Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Není nad to, když máte auto na klíček. To jsem vždy dřív prodal auto, než jsem měnil baterku v DO. I sedm let vydržela a to jsem dělal servisáka a do auta lezl tak dvacetkrát denně. 

jakmile začne v autě tahle hláška svítit, tak dlemých zkušeností vydrží baterie ještě tak rok.

Mě přestal po dvou létech ovládač fungovat bez varování. Baterií naštěstí vozím sebou takže výměna byla rychlá. Zajímavé je že když jsem potom baterií měřil tak měla 2,9V. Proud do zkratu byl ještě 160 mA. Možná by stačilo tu baterií jen vytáhnout a po chvíli dát zpátky. Reset obvodu ovládače. To jsem ale nezkoušel.

  • 4 týdny později...

Za celou dobu mám třetí baterii. To zn. 3rok. Tu poslední jsem měl cca 4 měsíce a hodil jsem ji škodovce na hlavu. Bůhví jak dlouho ji měli ve skladu, hlavně že za ni chtěli 130 kč. Tak jsem si ji koupil v elektru za 24 a poznám jak dlouho vydrží. Škodovka to má šíleně předražené a navíc jak píši koupil jsem za podstatně nižší cenu tu stejnou.

Mě CR 2025 vydržela vždy tak cca rok, na doporučení servisu jsem tam vrazil CR 2032 a už přes rok klid (ťuk ťuk)

CR 2025 - cca170mAh
CR 2032 - ca220mAh
Asi na tom něco bude a dobré vědět do budoucna :)  hlavně že se vejde 

JJ. vejde se tam, ale je to "jentaktak". Je to stejný článek, co se používá v 99,9% základních desek do PC a opravdu stojí do 20,-Kč.

130,-Kč za 2025 je opravdu zlodějina, ale jistě se tu najde někdo, kdo mi bude vysvětlovat, že to tak není a že autosalony musí z něčeho žít.

  • 4 měsíce později...

Tak dneska jsem poprvé vyzkoušel startovaní s vybitým klíčkem. Po práci přijdu k autu a chci odemknout a nic. Tak jsem sundal krytku zámku a odemknul ručně. Chci nastartovat tlačítkem a "klíček nenalezen". Podruhé jsem startovací tlačítko zmáčkl klíčkem a po pár sekundách auto nastartovalo.

 

Ani jednou mi to předtím nenapsalo, že by byla slabá baterie. Měl jsem jí tam asi rok myslím. Tak jsem se přidal k těm kterým baterie "klekla" bez varování. Od teď budu vozit v autě jednu náhradní.

Já ji tam mám 2 roky, ale pořád reaguje na 50m, pro jistotu už nosím náhradní taky, ale ne v autě nýbrž v tašce. V autě by jí ta horka nemusela dělat dobře. Ale možná jednu dám i do auta, ne vždy mám tašku sebou.

V disketě Mégane III drží baterka i po 9 letech. Asi tenkrát byly poctivější baterky.

To není otázka "poctivější" baterie. Pokud je u obyčejného dálkového ovladače z baterie odebírán proud jen na krátký okamžik při stisku tlačíka, vyčerpá se její kapacita za dlouhou dobu. U kessy ovladačů je z baterie odebírán proud trvale a proto se její kapacita logicky vyčepá za relativně krátkou dobu.

Je proto vhodné vyměňovat baterii preventivně cca po roce, není to tak drahá nákladová položka.

Upraveno od dodge

Tak jsem ráno vyměnil baterku a ovladač je pořád nějaký divný. Mačkám tlačítko a auto se odemkne nebo zamkne až na několikátý pokus. A jednou mi zase nenastartovalo.

 

Jel jsem s tím tedy do servisu kde mě objednali až na začátek září. Tak uvidíme.

Vojtech mám podozrenie, že tento problém môže byť spôsobený znečistenou kontaktnou membránou podobne ako v ovládačoch na TV. Často sa tam dostane náhodne rozliaty nápoj a najmä sladké cukor obsahujúce tam zostanú naveky. Skús rozobrať a vyčistiť.

@VojtaCZ skus pozriet v navode. Je tam znovunakodovanie dialkoveho. Mozno to pomoze.

Inak ja po diskusiach tiez cakam, ze mi odide baterka a niekde som cital ze tam pasuje baterka do biosu. (zda sa mi 2032). Mne sa tam nemesti, stale vyskakuje.

Vejde, zasunout a zaklapnout deklík.

aj to som skusal... dialkove nefungovalo... mozno keby som to podlozil neakym kusom papierika...

To je divný, ostatním včetně mě to funguje i bez papierika.

Díky za rady. Vyzkouším to.

 

Jinak jsem tam zkoušel dát baterii CR2032 a nešla zastrčit pod ten plastový zobáček.

Prostě jí tam vlož, pokud nedrží pod tím plastovým zobáčkem, nevadí. Zacvakni krytku a je to.

Samotnému mně to v jednom ovladači pod těmi zobáčky drží, ve druhém to vyskakovalo. Tak jsem to prostě zavřel a fungují oba. Nehledejte v tom žádnou vědu.

neni to tim, ze tam spis patri CR2025? Ma stejnou voltaz, prumer, ale je o neco nizsi.

ano správně je tam CR2025, ale hodně kluků už tam dává tu CR2032, protoře se předpokládá, že vydrží déle..

CR2032 se tam dává hlavně kvůli kapacitě, mívají 220-240mAh (ale najdou se i levné š**** které mají 180mAh). CR2025 je nižší, je tam z výroby, ale její kapacita je 150-170mAh.

  • 1 měsíc později...
V 30. 10. 2017 na 15:30, ekr napsal:

Podobná zkušenost,

přijel sem na servisku a technik nemohl odemkout auto musel jit vyměnit baterku v klíči aby se dostal dovnitř, koukal jsem na něho přes sklo ze servisu co to tam vlastně pořád zkouší, že to auto obchází pořád do kola sklíčem a nelezekdyby něco, což nastako dnes a jak to dopadlo, tu max. jsem měl v loketce kde mám jeno  dovnitř.

Já v pohodě dojel  k němu před servis bez hlášky o slabé baterce v klíčku.

Tak znova anabáze s baterkou, o5 bez jakékhokoli upozořnění a hlášky. odjezd z práce, zastávka u řezníka pro něco dobrého, po příchodu k autu ani ťuk vypáčil jsem krytku nastartoval přiloženým klíčem ke tlačítku.Doteď pohoda zhasl sem motor a že si vyměním baterku kterou po zkušenostech vozím v loketce zabalenou v origo blistru.

Koupil jsem Maxelku za 49 kč, říkám si zainvestuji , byli tam i za 12 kč.

No po vložení klíček ani nebliknul.Byla to 2025.

Nakonec jsem našel v tašce kde mám šroubováky klíče a jiné nářadí 2 kusy baterek 2032, mám je tam určité déle jak 5 leta světe divse klíček s touto starou baterkou která je tak ddloho mezi kovovými věcmi a funguje.

Tu Maxelku jsem kupoval v létě,  pro zichr kdyby něco v té loketce byla jen ona a papírové kapesníky, možná ležela dlouho na krámě ale kdo to má poznat, že.

Takže si myslím po mé zkušenosti že je jedno kde tu náhradní baterku vozite a s čím, je to o štěstí, jo a doma mi leí ten velky blistr z Lidlu se všemi možnými baterkami co byl onehdá v akci, asi ho celý hodím do vercajku k té jedné 22032 co tam už leží těch 5 let a ta druhá mně zachránila.

Nemôže baterke škodiť aj to, keď v lete auto stojí celý deň na slnku a v aute môže byť teplota +50°C? Tiež už polroka nosím v schránke na slnečné okuliare 2025ku, som zvedavý, či bude ešte fungovať. Minulý týždeň malo auto dva roky a zatiaľ stále fungujem na pôvodnej, a to mám údajne pažravejšie plné kessy.

Tak ty 2 roky ti závidím, je pravda že teď mi vydržela necelý rok, byla tam značka kodak, servisman co jí tam dával aby se vůbec dostal do auta, říkal že s nima mají dobré zkušenosti. O to mi  nejde rok by celkem šel jen mě sere že už mně nic předem jako porvé pči váměně nic neupozornuje.Prostě neodemknu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.