Ovce Vloženo 24. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2023 No 2018+ myslím 2018 a výš a 2018 ještě jsou 1,4 TSI aspoň podle data registrace v inzerátech 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 24. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2023 Šel bych do 1.4 TSI. Nemají ani filtr pevných částic a hlavně nemají ten dvouválcový režim. Měl jsem ji 5 let a super! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 24. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2023 Ano, 1.5 TSI už je s ACT, ale problémy s tím zatím asi nejsou, ani jeden z těch motoru není vyloženě špatná volba. Ohledně DSG záleží, náklady navíc to budou vždy a riziko problému tam je, ale pokud chceš automat, tak proč ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 24. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2023 Vypínání válců je prvek ekoteroru. To mluví za vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 24. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2023 Promluvil majitel TDI… Vypínání válců je tu s námi od roku 81, většina moderních implementaci funguje. Pokud to někomu vyloženě vadí, muže si jej nechat vypnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka_t Vloženo 9. Prosinec 2023 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2023 Zdravím a prosím zkušenější o názor - mám octavii 3, r.v. 2018, 1,6tdi, manuál, slušná výbava, v podstatě ve všem vyhovuje, není s ní žádný problém, ale má najeto 270tis. Prvních 210tis bylo najetých hodně rychle - 70tis ročně, pak cca 20-25tis ročně. Spojka je původní, stejně tak vstřiky, egr, podvozek.. DPF je zaplněn na 66g z 80g. Zvažuju, co dál - jestli prodat (musel bych přidat min. 200tis) a koupit něco novějšího (resp. s menším nájezdem), nebo si ještě pár let nechat a jezdit.. Můžu požádat o zkušenosti, s čím se dá počítat při těchto nájezdech - dpf, vstřiky jsou asi jistota, jen otázka času? Případná náhrada by se mi líbila 1,4tsi, ale ty jsou jen do r. 2018 (stejně staré, jako mám teď), nebo zase nafta. U 1,5tsi mám obavu z odpojování válců - další věc, co nechci a může se pokazit.. Děkuji předem za názory.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo 26. Března Sdílet Vloženo 26. Března 1 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 28. Března Sdílet Vloženo 28. Března Ta koroze. To je ovšem veliká ostuda ŠA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra16V Vloženo 22. Dubna Sdílet Vloženo 22. Dubna G-Tec 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sudetak Vloženo 24. Dubna Sdílet Vloženo 24. Dubna O G-Tecu se toho nového moc nepíše, takže dík za článek. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr164 Vloženo 23. Května Sdílet Vloženo 23. Května (editace) Právě pořizuji O3 1.8 TSI z první série, kterou si nakonfiguroval a používal výrobce, pak škodovák a konečně přízeň dealera. Považuji morory 1.8 TSI z období konec 2012 - konec 2016 za to nejlepší, co ŠMB vyprodukovala (poté, co se poučila z chyb 1.8 TSI u O2 a do následných chyb z úspor po roce 2016). Je to Elegance s individuálními doplňky na úrovni L&K, rozvodový řetěz, vzadu multilink a patrně jiné než standardní tlumiče (standardní z prvního roku stály za bačkoru a měnily se v záruce). Má najeto něco přes 160 tkm, což je po pravedelném servisu nájezd s velkou rezervou před možnými většími výměnami. Ceny se dnes pohybují výše než před 7 lety, neklesnou pod 300 tisíc a s vyšší výbavou atakují 400 tisíc. Prostě O3 před FL je držák a tenhle pružný turbobenzín s dostatečným krouťákem i výkonem je skutečně univarální a spolehlivý stroj navíc s nízkou spotřebou manuálního šestikvaltu (DSG nevěřím). Editováno: 23. Května, autor: petr164 Opravy chyb a doplnění Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 23. Května Sdílet Vloženo 23. Května O3 z první série s motorem 1.8 TSI je podle mě právě ten problematický moment. Zlepšení přišlo až před koncem výroby 1.8, to by možná odpovídalo roku 2016 (co si matně vzpomínám - pak nebylo co konfigurovat, buď 1.4 103 kW, nebo RS). Vaculík to rozpětí možná někde zmiňoval. Ty pozdější 1.8 už měly pořešené rozvody, ale hlavně písty, což byl velký problém zkraje výroby. Bez rozborky, změření kompresí je to věštění z koule. Tak či tak, téměř jistě dekarbo. "DSG nevěřím" - proč prosím? Mokrý 6, 7kvalt. Jasně, pokud tomu někdo nakládal, hrál si na závodníka a kašlal na výměny, tak to problém bude, kor u 11letého auta. Je tam i špatně dostupný filtr oleje - kašlalo se na výměnu, pod tlakem leasingovek se výměna odsunula na 2., 3. majitele. Ale to stejné bude i u manuálu, spojka, dvouhmota. Multilink začal pěkně skřípat (každý konec má gumové futro), osobně to budu řešit (nechci komentáře, když někoho povezu po místním mlatu), zatím tedy namazánání; nové silentbloky, nedejbože tlumiče budou pěkně mastné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Května Sdílet Vloženo 23. Května @bouchy01 Kdes přišel na ty problémy s 1.8 TSI u OIII? To se týká OII. @petr164 Pružný turbobenzín s dostatečným krouťákem - no, ve skutečnosti je to trochu jinak. Má to stejný krouťák 250 Nm (předokolka) jako 1.4 TSI. Z vlastní zkušenosti vím, že 1.8 TSI 132 kW je velmi tichý a kultivovaný motor s vyšší spotřebou, přičemž točivý moment je právě slabost tohoto motoru. A to ještě pomíjím jeho složitost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hunterkyjov Vloženo 23. Května Sdílet Vloženo 23. Května 1.4 tsi 250 Nm / 1500 - 3500 1/min Nm / 1/min 1.8tsi 250 N.m 1250 a 5000 min- mam 1.8tsi v leonu a nemenil bych akorat nepocitej se spotrebou 6l ta nejde dosahnout realne budes jezdit za 7-8l nejspis .bral jsme z důvodu primeho a neprimeho vstrikovani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Května Sdílet Vloženo 23. Května U trojkového Superba to má plnotučných 320 Nm. Jenže ten tam má manuální tříhřídelovou převodovku MQ350. Což OIII nemá. Paradoxně i SIII 1.8 TSI s DSG má točivý moment snížen na 250 Nm díky použitému sedmistupňovému DSG DQ200... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 24. Května Sdílet Vloženo 24. Května Nevidím jediný důvod proč kupovat 1.8 TSi. Jak podotknul Pawouk i 1.8 TSi už je stejně složitý motor jak 2.0 TSi a navíc je spojován se slabou převodovkou. Význam toho motoru u koncernu vůbec nechápu. Rozhodování je jednoduché. Buď 1.4 TSi, který je obecně ekonomický, ale i slušně jede a má torzní tyč a nebo rovnou 2.0 TSi pokud chci multlink a sportovnější svezení. Verze 2.0 TSi má spotřebu minimálně stejně dobrou jako 1.8 TSi a jede o dost lépe. Je spojen s lepší převodovkou. Nevidím jediné plus které bych mohl napsat k motorizaci 1.8 TSi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
axetom Vloženo 26. Května Sdílet Vloženo 26. Května Ahoj, chtěl bych Vás tu poprosit o radu. Po Prodei Kie 1,6 CRDI 94kw (ceny dílů, případná cena DPF 80tis, mizerné odhlučnění atd) jsem si vyhlédl Octavii 3 kombi. Moje otázka ale je co vzít, Požadavky jsou 6st manuál ( jezdím dost i dálnice ) a celkově ročně najezdím kolem 30-40tis km. Do práce a z práce to mám 15+15, ale využíváme HO, takže nejezdím denně. O víkendech se jezdí minimálně 50+50 a výlety (na případněé regenerace by tedy byl čas určitě + bych to řešil občasným zkouknutím diagnostikou a nechal ho dopálit). Občas se stane že vezu vozík (rekonstrukce) A teď řeším co vzít. Původní rozpočet byl kolem 200tis, nyní jsem ochoten dát 300tis ( dalsích cca 40 je bokem na první servis). Za tuhle cenu bych chtěl samozřejmě co nejnovější auto, ale nic staršího 2015. No a te´d nevím zda vzít 1,4TSI (kvůli vozejku, občas jedeme naložený, k rodičů, dovolené atd...) nebo 1,6 greenline (6st manuál) či 2.0tdi. To že má vlečnou zadní přežiju. Nájezd ideálně max 170tis, lépe míň. A teď otázka, co by kdo doporučil? Občas se samozřejmě rád svezu svižněji, chtěl bych 2 zonovou klimu. Zajímaly by mě i zkušenosti s případnou cenou repase vstřiků a DPF. Doteď jsem měl jen nafty ( Polo 1,9 SDi, Audi A4B6 1,9 Q, Kia Ceed JD 1,6CRDi, takže s možností že budu měnit dvouhmotu, turbo atd počítám). Případně kdyby jste měli někoho kdo tahá auta a umí to opravdu prohlédnout (zaplnování DPF při jízdě, vstřiky atd.... ) počítám že bych službu zaplatil. Psal jsem dvou lidem co jsem našel na internet, ale asi jsou pro ně auta v této ceně nezajímavá. Jsem od Plzně. Koukal jsem na pána co sem tahá VS stod, ale nic co by mě zajujalo nájezd/rok/cen a Autokrs, ale tam je to to samé. Děkuji za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 27. Května Sdílet Vloženo 27. Května Můžu mít dotaz, proč je v požadavku 6°? Jako že víc stupňů je víc adidas? Nevím kolik točí 1,6tdi se 6° nebo 5°, ale myslím, že v tom ve finále zas takovej rozdíl nebude. A jestli jo, asi bych byl radši za 5°, když to na tu pětku bude ještě trochu zrychlovat, než pořád muset podřazovat. Zrovna u toho Greenlinu ta šestka bude dost na prd. U mojí 1,2 tsi s DSG bych byl dost nasranej, kdybych těch 7° měl kverlat růčo. Služebák s manuálem si raději beru 5° Toť jen můj názor, děkuji za "neukamenování" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek253 Vloženo 27. Května Sdílet Vloženo 27. Května (editace) 1,6 TDI 77kW kombi předface jsem měl jako služebák 140tkm, sám bych si ho nikdy nekoupil, naložené to prostě nejelo, pak jsem nafasoval 2.0 TDI manuál, tam jsme mohli naložit 2 vercajky a pořád to jelo líp než ta 1,6 5ti kvalt, jako náhradní auto jsem jezdil i s 1,4 benzín , i ten jel líp než ta 1,6, kolega z bývalé práce má stejné zkušenosti, ty 1,6 měly moc dlouhé kvalty a v horním rozsahu otáček to už nezrychlovalo, předjet kamión byl problém. Jinak skoro všem servisákům na firmě(bylo nás 10) vycházela lepší spotřeba s 2,0 TDI. Editováno: 27. Května, autor: radek253 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ryzen Vloženo 27. Května Sdílet Vloženo 27. Května (editace) Můžu se také přidat z dotazem. Po prodeji Leona 2017 - 1,4 TSI - 92 kw bych chtěl po roce koupit svou první Octavii 3 - 1,4 TSI - nebo 1,5 TSI - 110 kw (asi nechat vypnout vypínání válců) - prostě víc než v Leonu. S Octavkama jsem najel cca 500 000 km, dvojková, pak 300 000km O3 - 1,6 TDI manuál - denně cca 250 km pracovně, pak 2,0 TDI - automat najeto cca 30 000 km. Jezdím krátké trasy - ročně tak 12 000 km, proto chci benzín. Oslovil jsem už 4 autosalony Škoda plus, většinou se z toho vyklube totálně odřené auto na více místech po leasingovce - nabízí už hlavně novější 1,5 TSI. Na bazos zase vozí z Německa nebo občas prodává někdo i 1,4 TSI. Je jedno co koupím - vím 1,5 píšete že je línější, nebo se zaměřit na 1,4. Jinak moc bych chtěl automat, ale ten je dobrý až u 2.0 TSI a to už je nad limit - většinou bývají 190 000 km najeto za 380 000. DSG jsem měl 1 rok a bylo to super ježdění. Cenovku bych viděl tak 350 - 370, výbava style, chci přední pěkné denní led. Leona jsem prodal - hodně tvrdý na delší trasy, 92 kw prostě jelo o dost hůře, než sousedova O3 - 1,4 TSI - 110 kw. Auto bych rád koupil do podzimu - a jedině Combi. Nyní mám Golf 6 - 1,4 MPI - 59 kw, je to sice žihadlo, syn už po autoškole nějaký čas jezdí, tak je čas se vrátit zpět k turbo motorům. Editováno: 27. Května, autor: ryzen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 27. Května Sdílet Vloženo 27. Května V 26. 5. 2024 na 9:22, axetom napsal: Ahoj, chtěl bych Vás tu poprosit o radu. Po Prodei Kie 1,6 CRDI 94kw (ceny dílů, případná cena DPF 80tis, mizerné odhlučnění atd) jsem si vyhlédl Octavii 3 kombi. Moje otázka ale je co vzít, Požadavky jsou 6st manuál ( jezdím dost i dálnice ) a celkově ročně najezdím kolem 30-40tis km. Do práce a z práce to mám 15+15, ale využíváme HO, takže nejezdím denně. O víkendech se jezdí minimálně 50+50 a výlety (na případněé regenerace by tedy byl čas určitě + bych to řešil občasným zkouknutím diagnostikou a nechal ho dopálit). Občas se stane že vezu vozík (rekonstrukce) A teď řeším co vzít. Původní rozpočet byl kolem 200tis, nyní jsem ochoten dát 300tis ( dalsích cca 40 je bokem na první servis). Za tuhle cenu bych chtěl samozřejmě co nejnovější auto, ale nic staršího 2015. No a te´d nevím zda vzít 1,4TSI (kvůli vozejku, občas jedeme naložený, k rodičů, dovolené atd...) nebo 1,6 greenline (6st manuál) či 2.0tdi. To že má vlečnou zadní přežiju. Nájezd ideálně max 170tis, lépe míň. A teď otázka, co by kdo doporučil? Občas se samozřejmě rád svezu svižněji, chtěl bych 2 zonovou klimu. Zajímaly by mě i zkušenosti s případnou cenou repase vstřiků a DPF. Doteď jsem měl jen nafty ( Polo 1,9 SDi, Audi A4B6 1,9 Q, Kia Ceed JD 1,6CRDi, takže s možností že budu měnit dvouhmotu, turbo atd počítám). Případně kdyby jste měli někoho kdo tahá auta a umí to opravdu prohlédnout (zaplnování DPF při jízdě, vstřiky atd.... ) počítám že bych službu zaplatil. Psal jsem dvou lidem co jsem našel na internet, ale asi jsou pro ně auta v této ceně nezajímavá. Jsem od Plzně. Koukal jsem na pána co sem tahá VS stod, ale nic co by mě zajujalo nájezd/rok/cen a Autokrs, ale tam je to to samé. Děkuji za rady Za sebe (mám 2.0tdi 110kw)- kdybych měl kupovat znovu tak pouze a jedině DSG a 4x4. Řadím často, řadím rád, ale nesmí se to přehánět. 2.0 má jen na přední náhon moc velkej krouťák a pořád to hrabe. A O3 když hrabe, tak to jsou strašný rány. Dělá to každá s kterou jsem jezdil. A když, jak říkáš, se rád svezeš, tak odřadit z 0 těch šest kvaltů je prostě otravný a je to otravný i když se chceš projet někde v zatáčkách. (Určitě si nechat aktivovat XDS, pak to v zatáčkách umí být i zábavný, když se člověk nebojí) 1.6 byla celkem svižný auto a připadala mi tišší než 2.0. 5 kvalt mi u ni vůbec nevadil, ale jezdil jsem v tom sám. Jak se to trochu víc naložilo tak už to nebylo ono. DPF hlídat nemusíš. Tyhle motory, pokud jsou v pořádku, si regeneraci udělají i když budeš jezdit 10 tam a 10 zpět. Takový to, že se to vypálí o víkendu je nesmysl, stejně jako to nějak hlídat a zkoumat. Nebo jako někteří blázni, když přijedou a zjisti, že se vypaluje filtr, tak jezdí kolem komína aby se regenerace dokončila. (Ano i takový jsou). Pokud chceš (v naftě) něco kolem 150tkm tak na první servis můžeš rovnou počítat s rozvodama (vodní pumpa) a komplet tlumiče… Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rendy93 Vloženo 1. Června Sdílet Vloženo 1. Června Zdravím, děkuji za případné rady. Uvažuji o koupě ojeté Octavie III RS 245 TSI s rozpočtem kolem 550tis., s tím že bych nechal auto dotáhnout z DE, přes firmu co se tím zabývá. Zeptám se jak je to s poruchovostí auta s nájezdem kolem 130tis. km. Bude lepší pohledat nějakou s nájezdem do 100tis.km nebo je to víceméně jedno ( s čím počítat např. u 140tis.km počítat s výměnou tohoto a toho atak.) na co si dát pozor a s čím počítat při nájezdu nad 100tis. km. Pokukuji po OIII RS 245 s 2.0 TSI 180kw 2018/2019 ve výbavě s panoramatickou střechou a keyless start a odemykáním, popřípadě virtual cockpit a elektrické 5té dveře(Combi) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bouchy01 Vloženo 1. Června Sdílet Vloženo 1. Června @Rendy93 Nechal bych prověřit někým, kdo se dovozem nezabývá, ale umí odhadnout stav. Vše záleží na způsobu údržby, dodržování servisních intervalů i stylu jízdy. Sám 130 tkm najeto nemám, přesto se pár věcí měnilo: USB vpředu u Columbusu, krytka řadičky, termoregulátor. Přední světlomety jsou spotřebka, praskají nohoře u přechodu do černého plastu (možná jsem dostal nějakými dvěřmi, nebo zadkem dodávky, ale mělo by to vydržet.) @ 15000 jedno. Teď budu řešit vrzání od podvozku, že těch mazacích míst je asi 20. Loni proplach a mechanická očista chladicícho systému, totálně zanesený nesmyslem v sáčku v nádobce a nevhodnou směsí (G12++), to bude potřeba udělat. Kotouče mi nereznou, žádná nutná údržba, ale neviděl jsem stav na zvedáku. Na "stav tachometru" bych se neohlížel, to je hodnota do letáku. Po koupi klasika, všechny náplně (olej, převodovka, diferenciál, chladicí, servo, brzdovka). Časem pak kouknout na rozvody, pumpu, brzdy (ty tam budou tak druhé, pokud ne třetí). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 1. Června Sdílet Vloženo 1. Června Panoramatickej streche by som sa skôr vyhol. VAG ich moc dobre nezvláda, občas praskajú čierne plasty na streche a výmena je pomerne nákladná + treba dbať aj na odvodňovacie kanáliky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 14. Června Sdílet Vloženo 14. Června kanale su najmenej , skor cela sedanova strecha strasne praska a lupoce hlavne ked nie je spravne osetrena a auto ma r18 r19 kolesa je tazko vyberat , ked ju mas tak je to pekne ,cierny stit kryje hranu okna ktora nehrdzavie od kamienkov , sklo ma automaticky gumicku nie medzeru ako na ziguliaku ale zase su tieto zvuky okolo toho a treba to hold sem tam poservisovat ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.