Přejít na obsah

Dieselgate - 23R6 servisní opatření pro diesely EA189


Tony350z

Doporučené příspěvky

  • o 4 roky později...
před 2 hodinami, paranmax napsal:

Ahoj, zkoušel někdo vytáhnout u motoru CAYC tu plastovou průchodku v sání, co je u váhy vzduchu? Není to pro motor lepší když tam není? 

Ano, určitě. Vytáhni ten restriktor a vrať předdieselgatový soft. Motoru to hodně prospěje. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Ahojte,

 

Presiel som si kompletne celu temu a potreboval by som poradit. Vidim, ze to cele je individualne, no 99% z vas suhlasi s tym, ze ten SW je dobre si ho bud nedat, alebo dat prec. 

Ja som aktualne kupil Octaviu 2012 s motorom 1,6 TDI CR, najazd 210k s tym, ze malo ten DG SW uz nainstalovany, plus tu redukciu co sa dava do sania. Samozrejme uz bolo rano pocut, ze jeden vstrek neni ono, ale inak auto islo bez problemov. Samozrejme mi tyzden od kupy praskla pruzina na tlmici, ale tak hold stane sa to. Problem je, ze v servise po nahodeni na diagnostiku mi potvrdili problematiku vstrekov a rovnako dali radu, ze by dali ten DG SW prec, a auto by bolo ako v stave ked ho zakaznik kupil nove. Dal som na ich radu.

 

Auto teraz po nastartovani ma plynuly chod, co je super, ale opacne sa mi zdvihla spotreba ( to pripisujem aj vstrekom a ich stavu) plus ma ten motor viac traktorovy zvuk. Ked idem stabilne 40-50km tak z motora sa ozyva nazvime to viac "rapotavy" zvuk. Ostatne veci su v pohode.

 

Neviem, ci to bol spravny krok, kedze auto sice neviem aku dobu jazdilo s tym DG SW, tak ci si cele nastavenie auta od EGR, vstrekov po DPF nezvyklo na DG SW, a ci zmenou na povodny SW, nebude auto viac trpiet, kedze tam automaticky bude hnat viac paliva a bude mat tendenciu odist EGR. DPF mam na hodnote 60, co mi bolo povedane, ze je v poriadku k najazdenym kilometrom. 

 

Ak by mal niekto s tymto skusenost budem mu naozaj vdacny za nazor. Sam som z toho v prdeli, lebo som planoval auto mat nejaku dobu a hlavne sa hned vyhnut investiciam do motora. Samozrejme komponenty ako brzdy, pripadne vymena tlmicov a silentblokov pri takom najazde je v poriadku.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby sis přečetl diskuzi, tak bys se tu ani nemusel ptát na tyto věci protože jsou tu X krát popsané.

 

SW bez DG méně využívá EGR ventil, méně zatěžuje vstřikovač ( menší vstřikovací tlak) méně regeneruje DPF a tudíž by měl mít i o něco nižší spotřebu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...