Jump to content

Chladič plnícího vzduchu


Pastelka

Recommended Posts

Ahoj pánové,

  podařilo se mi při zácpě na pražském okruhu  (Barrandov) chytit miniaturní kamínek který mi prorazil ten malý chladič (po chlazení kapaliny chladící vzduch) klasickým chladičem. V chladiči mám mezi žebry dírku cca 5x5 mm až na příčnou trubičku kterou naštípnul... Dohadoval jsem se z autorizovaným servisem (samostatná správní jednotka) a ŠA, a prý toto není klasická konstrukční vada chladiče, případně konstrukce přívodu vzduchu, neb na "skoro novém" autě Š Rapid 5/2013, cca 30tis. km, prodloužená (doplácená) záruka na 4 roky, .... a není :-(  7500,- v ha__lu. K čemu pak je ta prodloužená záruka, to pak přeci nemá cenu když mám havarijní pojištění ... tahání peněz za záruku a ještě jednou za servis v autorizovaných servisech! A to mi ještě špatně sestavily zakrytování podběhu u řidiče, prohodily pořadí plastových dílů a nedaly jeden šroub ... "asi blbý den technika".

  Chtěl bych se vás optat co si myslíte o závěru ŠA, že se na toto nestahuje kulance myslíte? Jak byste reagovali?

Díky

Tom

 

p.s. předem se omlouvám za případné gramatické chyby, jsem dosti rozlícen :-)

Link to comment
Share on other sites

Tak samozřejmě že tohle není reklamovatelné. Ale mohl jsi to udělat jinak. 

 

Mohl jsi se domluvit s někým a ten by to vzal na sebe z povinného. On by se přiznal že kamínek odlétl z jeho auta a ty by jsi to dostal zaplacené a on by si někde vyjednal bonusy. 

 

Mohl jsi to dát na havárku, pokud máš rozumnou spoluúčast.

 

Kulance se nevztahuje na nic. To je jen o tom jak jsi s nima za dobře a co jsou schopni vyjednat s automobilkou.

 

edit: Ještě jedna poznámka, neber to osobně... Dneska se každý honí za tím kde a jak ušetřit. Takže si pojištění sjednáváme po netu, servis vybíráš podle toho kde jsou nejlevnější nebo kde ti dovolí nosit vlastní díly. Už se ale zapomíná na osobní kontakt. Já jezdím se všemi auty do jednoho servisu kde mne znají jménem. Servisní technik si pamatuje moje auta a prostě ví a je v obraze. Takže mi v případě problémů poradí nejvhodnější cestu. Já jim na oplátku udělám kšeft a nenosím vlastní díly. Naoplátku mi něco přihodí zadarmo nebo dají slevu.

Stejně tak mám pojišťováka který mne zná osobně a když mám podobný problém jako ty, tak mi řekne co mám udělat abych z pojistky dostal maximum.

Edited by Effective
  • Pozitivní 2
Link to comment
Share on other sites

Tady je to naprosto jasné a postup AS správný. Až ti příště kamínek naštípne přední sklo nebo světlo, tak to také budeš reklamovat?

A nezaměňuj záruku s kulancí. Havarijko máš, tak uplatňuj škodnou událost za podmínek které popisuje Effective.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Díky za postřehy,

   dal jsem to na havarijko .... ale přístup SA mě zarazil. Světla a sklo se nedají chránit, ale na ochraně chladiče by se dalo zapracovat. Také chodím do jednoho servisu, ale je to o lidech, i tam je znát jaký z jejich techniků si vezme auto na opravu :-( . Hold není technik jako technik. S poruchou chladiče jsem do svého servisu nejel, neb jsem byl rád že vozím s sebou destilku a na dolití a dojel jsem do prvního SA servisu.

Link to comment
Share on other sites

Celý ten příběh mi přijde hodně zvláštní. Kolik jsi v té zacpě jel, že Ti kamínek prorazil chladič? Čekal bych, že v zácpě člověk stojí nebo pojíždí a to ani nikomu kamínek neodletí. Jak víš, že to byl kamínek? Spíš bych to viděl na to, že Ti to trefila nějaké zbloudilá kulka... Tvé rozlícení moc nechápu - rozbiju si auto, resp. někdo mi jej rozbije a já to budu reklamovat u výrobce? Nemáš obrněné auto...

Link to comment
Share on other sites

Že to byl odlétlý kamínek je závěr autorizovaného servisu ... právě, protože jsem jel pomalu v zácpě a předtím jsem cca hodinku a půl stál před obchoďákem, tak vím přesně úsek kde se to muselo stát. Už mi není dvacet a k milionu km budu mít na služebních autech naježděno, toto se mi nikdy nestalo ... chladič jsem vyhodil a to pustil z hlavy :-) Jediné co jsem si dal jako závazek, že po ostatních skušenostech z Rapidem (reklamace silenbloku, odtoků, laku kapoty, jednoho navijáku pásů, seřízení dveří, reklamace sw klimatizace, reklamace vymazání servisních záznámu v MAXudotu) a to jsem byl ze 105 a Fabii I nadmíru spokojený, další auto Škoda never :-(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...