Přejít na obsah

krátké VS dlouhé vzdálenosti


hardb

  

73 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

 

S tsi jsem jezdil převážně krátké vzdálennosti, benzínu v oleji bylo tolik, že to člověk cítil na míle daleko  :) ale po roce ježdění by mě to na výměnu oleje podle PP hnalo až při 18tis.km. Takže ten algoritmus proměnlivého intervalu oproti pevnému žádnou spásu nezaručoval ;-)

 

 

Nopak! To jen potvrzuje že to funguje dobře. Jezdím převážné dlouhé trasy a podle PP bych najezdil i těch 30tis, když by tam nebyla ta druhá podmínka 2let :-)

 

Přesně tak, spousta lidí si myslí jak koupí ojetiny nevyhraje, ale opak bývá pravdou. Kdo se o auto pečlivě stará a auto mu bez poruch slouží, tak ho prodává jen zřídka. Větší počet tam je přesně těch aut kde není vše uplně v pořádku a nebo těch kde uživatelé neřeší a jezdí a to je zase časovaná bomba kdy se na nového majitele navalí investice které mají příčinu v režimu používání předchozího majitele. O stočených autech ani nemluvím.

 

U nás ve firmě točíme ve fleetu každé dva roky Octavie, kolem 100tis jdou z firmy. Na první pohled super auta, interiér zachovalej, kastle taky... protože se používají na rychlé dálniční přesuny po německu. Což je na druhou stranu kámen úrazu. Motor je po těch 100tis odepsanej, protože to každej valí +/-200km/h a ty motory tu zátěz prostě nedávají. Mám přímé srovnání když přijde do fleetu nový auto tak je to motoricky úplně jinde i přes to že je to na chlup stejný auto. A řeklo by se že si nový majitel bude kupovat auto které prokazatelně jezdilo dlouhé trasy.

Editováno: , autor: Effective
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Nesúhlasím. Pri štýle jazdy aký má mkaba by mal PP hnať na výmenu oleja už pri 8 tisíc km, nie 18 tisíc. Takže PP síce nejak funguje, ale stále tam je moc veľká rezerva.
A čo sa týka áut u vás vo firme, jazdenie po diaľnici veľkým tempom by nemal byť problém. Problém je ak tam olej nechávate 30 tisíc km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesúhlasím. Pri štýle jazdy aký má mkaba by mal PP hnať na výmenu oleja už pri 8 tisíc km, nie 18 tisíc. Takže PP síce nejak funguje, ale stále tam je moc veľká rezerva.

A čo sa týka áut u vás vo firme, jazdenie po diaľnici veľkým tempom by nemal byť problém. Problém je ak tam olej nechávate 30 tisíc km.

 

Nemůže jej tam hnát, protože proměnlivé intervaly jsou nastaveny tak, že je tam max. 30 tis. km ale MIN. 15 tis. km. Dřív než po 15 tis. km Tě to nepošle ani kdybys jezdil 500 metrů denně. Někteří jste na ten olej moc přecitlivělí. Od Škody 120 jsem neslyšel o nikom, že by zadřel motor třeba kvůli oleji, pokud jej v motoru nebylo málo nebo nejezdil vyloženě jak ho*ado... Je jasné, že olej nebude průzračně čistý, ale od toho tam taky je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neviem na čo myslíš pri chladení oleja, ale pri bežnej jazde mimo diaľnice má olej okolo 85-95°C, keď pôjdeš na diaľnici v lete s naloženým autom, alebo viac cez limit, tak ten olej bude mať bez problémov cez 105°C, keď dáš ostrejšiu jazdu na Nordschleife, tak tam budeš mať aj 120°C.

Čo sa týka QI6, neviem ako to je nastavené, ale pri QG1 sa dalo bez problémov dostať hlboko pod 15 tisíc km (niekto tu na fóre mal aj 8 tisíc), a to je správne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...