Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj, narazil jsem u své FIII na takovou záludnou věc, parkuji v kopci a na zpátečku, pro jistotu ještě zatahuji ručku. Dnes jsem ale chtěl zaparkovat bez ručky a auto začalo poskakovat dozadu, myslíte že se jedná o závadu nebo normální? Mám 81 kw, 2500 najeto..

  • o 5 měsíců později...
Vloženo

Je nějaký důvod parkovat bez ručky? Jinak v manuálu je to jasně napsané:  "Při zastavení a parkování vždy pevně zatáhněte ruční brzdu, jinak by mohlo dojít k nežádoucímu rozjetí vozidla - hrozí nebezpečí nehody!"

Vloženo

v podélným stání parkuji zásadně bez ručky - pokud do toho při parkování někdo drcne, tak se prakticky nic nestane - auto se zhoupne na kvaltu. V opačném příadě dost trpěly nárazníky a přední poznávací značka.

Vloženo

Ale když do toho drcne ze špatné strany, tak se může motor pootočit na opačnou stranu než se točí normálně a právě v tomto případě může skočit řetěz. Záleží jak moc si paranoidní, já parkuju s kvaltem taky. :-)

Vloženo

Já bych u těchto problematických motorů s kvaltem neparkoval. Nevidím v tom ani smysl. Od čeho asi je parkovací brzda? Je pořádně účinná? Tak bych to neřešil.. :-D

Btw. soused měl HTP, jezdil s tím pouze o víkendech na nákupy. Jednou mu baba takto během parkování v řadě za sebou do auta omylem zacouvala. Jen trochu, on měl pouze kvalt, takže si auto skočilo dozadu. No, vyřešili to dohodou, protože nic viditelně poníčeného nebylo. O víkendu, že pojede na nákup. Nastartoval, šup rána a ohlé ventily. Napínak byl během týdenního stání zasunutý, pružinka již nedržela a díky tomu nacouvání přeskočil řetez o několik zoubků. Pak nastartoval a bylo hotovo... Od té doby nikdy kvalt nedávám, nikdy nevíte, kdo vám do toho drcne..

Vloženo

Tohle je problém těch hydraulických napínáků - pokud motor neběží, tak nenapínají. Pokud auto při stání visí na kvalku (na uvolněném řetězu), tak nastartování může být fatální. Pokud vím, tak u rozvodových řemenů, kde jsou pružinové kladky se to nestává.

Vloženo

A zoubky, který ho držejí v poslední poloze. U 1,8 TSI byla vadná série napínáků, odešel mi kvůli tomu u OII FL motor, naštěstí před Dieselgate a ve stáří do 4 roků, to ještě dávali kulanci, dostal jsem short motor za 140.000,- a platil jsem jenom práci asi 6t. Kamarád mi moje "štěstí" záviděl, chtěl by taky novej motor po 4 letech.

Vloženo (editace)

Pokud ta porucha vznikne nehodu z tvojí strany ano :) Pokud tebe někdo nabourá tak to platí povinné škodníka

 

Editováno: , autor: vejbuch

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...