Červenec 17, 20178 r chtělo by k tomu jen dodat, že ACC tam jsou na výběr oba dva, jak do 160 tak do 210. Upraveno Červenec 17, 20178 r od Seehirt
Červenec 27, 20178 r 1 minute ago, Dixik2 said: DCC od 27KT/18. Zdroj.FB AC Šmucler Plzeň. DCC iba pre 4x4 alebo aj prednokolky ?
Červenec 28, 20178 r V 27. 7. 2017 na 9:53, Dixik2 napsal: DCC od 27KT/18. Zdroj.FB AC Šmucler Plzeň. Jen pro mě, jako pro kopyto..., jaký je rozdíl mezi ACC vs DCC
Srpen 24, 20178 r Před pár týdny bylo zveřejněno, že místo Rapidu/Toleda se na lince s OIII bude vyrábět model z Kvasin. Dneska zveřejnili odboráři, že to bude Karok a bude to cca polovina produkce. Tím se zřejmě částečně odlehčí i Kokodáku a Atece. Rapid a Toledo byl přestěhovaný na linku k Fabii a Spacebacku.
Srpen 29, 20178 r Aby dosáhli emise,zvýší teplotu spalování,výfuk se rozežhaví tak,že plastová nádrž to nevydrží.Víc nemůžu říct. Bude to asi katastrofa ten motor,ale vše spíš kvůli emisím.Vypínání jednoho válce.Myslím,že zlaté vynější 1,4 TSi.
Srpen 29, 20178 r No vidíš, právě se dívám do německého konfigurátoru a tam je jak u Karoqa, tak u OIII 1.5 TSI 110 kW. Ostatně pro OIII v ČR je náběh 1.5 TSI údajně odložen až na příští rok již nějakou dobu. Oni si prostě nedají pokoj, to jim nestačily průšvihy s předchozí generací TSI motorů? Nemá to spíš souvislost s filtrem pevných částic a jeho vypalováním? Protože zvýšením teploty spalování přímo ve válcích se radikálně zvyšují emise NOx a ty u zážehového motoru už nijak nezlikviduješ.
Srpen 29, 20178 r Nemá,tyhle ještě nemají filtr. Další průšvih je s DSG a u dvoukolky z důvodů šetření nechtějí dávat ty nové mokré sedmikvalty. Problémy co vím je u přehrání SW u 1,6,taktéž vysoká teplota výfuku,ale tam zatím údajně nic nehrozí.
Srpen 30, 20178 r 1.5TSi mají hlavně zdržení důvodů menší produkce těchto motorů. Prioritně se tyto motory uvolní pro nové modely v rámci koncernu /jako je Karoq, Ibiza, Golf, Polo atd/. Až se to celé srovná, tak se uvolní motory i pro ostatní modely. Tento problém mají vždy s náběhem nového motoru. Stejný problém řeší s 2.0TSI 132kW u Kodiaqa, kde tento motor znamená zdržení +29 týdnů.
Srpen 30, 20178 r To co píšeš je jinak- 1.5TSi mají hlavně zdržení důvodů menší produkce těchto motorů.
Srpen 30, 20178 r Nedostatek motorů 2.0TSI/132kW by mohli řešit např. zařazením motorizace 2.0TSI/162kW a bylo by.. :-)
Srpen 31, 20178 r bojler - s dalšími motory je to na delší povídání, ale odpověď je jednoduchá ,,VW,,
Srpen 31, 20178 r před 21 hodinami, cosby napsal: To co píšeš je jinak- 1.5TSi mají hlavně zdržení důvodů menší produkce těchto motorů. vždyť to píšu, že produkce těchto motorů není taková
Září 1, 20178 r ve škodě bez starostí je každé auto s produkce ŠKODA Auto. Dnes už si modeluješ auto přesně podle sebe.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.