Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

někoho snad ještě překvapuje, že je výroba v Číně ? možná jsou tam vyráběné i ty slavné a předražené Cteky ? nebo jsou snad ty Ctek opravdu Made in Sweden ?

Editováno: , autor: ski1961
Vloženo

Obecně spotřební zboží z Lidlu je Čína, Indie a pod. Nicméně hobby řady (některých) renomovaných výrobců taky a podle mého v obdobné kvalitěm, takže nikomu to nenutím, ale pokud nechci vypláznout násobně víc za profesionální nářadí, jdu do Lidlu a případně během tří let vrátím...

Vloženo

Asi mas pravdu, jeste ted jsem nasranej, kazdopadne to tam celou dobu lezelo a posledni den mi rekli, ze nemaji nahradni dily, takze se to neopravuje, ale meni...coz vedeli hned, ale lhuty presto vyuzili...

Takze mam ted doma dve bouraci kladiva.

Od te doby cokoliv levneho v jen HM...tam toto pri reklamci nevyuzivaji...pokud to nechce dodavatel daneho vyrobku.

Vloženo

sice mám doma jednu nabíječku s normálním vinutým trafem kupovanou před mnoha léty v Tescu, ale už také aspoň tři roky uvažuji o té Lídlácké, teď v případě F III asi více aktuální ... nic, moja furt že pro mě nic nemá, tak jsem napsal Ježíškovi, že raději ty praktické dárky, než ty měkouše :D ... tož uvidíme, jestli se J chytne ;)

Vloženo

Ahoj, potřeboval bych poradit, kde najdu na FIII konstřící bod motoru pro dobíjení baterie. V návodu je ukázán šroub za baterií, ale brácha na limitce R5 by si nerad na něm odřel barvu. Auto má jako víkendovku a rád by ji měl pořád v úplně 100% stavu. Mohl by nám někdo prosím onen bod přesně vyfotit kam připojit mínusovou svorku nabíječky?? Nevěřím, že by konstřící bod byl nabarvený šroub. Případně je možné bezproblému odpojit baterii a nabít ji mimo auto? Jde mi o to, jestli to nevadí elektronice a jestli není potřeba poté auto dát na diagnostiku. U mé OIII bez start-stop to jde, ale u těch EFB se start-stop nevím. Děkuji všem...

Vloženo

Ten šroub je na to určený. Nebát se. Je sice z výroby nalakován ale tam barva není potřeba a ta barva se kleštěma nabíječky musí prodřít. 

 A pokud možno nabíjet v baterii v autě. Přečti si tohle vlákno od začátku. Už se to několikrát probíralo.

Vloženo

Takže nasadit na hlavu toho šroubu? A jestli se mohu ještě zeptat máme tuto nabíječku https://m.alza.cz/auto/colentris-10a-lcd-d5258535.htm?kampan=adpla-ho_auto-moto-obecna_xOstatni_m_1003790_1o12_AUPR050e&gclid=CjwKCAiAlb_fBRBHEiwAzMeEdj-T74sd_Spybggqu8jdOA4QjJLdD7PWO_39xQcVqf1hZXm9pJD81RoCD8wQAvD_BwE. Která má tři programy: Motocykl 2A, Automobil 10A a Winter 10A. Když dám režim Auto, tak dobíjí těmi 10A? Nemůže to při připojené baterií poškodit elektroinstalaci?? Moc vám všem děkuji za rady. Je to první auto s rekuperací v rodině, takže i první auto, kde dobíjíme..

Vloženo

Normálně to cvakni kamkoli na kostru auta, třeba na hlavu toho šroubu. To že nabíječka dává 10A, znamená, že dává AŽ 10A. Automatika bude nabíjet proudem, který uzná za vhodný dle stavu baterie a doby nabíjení. Poškodit to nemůže nic. 

 

Vloženo (editace)

Možná teď bude vypadat jako blbec, ale radši se zeptám, kdybychom záporný kabel napojili na cokoliv kovového na motoru, třeba na šrouby kolem silentbloku, bylo by to v pohodě místo toho šroubu??

Editováno: , autor: MáťaLohniský
Vloženo
před 6 hodinami, MáťaLohniský napsal:

Mě napadly tyto šrouby..

IMG_20181121_222434_818.jpg

Máte elementární neznalosti z techniky, obzvlášť oboru elektro. Dle toho usuzuji na Vaše "odbornosti" a dotazy. Pro takovéto uživatele slouží dodávaná příručka k automobilu (na př. Fabia 1.2 TSI 66 kW návod obsluhy) str. 156. 

406453319_Kostcbod.thumb.jpg.30c8bc2499b24e5c56e0ac92ff63dd4e.jpg

Proč nechává správce stránek plevelit fórum takovými nesmyslnými laickými dotazy ?

Vloženo

ozval sa ten, čo rieši vo vedľajšej téme žiarovku v spínači svetiel :doh

odporúčané je práve spomínaný ukostrovací bod. chalan si nechce oškrieť farbu, aj keď je prioritne tento bod určený na pripojenie nabíjačky. ja osobne to neriešim, pripojím a nabíjam

Vloženo

Někdo si totiž myslí, že neoškretý šroub udělá z R5 za pár let raritu a za dalších pár let ještě na prodeji vydělá ? 

Ať koupí nabíječku do zapalovače, šroub zůstane neodřený. Jestli je to dobré nabíjet přes 12V zásuvku netuším, ale hlavní je že šroub zůstane netknutý, baterka se koupí přinejhorším nová, stříkat znovu šroub by bylo na pytel. 

 

Pokud chce aby bylo auto 100% tak by ji neměl vytahovat vůbec, ani na podvalníku. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...