Listopad 21, 20186 r někoho snad ještě překvapuje, že je výroba v Číně ? možná jsou tam vyráběné i ty slavné a předražené Cteky ? nebo jsou snad ty Ctek opravdu Made in Sweden ? Upraveno Listopad 21, 20186 r od ski1961
Listopad 21, 20186 r Před hodinou, Aleš_BX napsal: podařilo se mi zjistit, že výrobcem té novější nabíječky z Lidku je HECHT Hecht neni vyrobce, ale dovozce.
Listopad 21, 20186 r Obecně spotřební zboží z Lidlu je Čína, Indie a pod. Nicméně hobby řady (některých) renomovaných výrobců taky a podle mého v obdobné kvalitěm, takže nikomu to nenutím, ale pokud nechci vypláznout násobně víc za profesionální nářadí, jdu do Lidlu a případně během tří let vrátím...
Listopad 21, 20186 r V Lidlu alespon zbozi ihned meni nebo vrati penize pri reklamaci, ale v primo v prodejnach Hecht vyuzivaji 2 mesice lhutu do posledniho dne...dobre vedet pri koupi .
Listopad 21, 20186 r 2 měsíce lhůta reklamační ? že by měl Hecht nějakou extra ? pokud vím, tak zákonem je daná lhůta na reklamaci jeden měsíc ne ?
Listopad 21, 20186 r Asi mas pravdu, jeste ted jsem nasranej, kazdopadne to tam celou dobu lezelo a posledni den mi rekli, ze nemaji nahradni dily, takze se to neopravuje, ale meni...coz vedeli hned, ale lhuty presto vyuzili... Takze mam ted doma dve bouraci kladiva. Od te doby cokoliv levneho v jen HM...tam toto pri reklamci nevyuzivaji...pokud to nechce dodavatel daneho vyrobku.
Listopad 21, 20186 r sice mám doma jednu nabíječku s normálním vinutým trafem kupovanou před mnoha léty v Tescu, ale už také aspoň tři roky uvažuji o té Lídlácké, teď v případě F III asi více aktuální ... nic, moja furt že pro mě nic nemá, tak jsem napsal Ježíškovi, že raději ty praktické dárky, než ty měkouše ... tož uvidíme, jestli se J chytne
Listopad 21, 20186 r Ahoj, potřeboval bych poradit, kde najdu na FIII konstřící bod motoru pro dobíjení baterie. V návodu je ukázán šroub za baterií, ale brácha na limitce R5 by si nerad na něm odřel barvu. Auto má jako víkendovku a rád by ji měl pořád v úplně 100% stavu. Mohl by nám někdo prosím onen bod přesně vyfotit kam připojit mínusovou svorku nabíječky?? Nevěřím, že by konstřící bod byl nabarvený šroub. Případně je možné bezproblému odpojit baterii a nabít ji mimo auto? Jde mi o to, jestli to nevadí elektronice a jestli není potřeba poté auto dát na diagnostiku. U mé OIII bez start-stop to jde, ale u těch EFB se start-stop nevím. Děkuji všem...
Listopad 21, 20186 r Ten šroub je na to určený. Nebát se. Je sice z výroby nalakován ale tam barva není potřeba a ta barva se kleštěma nabíječky musí prodřít. A pokud možno nabíjet v baterii v autě. Přečti si tohle vlákno od začátku. Už se to několikrát probíralo.
Listopad 21, 20186 r Panebože, cvakni to na oko motoru, nebo na tu hlavu šroubu, poblíž baterie co spojuje přední výztuhu s blatníkem.
Listopad 21, 20186 r Takže nasadit na hlavu toho šroubu? A jestli se mohu ještě zeptat máme tuto nabíječku https://m.alza.cz/auto/colentris-10a-lcd-d5258535.htm?kampan=adpla-ho_auto-moto-obecna_xOstatni_m_1003790_1o12_AUPR050e&gclid=CjwKCAiAlb_fBRBHEiwAzMeEdj-T74sd_Spybggqu8jdOA4QjJLdD7PWO_39xQcVqf1hZXm9pJD81RoCD8wQAvD_BwE. Která má tři programy: Motocykl 2A, Automobil 10A a Winter 10A. Když dám režim Auto, tak dobíjí těmi 10A? Nemůže to při připojené baterií poškodit elektroinstalaci?? Moc vám všem děkuji za rady. Je to první auto s rekuperací v rodině, takže i první auto, kde dobíjíme..
Listopad 21, 20186 r Normálně to cvakni kamkoli na kostru auta, třeba na hlavu toho šroubu. To že nabíječka dává 10A, znamená, že dává AŽ 10A. Automatika bude nabíjet proudem, který uzná za vhodný dle stavu baterie a doby nabíjení. Poškodit to nemůže nic.
Listopad 21, 20186 r O něčem takovémto jsi neuvažoval? https://www.alza.cz/auto/ctek-konektor-komfort-panel-s-indikaci-d4525451.htm
Listopad 21, 20186 r Možná teď bude vypadat jako blbec, ale radši se zeptám, kdybychom záporný kabel napojili na cokoliv kovového na motoru, třeba na šrouby kolem silentbloku, bylo by to v pohodě místo toho šroubu?? Upraveno Listopad 21, 20186 r od MáťaLohniský
Listopad 21, 20186 r Zrovna silentblok bych nepoužíval, zrovna ten může být odizolován přes tu gumu, ale nevybavuji si jak to má FIII. Je ale tisíc dalších částí, které použít jdou.
Listopad 21, 20186 r A byl by jsi tak hodný a naznačil mi nějaké dobře přístupné podle této fotky? Nerad bych něco podělal.. díky
Listopad 22, 20186 r před 6 hodinami, MáťaLohniský napsal: Mě napadly tyto šrouby.. Máte elementární neznalosti z techniky, obzvlášť oboru elektro. Dle toho usuzuji na Vaše "odbornosti" a dotazy. Pro takovéto uživatele slouží dodávaná příručka k automobilu (na př. Fabia 1.2 TSI 66 kW návod obsluhy) str. 156. Proč nechává správce stránek plevelit fórum takovými nesmyslnými laickými dotazy ?
Listopad 22, 20186 r ozval sa ten, čo rieši vo vedľajšej téme žiarovku v spínači svetiel odporúčané je práve spomínaný ukostrovací bod. chalan si nechce oškrieť farbu, aj keď je prioritne tento bod určený na pripojenie nabíjačky. ja osobne to neriešim, pripojím a nabíjam
Listopad 22, 20186 r Někdo si totiž myslí, že neoškretý šroub udělá z R5 za pár let raritu a za dalších pár let ještě na prodeji vydělá ? Ať koupí nabíječku do zapalovače, šroub zůstane neodřený. Jestli je to dobré nabíjet přes 12V zásuvku netuším, ale hlavní je že šroub zůstane netknutý, baterka se koupí přinejhorším nová, stříkat znovu šroub by bylo na pytel. Pokud chce aby bylo auto 100% tak by ji neměl vytahovat vůbec, ani na podvalníku.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.