Květen 15, 20187 r Kdy má náběh 2.0 TDI 140 KW 4x4 7DSG ? Měl mít náběh v 18KT a v ceníku a konfigurátoru ještě není.
Květen 29, 20187 r V 15. 1. 2018 na 11:05, Jojo91 napsal: BirK: 2. bod: Alcantara se uz nema vratit, ale ma prijit nejaka nova nahrada do budoucna ... Vracím se zpět k otázce potahů sedadel. Dnes jsem dostal od prodejce zprávu, že bude možné do KAROQu objednat potah sedadel Suedia (syntetická broušená kůže), která je údajně velmi podobná Alcantaře. Pro mě to v překladu znamená, že Alcantaře definitivně odzvonilo. Stojím před rozhodnutím, zdali zvolit tento nový potah, který jsem ale zatím nikde neviděl naživo (aktuálně mám zadaný v konfiguraci potah látka/kůže). Údajně byl teď někdy k vidění na nové Fabii se sportovními sedadly. Viděl jste ho někdy někdo už naživo, jak na vás působil a je skutečně podobný Alcantaře? Kromě toho z informací od prodejce vyznělo, že by se snad brzy měli upravovat specifikace na nový modelový rok, takže je možné, že některé prvky z konfigurace zmizí a naopak se objeví nějaké nové vychytávky.
Květen 29, 20187 r ad cudlik na DPP … jak je to v soucasnosti? telefonek tam maj všichni, nebo lidi s DPP tam maj cudlik na DPP a lidi bez tam maj telefonek?
Červenec 17, 20187 r Ahoj, píšu pár zkušeností, třeba to někoho bude zajímat, Skoda Karoq 1,5 TSi Ambition manual, vyměněn za Rapid 1,2 TSi 81KW Style Plus. Vyšší posez super, komfort a naladění podvozku super. Motor vypadá dobře, 2 válcovej režim tam skáže mnohem častěji než jsem čekal, i když kolem 1500 otáček se mu moc nechce, sedadla vzadu docela málo místa, když si dám sedadlo na sebe, tak za sebou mám míň místa než v Rapidu, mám 188cm, šířka je samozřejmě lepší a vepředu je prostoru hodně. Pokud nemusíte, určitě neberte Vario Flex, sedadla jsou užší a opěrka tak o 8 cm nižží, nejsou moc pohodlná, pro dospělého na delší cesty vzadu nic moc, nechtěl bych sedět za sebou a jet třeba do Chorvatska, ale pokud máte kolem 180cm tak to bude ok. Potah sedadel ve verzi Ambition taky nic moc. Vrzající madla dveří hrůza děs, jak tam něco takového můžou dát, to nechápu, v Rapidu nevrzaly, ale v Kodiaku vržou taky. Nemám navigaci, ale Smartlink + Android Auto s aplikací Waze funguje naprosto bez problému, stahoval jsem z apkmirror a hodně mile mě to překvapilo, je super vyladěná, v Rapidu jsem měl Amundsen a není potřeba připlácet za navigaci, spojení s Waze je 100%, to spíš jedině kdybyste chtěli digitální přístrojovku. Rozhodně doporučuju Full Led světla, rozdíl oproti světlum klasickým halogenům obrovský. Upraveno Červenec 17, 20187 r od Dzarin
Červenec 17, 20187 r Pocitově to cítít nejde ani náhodou, ale na Maxi Dotu se zobrazí hláška 2- válcový režim.
Červenec 17, 20187 r To že se mu moc nechce přepínat na dvouválcový režim v nízkých otáčkách může být taky to, že pod 1500 nebo 1400ot. se ani nepřepne (jsou tam vymezené otáčky kdy funguje, teď nevím přesně kde je ta spodní hranice).
Červenec 17, 20187 r Ne, bylo myšleno, že kolem 1500 otáček se motoru moc nechce, ne že se mu nechce do 2 válců
Červenec 17, 20187 r @Dzarin díky za postřehy. Je to už poněkolkáté co čtu, že Varioflex sedadla jsou spíš na škodu, než k užitku. Začínám docela vážně uvažovat o tom, že je z konfigurace svého auta nechám odstranit. Domníval jsem se (zřejmě mylně), že když budou zadní sedadla rozdělená na tři, že každý ze sedících bude mít pro sebe více místa, že ten uprostřed nebude moct nadávat, že si ti krajní pro sebe uzurpují více místa apod. Zatím se ale setkávám s názory, že Varioflexy jsou užší, nižší a celkově že je na zadních sedadlech méně místa, což mě udivuje. Porovnával jsi reálně Varioflexy s normální lavicí anebo to máš jen z doslechu? Kromě toho v konfigurátoru Škoda u paketu Style Plus stále visí, že je dočasně dostupný právě pouze s Varioflexy. To už ale třeba nemusí být pravda, protože když ho zkusím přidat k vozu teď, tak mi to Varioflexy nenutí jako nutnou součást.
Červenec 17, 20187 r Souhlasím, že Varoflexy jsou v porovnání s normální lavicí paradoxně méně praktické. Tchán je má v Yeti, tak vím co je to za šmejd. Malé, úzké, nízké a středový pás jde ze stropu. Navíc jsou to ty samé jako v Roomstru, takže jsou v Yeti úzké tak, že po stranách je mezi sedačkou a dveřmi neuvěřitelně místa a pak zákonitě prostřední sezení je děsně úzké. To jsem trochu odbočil, ale záměrně. Protože jestli do Zaroqu dali rozměrově ty samé krámy jako do Roomstru a Yeti, tak ať s tím jdou na dětský autodrom. Jestli dali alespoň tu prostřední stejně širokou jako krajní, je situace lepší, ale ne o moc. Každopádně jestli je zde někdo znalý a může potvrdit, zdali jsou ty varia stejná jako v Yeti, resp. v Roomu, bude to užitečná informace.
Červenec 17, 20187 r Jo porovnával, v autosalonu jsem si sedal do obou verzí, Vario jsem z toho důvodu místa nechtěl, ale prodejce mi nabídl již nakonfigurovaný vůz, tak to změnit nešlo, jediný plus bylo, že šel sklopit prostředek na loketku, což jinak nešlo, ale teď od Mr2019 už bude průchod, takže netřeba. Když si hodíš do konfigurátou verzi s a bez Vario vedle sebe, tak jde vidět, že krajní jsou užší u Vario na úkor širšího prostředku, ten žlábek na zadek a záda je užší, takže když máš širší záda, tak u Vario vážně nic moc, ale jako pro děcka, ženy, menší postavy to bude v pohodě, pro chlapa 90kg ne. Jako pokud se nechystáš každej týden stěhovat, tak bych Vario 100% nechtěl, v pohodě budou tak do těch 180cm, 75kg... Upraveno Červenec 17, 20187 r od Dzarin
Červenec 17, 20187 r Před hodinou, Clerfayt napsal: Jestli dali alespoň tu prostřední stejně širokou jako krajní, je situace lepší, ale ne o moc. Soudě podle tohoto VIDEA to nevypadá, že by prostřední sedadlo bylo stejně široké, jako krajní.
Červenec 17, 20187 r Prostřední u Vario je užší, než krajní, ale širší než prostřední u standardu..ale pořád na prd
Červenec 18, 20187 r A ještě jedna věc co je na houby u Varioflex, pokud máte rezervu, tak když vyndáte zadní sedadla, tak stejně nedostanete rovinu, ale na místě sedadel vznikne dolů schod, kufr je výš.
Červenec 18, 20187 r Co je pro jednoho špatné tak může pro druhého bejt dobré. Tchán má Yetiho a nevadí mu varioflex (jezdí většinou ve dvouch). Já mám Roomstra a nemůžu si varioflex vynachválit. Do karoqa jsem si dal varioflex bez rezervy a pro velké místo velká spokojenost oproti původní Octavii3 pro nemožnost vyndat sedačky.
Červenec 19, 20187 r Uz len kvoli sklonu operadla sa vario oplati. Zena sedi vzadu s malou a casto meni uhol. Posuvanie dopredu sedadla je tiez bomba
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.