Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Budík teploty 66 členové hlasovali

  1. 1. Viděli jste budík teploty jinde než na 90 °C?

    • ANO
      20
    • NE
      34

Prosím, přihlaste se nebo zaregistrujte se, abyste mohli hlasovat v této anketě.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj,

 

tak si to dneska šinu po dálnici, že mi občas olej leze nad 130 beru v klidu, ale dneska jsem si všiml, že mi vylezla teplota asi na 100 °C. 

 

Doteď jsem u O3 bral tento budík jen jako informativní, resp. jsem si za celý rok a půl nevšiml, že by byl někde jinde než na středu, a to i včetně loňského horkého léta.

 

Moje otázka tedy, už ho někdo někdy viděl i na jiné hodnotě? 

 

p.s. start a cestování nahoru nepočítám.......

Olej ti leze nad 130??

  • Autor

Jo. 

 

 

post-9274-0-25989500-1465582303_thumb.jp

Reklamace. Me najednou vyletelo na 130. Vadna vodni pumpa.

Sent from my iPhone using Tapatalk

A ta teplota oleje je v pořádku? To je taky nějak moc, ne?

Provozní teplota oleje je do 110°C. Ale je nutné vzít do úvahy nastavenou rychlost - asi tady nebude moc lidí, co jezdí 205 na tempomat s 1.6 TDI.

 

PS: trochu jsem upravil název tématu.

Ok. Me překvapuje, ze pri predpisovce 130 po dalnici, mam teplotu oleje 111 stupnu. (1.4tsi), takže uz mimo provozni rozsah. Je tam něco spatne?

Tech 135 stupnu u 1.6tdi bych se uz sakra bal.

Nutné napíchnout na diagnostiku a vyčíst zda je tam chyba. Taky si myslím, že na 99% je to chyba vodní pumpy. Jak mi někdo říkal vydržela záruku a měsíc. Už jsem viděl 1.4 tsi jak se při necelých 30 tisících musel dát nový motor, starý prostě přestal mazat.

 

Jinak když vidím to plexisklo na fotce tak takhle vypadají budíky na starých autech po 10 letech.

Upraveno od ferda25

No, jiný motor, jiné auto, jiné téma. Ale budiž - s EA211 nemám zkušenosti, u mé 1.4 TSI takových teplot běžně nedosahuji ani za letních veder při tempu 140 km/h. Většinou to je někde okolo 105°C. Zeptej se spíš v sekci 1.4 TSI OIII. Těch je na foru docela dost. No anebo nech prověřit funkčnost termomanagementu. SIII snad dokonce má i uzavíratelné žaluzie před chladičem?

  • Autor

Ještě mě napadlo, někde jsem v kódování tuším jednotky 8 viděl teplé krajiny, netušíte někdo jak to upraví chlazení? 

 

Míval jsem podobné teploty i na Supu ( jedničkovém), udělali jsme spolu přes 400 tis. km a v pohodě.  Jen nejezdím dlouhý servisní interval. 

 

Car policy je na firmě zatím jasné, takže hold 1,6. Diag. je čistá, příště si ji připíchnu na jízdu a nechám číst teploty....

 

JInak SIII má žaluzie, už jsme s nima měli problém...

Vzpomněl jsem si, že poslední auto kde jsem sledoval teplotu vody byla 120. Je fakt, že neznám moc míst, kde by šlo nastavit tempomat na 205 km/h a ještě chtít po 1.6, aby tu rychlost udržela. Rozhodně tím vyzkoušíš, že motor je v pořádku. :rolleyes: Teplota začala jít sama dolů nebo jsi zpomalil?

  • Autor

Mě spíš zarazila ta teplota vody, protože tu jsem neviděl zvednout na koncernových autech snad nikdy a vždy ji bral jen jako informativní. Díky tomu jsem přeskočil na teplotu oleje. 

 

Jezdím pracovně do Německa, nahoru Dortmund, dolu až k hranicím z F a Ch a navíc celé Československo. 

 

Jinak 1,6 to držet celkem umí.... V noci po Německé dálnici držíváme i víc, jen bez tempomatu a teplota vody vždy držela. 

 

Uvidíme, příští týden mě čekají podobné cesty. 

 

Jo jiný motor by se mi líbil víc, dokonce by při tom nájezdu dávalo i smysl, ale to je jiný příběh.... 

Měli jsme na firemní O3 TDI to samé, teplota vody přes 100 už kolem 130 km/h na dálnici. Diag čístá, ale měli jsme to vyfoceno mobilem. V servisu výměna vodní pumpy na záruku a od té doby klid.

Ahoj, nejaky ten tyden mam oktafku 1.6 tdi 81kw a ac jsem to prolejzal info ohledne teploty oleje jsem nenasel....je mozne, ze rv. 2016 toto info nedava?

  • Autor

Povol si to v nastavení v radiu ;-) nebo pak dokodovat....

Dik, bylo to v nastaveni...tam jsem se jeste nedostal:-)

  • Autor

Tak posun, dneska po dálnici v omezeni, tj. 80 a najednou červený displej a teplota nad 120.

 

Protože zastavit se nedalo, tak topení na max a teplota spadla. Auto je v servisu a prý je dokonce přípis, že není potřeba mít prokazatelně zdokumentováno. 

A povedali ti o com hovori to TPI?

  • 11 měsíců později...

Dobry den.Je na tento problem s vodnou pumpou vydane TPI?Ak ano mate niekto cislo tohlo TPI.Dakujem

Řešilo se to na konferenci podzim 2016, najdi si to, stáhni a přečti v tomto vlákně:

 

Dakujem.Pozeral som ale nenasiel.Nasiel som na Angl.fore Brisk....TPI 2039483/7 na problem s vodnou pumpou.Viete mi to potvrdit .Mozete mi povedat co ta skratkaTPI znamena.Aby som v servise nebol za ......V piatok jazda dialnica teplota vody v cervenom chvilku po ubrati navrat na 90.Chcem ist v pondelok do servisu.Motor 1,6 tdi 77kw CLHA 50000km r.v 10.2014.Este otazka auto som kupil pred rokom dovoz.Kupene v HU v serviske zaruka 4 roky alebo200 000km.Na Sk zaruka skoncila november 2016.Ak by som siel reklamovat do HU platila by zaruka tam?dakujem pekne za pripadne odpovede

Pekny den

TPI = Technická produktová informace

 

Hledal jsi špatně - viz obrázky z předmětné konference:

 

100.thumb.JPG.e020e20b753e7f05dee481d76f468bc4.JPG101.thumb.JPG.86a8d3c1a45861542ff53287c8dd82df.JPG

Dakujem pekne.

Asi som naozaj nepozeral poriadne.Pozeral som cez mobil a blblo to.Dakujem

Som zvedavy ci sa mi podari v servise zjednat opravu aspon na kulanciu.

Pekny vecer

Upraveno od zeroA6M
Preklep

  • 3 týdny později...

Info o rieseni prehrievania.Oprava na kulanciu.Auto po zaruke a dovoz,servisna historia iba autorizak.Bol som prekvapeny kulancia 100:80.Platil som 20%prace.Dakujem za uzitocne info.

Pekny den

Upraveno od zeroA6M
Preklep

  • 2 roky později...

Zdravím a prosím o názory. Octavia III 1.6TDi se od začátku zahřívá tak, že teplota stoupala na cca 65 stupňů, pak spadla asi o 10 a zase stoupala na 90. Nyní jsem zjistil černou chladící kapalinu, v záruce ji vyměnili. Teď se motor ohřívá plynule bez výkyvu až k 90, ale trvá mu to o mnoho déle. Dle názoru servisu je to nyní standardní stav. Jak se ohřívá Vám a víte někdo, při kolika stupních odjede clona pumpy? 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.