Duuch Vloženo 11. Červen 2016 Vloženo 11. Červen 2016 Ahoj, narazil jsem u své FIII na takovou záludnou věc, parkuji v kopci a na zpátečku, pro jistotu ještě zatahuji ručku. Dnes jsem ale chtěl zaparkovat bez ručky a auto začalo poskakovat dozadu, myslíte že se jedná o závadu nebo normální? Mám 81 kw, 2500 najeto.. Citovat
Supermarine_Spitfire Vloženo 11. Červen 2016 Vloženo 11. Červen 2016 je to malá 1,2 takže pokud je to strmější kopec, tak pohyb dolů už dokázal otáčet klikou proti kompresi válců. Citovat
epo Vloženo 12. Červen 2016 Vloženo 12. Červen 2016 Je nějaký důvod pro parkování bez ručky, když se tomu říká "parkovací brzda"? Citovat
Jan R. Vloženo 12. Červen 2016 Vloženo 12. Červen 2016 Parkovat v kopci bez ručky když extra nemrzne nedoporučuji, vymačkáte zuby v převodovce. Citovat
Tomina87 Vloženo 23. Listopad 2016 Vloženo 23. Listopad 2016 No a také rády skáčou rozvody, takže bacha na to..já pouze na parkovačce a vždy bez kvaltu... :-) Citovat
KulickaM Vloženo 23. Listopad 2016 Vloženo 23. Listopad 2016 Je nějaký důvod parkovat bez ručky? Jinak v manuálu je to jasně napsané: "Při zastavení a parkování vždy pevně zatáhněte ruční brzdu, jinak by mohlo dojít k nežádoucímu rozjetí vozidla - hrozí nebezpečí nehody!" Citovat
Wittmann Vloženo 23. Listopad 2016 Vloženo 23. Listopad 2016 v podélným stání parkuji zásadně bez ručky - pokud do toho při parkování někdo drcne, tak se prakticky nic nestane - auto se zhoupne na kvaltu. V opačném příadě dost trpěly nárazníky a přední poznávací značka. Citovat
McMatej Vloženo 23. Listopad 2016 Vloženo 23. Listopad 2016 Ale když do toho drcne ze špatné strany, tak se může motor pootočit na opačnou stranu než se točí normálně a právě v tomto případě může skočit řetěz. Záleží jak moc si paranoidní, já parkuju s kvaltem taky. :-) Citovat
Tomina87 Vloženo 24. Listopad 2016 Vloženo 24. Listopad 2016 Já bych u těchto problematických motorů s kvaltem neparkoval. Nevidím v tom ani smysl. Od čeho asi je parkovací brzda? Je pořádně účinná? Tak bych to neřešil.. :-D Btw. soused měl HTP, jezdil s tím pouze o víkendech na nákupy. Jednou mu baba takto během parkování v řadě za sebou do auta omylem zacouvala. Jen trochu, on měl pouze kvalt, takže si auto skočilo dozadu. No, vyřešili to dohodou, protože nic viditelně poníčeného nebylo. O víkendu, že pojede na nákup. Nastartoval, šup rána a ohlé ventily. Napínak byl během týdenního stání zasunutý, pružinka již nedržela a díky tomu nacouvání přeskočil řetez o několik zoubků. Pak nastartoval a bylo hotovo... Od té doby nikdy kvalt nedávám, nikdy nevíte, kdo vám do toho drcne.. Citovat
Tragedie_v_JZD Vloženo 24. Listopad 2016 Vloženo 24. Listopad 2016 (editace) Teda aby při parkovani, když je auto na "zpátečce" ... skocil motor... to musí být oprovská řacha.... Editováno: 24. Listopad 2016, autor: Tragedie_v_JZD Citovat
Wittmann Vloženo 24. Listopad 2016 Vloženo 24. Listopad 2016 Tohle je problém těch hydraulických napínáků - pokud motor neběží, tak nenapínají. Pokud auto při stání visí na kvalku (na uvolněném řetězu), tak nastartování může být fatální. Pokud vím, tak u rozvodových řemenů, kde jsou pružinové kladky se to nestává. Citovat
McMatej Vloženo 24. Listopad 2016 Vloženo 24. Listopad 2016 Hydraulický napínák má taky pružinu. Citovat
dodge Vloženo 24. Listopad 2016 Vloženo 24. Listopad 2016 A zoubky, který ho držejí v poslední poloze. U 1,8 TSI byla vadná série napínáků, odešel mi kvůli tomu u OII FL motor, naštěstí před Dieselgate a ve stáří do 4 roků, to ještě dávali kulanci, dostal jsem short motor za 140.000,- a platil jsem jenom práci asi 6t. Kamarád mi moje "štěstí" záviděl, chtěl by taky novej motor po 4 letech. Citovat
Tomina87 Vloženo 25. Listopad 2016 Vloženo 25. Listopad 2016 Má pružinku, ale ta povoluje a systém rohatka-západka u těchto motorů není, proto ty rozvody skáčou.. :-) Citovat
vejbuch Vloženo 25. Listopad 2016 Vloženo 25. Listopad 2016 A proto asi každý má havarijní pojištění ne? Citovat
sTebliczek Vloženo 25. Listopad 2016 Vloženo 25. Listopad 2016 Havarijni pojisteni na skoceni rozvodu? Citovat
milanxx Vloženo 25. Listopad 2016 Vloženo 25. Listopad 2016 Proč ne? Když se prokáže náraz a vozidlo je zaparkováno dle pokynů výrobce. Citovat
Tragedie_v_JZD Vloženo 25. Listopad 2016 Vloženo 25. Listopad 2016 Ten naraz a pricinna souvislost (a nahodnost) se bude prokazovat dost blbe :))) Citovat
MilanHos Vloženo 25. Listopad 2016 Vloženo 25. Listopad 2016 Havarijko se vstahuje i na poruchu ne? Na co bychom to jinak platili? Nebo alespoň jsem nikde neviděl možnost si připojistit něco jako přeskočený motor. Citovat
Tragedie_v_JZD Vloženo 25. Listopad 2016 Vloženo 25. Listopad 2016 Ne... na poruchu se bezne havarijko opravdu nevztahuje mozna nekdo nabizi pripojisteni neceho, ale klasicke havarijko fakt neni na poruchy Citovat
Wittmann Vloženo 25. Listopad 2016 Vloženo 25. Listopad 2016 Ty pojišťováci ale dokážou lidem navčet nesmysly do hlavy. Citovat
Effendi Vloženo 25. Listopad 2016 Vloženo 25. Listopad 2016 Keď potrebujú chytiť klienta, sú schopní nadľudských výkonov. Citovat
McMatej Vloženo 25. Listopad 2016 Vloženo 25. Listopad 2016 A když ta porucha motoru vznikne v důsledku nehody? Citovat
vejbuch Vloženo 25. Listopad 2016 Vloženo 25. Listopad 2016 (editace) Pokud ta porucha vznikne nehodu z tvojí strany ano Pokud tebe někdo nabourá tak to platí povinné škodníka Editováno: 25. Listopad 2016, autor: vejbuch Citovat
MilanHos Vloženo 27. Listopad 2016 Vloženo 27. Listopad 2016 Mě nikdo nic nenakukal, je to z mé hlavy KO motoru je přece taky havárie ne? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.