Publikováno Červen 11, 20169 r Ahoj, narazil jsem u své FIII na takovou záludnou věc, parkuji v kopci a na zpátečku, pro jistotu ještě zatahuji ručku. Dnes jsem ale chtěl zaparkovat bez ručky a auto začalo poskakovat dozadu, myslíte že se jedná o závadu nebo normální? Mám 81 kw, 2500 najeto..
Červen 11, 20169 r je to malá 1,2 takže pokud je to strmější kopec, tak pohyb dolů už dokázal otáčet klikou proti kompresi válců.
Červen 12, 20169 r Parkovat v kopci bez ručky když extra nemrzne nedoporučuji, vymačkáte zuby v převodovce.
Listopad 23, 20168 r No a také rády skáčou rozvody, takže bacha na to..já pouze na parkovačce a vždy bez kvaltu... :-)
Listopad 23, 20168 r Je nějaký důvod parkovat bez ručky? Jinak v manuálu je to jasně napsané: "Při zastavení a parkování vždy pevně zatáhněte ruční brzdu, jinak by mohlo dojít k nežádoucímu rozjetí vozidla - hrozí nebezpečí nehody!"
Listopad 23, 20168 r v podélným stání parkuji zásadně bez ručky - pokud do toho při parkování někdo drcne, tak se prakticky nic nestane - auto se zhoupne na kvaltu. V opačném příadě dost trpěly nárazníky a přední poznávací značka.
Listopad 23, 20168 r Ale když do toho drcne ze špatné strany, tak se může motor pootočit na opačnou stranu než se točí normálně a právě v tomto případě může skočit řetěz. Záleží jak moc si paranoidní, já parkuju s kvaltem taky. :-)
Listopad 24, 20168 r Já bych u těchto problematických motorů s kvaltem neparkoval. Nevidím v tom ani smysl. Od čeho asi je parkovací brzda? Je pořádně účinná? Tak bych to neřešil.. :-D Btw. soused měl HTP, jezdil s tím pouze o víkendech na nákupy. Jednou mu baba takto během parkování v řadě za sebou do auta omylem zacouvala. Jen trochu, on měl pouze kvalt, takže si auto skočilo dozadu. No, vyřešili to dohodou, protože nic viditelně poníčeného nebylo. O víkendu, že pojede na nákup. Nastartoval, šup rána a ohlé ventily. Napínak byl během týdenního stání zasunutý, pružinka již nedržela a díky tomu nacouvání přeskočil řetez o několik zoubků. Pak nastartoval a bylo hotovo... Od té doby nikdy kvalt nedávám, nikdy nevíte, kdo vám do toho drcne..
Listopad 24, 20168 r Teda aby při parkovani, když je auto na "zpátečce" ... skocil motor... to musí být oprovská řacha.... Upraveno Listopad 24, 20168 r od Tragedie_v_JZD
Listopad 24, 20168 r Tohle je problém těch hydraulických napínáků - pokud motor neběží, tak nenapínají. Pokud auto při stání visí na kvalku (na uvolněném řetězu), tak nastartování může být fatální. Pokud vím, tak u rozvodových řemenů, kde jsou pružinové kladky se to nestává.
Listopad 24, 20168 r A zoubky, který ho držejí v poslední poloze. U 1,8 TSI byla vadná série napínáků, odešel mi kvůli tomu u OII FL motor, naštěstí před Dieselgate a ve stáří do 4 roků, to ještě dávali kulanci, dostal jsem short motor za 140.000,- a platil jsem jenom práci asi 6t. Kamarád mi moje "štěstí" záviděl, chtěl by taky novej motor po 4 letech.
Listopad 25, 20168 r Má pružinku, ale ta povoluje a systém rohatka-západka u těchto motorů není, proto ty rozvody skáčou.. :-)
Listopad 25, 20168 r Havarijko se vstahuje i na poruchu ne? Na co bychom to jinak platili? Nebo alespoň jsem nikde neviděl možnost si připojistit něco jako přeskočený motor.
Listopad 25, 20168 r Ne... na poruchu se bezne havarijko opravdu nevztahuje mozna nekdo nabizi pripojisteni neceho, ale klasicke havarijko fakt neni na poruchy
Listopad 25, 20168 r Pokud ta porucha vznikne nehodu z tvojí strany ano Pokud tebe někdo nabourá tak to platí povinné škodníka Upraveno Listopad 25, 20168 r od vejbuch
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.