priznivce tehdejsi doby. Nicmene zazil jsem to jako kluk, bylo mi 8 let. A jaka to byla radost v rodine, kdyz po letech v poradniku prisel telegram "Prijdte si pro auto". Cesta autobusem do Usti nad Labem, prenocovani v hotelu hned vedle nadrazi s hlasenim o prijezdu vlaku snad kazdych 20 minut skrz celou noc. Rano cesta do Mototechny a tam na plose nejakych 8 aut. 6 bilych, 2 svetle modry (LADA 2107). Tata byl rychlej, meli jsme tu svetle modrou... Pamatuju si to do dneska Takze ano, melo to neco do sebe A ted zpet k tematu
Březen 19, 20196 r Dneska jsem v Kamiqu viděl taky MPi. Přitom to tam ani být nemá. Tak kdo ví co a jak bude
Březen 19, 20196 r Kamiq a MPI, platforma to umožňuje, ale to snad nemůže nikdo pustit do prodeje, to by bylo jak litrový Junior ve Fábii
Březen 19, 20196 r Na vlastní oči jsem to nechápal, klasický R4 motor. Výbava ambition. Předváděčka. Každopádně mě auto opravdu mile překvapilo velikostí a pohodlím. Jen ten kufr je zhruba jako krátká Fabie
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.