Přejít na obsah

Teplota vody a oleje


Krenstik

Budík teploty  

64 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

tak si to dneska šinu po dálnici, že mi občas olej leze nad 130 beru v klidu, ale dneska jsem si všiml, že mi vylezla teplota asi na 100 °C. 

 

Doteď jsem u O3 bral tento budík jen jako informativní, resp. jsem si za celý rok a půl nevšiml, že by byl někde jinde než na středu, a to i včetně loňského horkého léta.

 

Moje otázka tedy, už ho někdo někdy viděl i na jiné hodnotě? 

 

p.s. start a cestování nahoru nepočítám.......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nutné napíchnout na diagnostiku a vyčíst zda je tam chyba. Taky si myslím, že na 99% je to chyba vodní pumpy. Jak mi někdo říkal vydržela záruku a měsíc. Už jsem viděl 1.4 tsi jak se při necelých 30 tisících musel dát nový motor, starý prostě přestal mazat.

 

Jinak když vidím to plexisklo na fotce tak takhle vypadají budíky na starých autech po 10 letech.

Editováno: , autor: ferda25
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, jiný motor, jiné auto, jiné téma. Ale budiž - s EA211 nemám zkušenosti, u mé 1.4 TSI takových teplot běžně nedosahuji ani za letních veder při tempu 140 km/h. Většinou to je někde okolo 105°C. Zeptej se spíš v sekci 1.4 TSI OIII. Těch je na foru docela dost. No anebo nech prověřit funkčnost termomanagementu. SIII snad dokonce má i uzavíratelné žaluzie před chladičem?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mě napadlo, někde jsem v kódování tuším jednotky 8 viděl teplé krajiny, netušíte někdo jak to upraví chlazení? 

 

Míval jsem podobné teploty i na Supu ( jedničkovém), udělali jsme spolu přes 400 tis. km a v pohodě.  Jen nejezdím dlouhý servisní interval. 

 

Car policy je na firmě zatím jasné, takže hold 1,6. Diag. je čistá, příště si ji připíchnu na jízdu a nechám číst teploty....

 

JInak SIII má žaluzie, už jsme s nima měli problém...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzpomněl jsem si, že poslední auto kde jsem sledoval teplotu vody byla 120. Je fakt, že neznám moc míst, kde by šlo nastavit tempomat na 205 km/h a ještě chtít po 1.6, aby tu rychlost udržela. Rozhodně tím vyzkoušíš, že motor je v pořádku. :rolleyes: Teplota začala jít sama dolů nebo jsi zpomalil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě spíš zarazila ta teplota vody, protože tu jsem neviděl zvednout na koncernových autech snad nikdy a vždy ji bral jen jako informativní. Díky tomu jsem přeskočil na teplotu oleje. 

 

Jezdím pracovně do Německa, nahoru Dortmund, dolu až k hranicím z F a Ch a navíc celé Československo. 

 

Jinak 1,6 to držet celkem umí.... V noci po Německé dálnici držíváme i víc, jen bez tempomatu a teplota vody vždy držela. 

 

Uvidíme, příští týden mě čekají podobné cesty. 

 

Jo jiný motor by se mi líbil víc, dokonce by při tom nájezdu dávalo i smysl, ale to je jiný příběh.... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 11 měsíců později...

Dakujem.Pozeral som ale nenasiel.Nasiel som na Angl.fore Brisk....TPI 2039483/7 na problem s vodnou pumpou.Viete mi to potvrdit .Mozete mi povedat co ta skratkaTPI znamena.Aby som v servise nebol za ......V piatok jazda dialnica teplota vody v cervenom chvilku po ubrati navrat na 90.Chcem ist v pondelok do servisu.Motor 1,6 tdi 77kw CLHA 50000km r.v 10.2014.Este otazka auto som kupil pred rokom dovoz.Kupene v HU v serviske zaruka 4 roky alebo200 000km.Na Sk zaruka skoncila november 2016.Ak by som siel reklamovat do HU platila by zaruka tam?dakujem pekne za pripadne odpovede

Pekny den

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 roky později...

Zdravím a prosím o názory. Octavia III 1.6TDi se od začátku zahřívá tak, že teplota stoupala na cca 65 stupňů, pak spadla asi o 10 a zase stoupala na 90. Nyní jsem zjistil černou chladící kapalinu, v záruce ji vyměnili. Teď se motor ohřívá plynule bez výkyvu až k 90, ale trvá mu to o mnoho déle. Dle názoru servisu je to nyní standardní stav. Jak se ohřívá Vám a víte někdo, při kolika stupních odjede clona pumpy? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...