Říjen 25, 20195 r No kontrolka dobíjení se rozsvítí jenom při určitých okolnostech, zhasíná v podstatě ihned nad 13V. Tedy pokud auto dobíjí hůř (13,2 - 13,6V) a ty k tomu jezdíš krátké trasy a časté starty, tak se baterka vybíjí a žádná kontrolka tě na to neupozorní. Pro jistotu zkontroluj napětí na volnoběh a ve zvýšených otáčkách. Pokud se bude pohybovat nad 14V, tak si připrav love na novou baterku.
Říjen 25, 20195 r 11,6 V - to před 2 hodinami, kimmi napsal: Ak by bola vybitá tak hádam by som o tom vedel ale ona je poměrně vybitá a jsou tři možnosti, buď jí něco nadměrně vybíjí, nebo je nedostatečně dobíjena a nebo dobíjení není schopná.
Říjen 31, 20195 r Prosím o radu jak demontovat baterii u FII 63kW TSI. Obrázek stažen zde z fóra. Kámošovi odešla autobaterie, obrátil se na mě s prosbou o pomoc při vyjmutí baterie. Zatím jsem mu ulomil plastový kryt nad + pólem vyznačeno zeleně. Povolím matky na pólech, odtáhnu plasty od baterky vyznačeno červeně a celý ten kryt lze sundat nebo ještě musím odpojit ty konektory vyznačeno zeleně? U rapida má baterku 6 let tak tam mě to čeká a ať mám natrénováno.
Říjen 31, 20195 r To je ono, děkuji moc. V návodu k obsluze u rapida ani u FII takový pěkný popis ani obrázek není.
Listopad 27, 20195 r A jak je to prosim s tim kdyz akumulator odpojim a auto bude bez energie? Sem pochopil, ze dirkou pro klicek se do auta dverma ridice dostanu takze pred vyjmutim baterky si muzu auto na parkovisti zamknout aby se mi do nej nikdo nedostal a pak az odpojit baterku. . Spise by me zajimalo jak v prirucce "Jak na to" pise neco ve smyslu pripojeni na 12V zasuvku "zapalovace" nejakyho zarizeni ktery zabrani ztrate dat. Neni to proste pripojeni takovy ty 9V maly batercicky aby auto nezapomnelo kolik je hodin, nezapomnelo pripojeni autoradia a neztratily se data v ridici jednotce motoru-pokud by ty data ridici jednotka zapomnela nekolisal by pak chvilku motor v otackach a nenacetla by se nejaka chyba kterou bych pak musel nechat smazat na diagnostice? . Nejaky nastavovani hodin, sladeni radia s autem a chvilkovy kolisani otacek motoru bych prezil. Ale nechtel bych aby mi blikala nejaka kontrolka chyby u budiku nebo se nacetla nejaka chyba kterou bych pak musel nechat vymazat. . Motor HTP 12V CGPA Predni okna v elektrice Dalkovej central bez alarmu Originalni autoradio z vyroby Obycejnej displej bez mereni spotreby Manualni klimatizace Pripojil sem jeste fotku vrsku akumulatoru s odkrytovanyma kontaktama a pojistkama . Takze ma cenu tam nejakou zalozni 9V baterku pripojovat? Nebo odpojit akumulator na hulvata a auto nechat bez stavy treba dva dny a nebat se vyse popsanych veci? . Pavel Upraveno Listopad 27, 20195 r od Mr.Pavka
Listopad 27, 20195 r Vymažou se akorát hodiny u radia záleží jestli má záložní aku. Paměť ŘJ se nevymaže Jediné na co jsem narazil, bylo to, že s otevřenou kapotou motoru nešlo zamknout auto. Musel jsem ji přivřít.
Listopad 27, 20195 r Tak to by mělo být v pohodě. Mě jde zamknout auto na dálku i když je otevřený motorový prostor.
Listopad 27, 20195 r Jinak od novyho auta tam byla 6 let a jeden mesic baterie 12V 44Ah 220A DIN. EKO 915 105A Asi vyrobce Banner. Ma cenu tam davat nejakou silnejsi?
Listopad 27, 20195 r Pokud vše funguje a nenacpal jsi do auta tunu nové vybavy budou to asi vyhozene peníze. Mělo by smysl např 44ah a startovací proud např 440A.Jde o startovací proud jaký je schopna baterie dodat... Zjednodusene bude mít větší sílu otáčet motorem ....
Listopad 27, 20195 r Mam na originalnim autoradiu trochu kvalitnejsi a trochu silnejsi reproduktory bez zesilovace. A pouzivam autokameru za jizdy a kdyz auto stoji treba 5 hodin s vypnutym motorem. To asi nestoji za rec. Jinak na tej baterce je jeste napsano 360A EN/SAE/GS 6 let makala, tak tam bude asi stacit ta sama.
Listopad 27, 20195 r 6 let hmm nic moc. Mám stále originál od novoty již 9 let a zatím stále drží. Každou chvíli čekám že doslouží. Upraveno Listopad 27, 20195 r od voltys
Listopad 27, 20195 r Sem tomu sel asi taky trochu naproti. Auto vic stoji nez jezdi. A kdyz jezdi, tak jenom kdyz je sucho. A nebo pro radost. Nebo dvakrat za rok na nejaky vylety. A taky kdo vi jestli s tou baterkou nedelal prodejce nejaky cachry.
Listopad 28, 20195 r před 19 hodinami, Mr.Pavka napsal: Sem tomu sel asi taky trochu naproti. Auto vic stoji nez jezdi. A kdyz jezdi, tak jenom kdyz je sucho. A nebo pro radost. Nebo dvakrat za rok na nejaky vylety. A taky kdo vi jestli s tou baterkou nedelal prodejce nejaky cachry. Pokud auto vic stoji než jezdí, tak bych o silnější baterce uvažoval, ať je nějaká rezerva kapacity a baterku bych občas dobil. Samozdřejmě taky záleží na četnosti startů a počtu najěžděných km.
Listopad 28, 20195 r Mozna by tomu slo predejit tim, ze do baterky budu papat to co ztrati samovybijenim a tim jak si bere nejakej pidiproudicek na provoz pohotovosti pro dalkovej central. Tohle mi nameril baterkar na baterce v rezimu spanku zamcenyho auta. Fotka na rychlo udelana z "kalkulacky". Tata kdysi pouzival u Š105 takovou podomacku vyrobenou nabijecku ktera dava nejakej takovejhle pidiproudicek. Asi ji oprasim. . PS pro Pawouka-jestli v tomhle tematu moc odbocuju od puvodni otazky zakladatele temata, tak at me razne utne. Upraveno Listopad 28, 20195 r od Mr.Pavka
Listopad 29, 20195 r Ten odběr je celkem velký (i když nějaké nepřesnost na 30A rozsahu bude), to je úbytek 2.6 Ah z akumulátoru za den. Bylo to měřené aspoň 30min. po zamčení vozidla? Je v tom odběru i zapnutá kamera? Jinak nějaký udržovací adaptér je rozumné řešení.
Listopad 29, 20195 r Měřeno asi tak minutu po zamčení auta bez zapnutý autokamery. Z jakého důvodu až 30 minut po zamčení? Co se těch 30 minut v autě děje? Sem myslel, že se prostě zamkne a auto spadne do spánku s pohotovostí snímače na dálkovej klíček. Díky Pawouku.
Listopad 29, 20195 r To je docela velkej proud, máš dobře zapojené rádio? Zkus postupně vytahovat pojistky až odběr klesne.. Aspoň na 0.03 a nebo méně... Upraveno Listopad 29, 20195 r od zwan
Listopad 29, 20195 r před 22 minutami, Mr.Pavka napsal: Z jakého důvodu až 30 minut po zamčení? Co se těch 30 minut v autě děje? Některé ŘJ se uspí až po nějaké době od uzamknutí vozidla, proto je dobré měřit odběr až po cca 30ti minutách.
Prosinec 2, 20195 r Takze kdyz otevru kapotu motoru a polozim ji spatky-zabouchavat ji ale na doraz nebudu a necham auto spat zamceny treba dva dny, tak to by uz bylo meritelny? Nebude ale auto zase vic ve strehu kdyz mu bude spinac v zamku kapoty motoru hlasit, ze je kapota nezabouchla na doraz?
Prosinec 2, 20195 r Tak oprava. Auto bere po jednom dnu v klidovym rezimu spanku zamcenyho auta s natrhlou predni kapotou 0,004 A. Tak asi v norme. Konzervacni nabijecka dava 0,065 A. Tata elektrikar silnoproudar rikal, ze to by melo pokryt to jak auto jezdi malo, stoji v nevytapeny garazi a zamovybijeni baterky.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.