Říjen 17, 20186 r Co jsi dával za značku kotoučů a desek ? Mám najeto 16 tis.Km kotouče vypadají na pohled dobře, ale při brzdění slyším zvýšený hluk od zadních brzd. Uvažuji že je nechám lehce líznout na soustruhu .
Říjen 17, 20186 r Dal som original a budem dufat, ze vydrzia viac. Pripadne zacnem jazdit ako hovado nech nestihnu zreznut :)
Říjen 17, 20186 r Ten soustruh nedoporucuji bez vymeny desticek. Stare nez si sednou, cast kotouce nestiraji a ta orezne a trva-li to dele, uz rez nejde dolu. Kotouc se ohriva nestejnomerne a nekdy se proto zvlni.
Říjen 18, 20186 r před 13 hodinami, deto napsal: Dal som original a budem dufat, ze vydrzia viac. Pripadne zacnem jazdit ako hovado nech nestihnu zreznut :) Nevydrží. Skodovka tam dava levne kotouče a desky z TRW....... rezne to, nerovnomerne se to "sjizdi", brzdi to jen na stred....
Říjen 18, 20186 r Ty TRW kotouče a desky dávají na všechny modely, nebo jen na SIII? Na FIII by se měly dávat nějaké MANDO.
Říjen 18, 20186 r Já měl ATE.Měnil jsem je minulý týden také k vůli hluku a dával jsem Textar.Dáváme těm,co chtějí něco dobrého Textary,protože za poslední dva roky co je dáváme nikdy žádný problém.Poslední dobou mám už averzi třebas na Brembo.Ono co by člověk chtěl po Brembu když se řadí mezi nejlevnější. Jinak u dodavatelů mám u Textarů poznámku-orig.díl :-)
Říjen 18, 20186 r S Textary mám velmi dobrou zkušenost na mé staré O1. Tyto brzdy jsou hodně dobré a mají velmi dobrou výdrž. Takže až ten zadek bude neúnosný tak dám Textary taky.Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
Říjen 18, 20186 r před 5 hodinami, ZbyšekSU napsal: Ty TRW kotouče a desky dávají na všechny modely, nebo jen na SIII? Na FIII by se měly dávat nějaké MANDO. Sundavali jsme to ve firmě ze všech O3 a jednoho S3 a pokaždé to bylo TRW..
Říjen 19, 20186 r Tiez som mal vzadu kotuc a platne TRW,ale predok platnicky mam ATE,tak to bolo z fabriky.
Prosinec 5, 20186 r Já jsem konečně dotlačil servis k výměně zadních kotoučů a destiček, stihnul jsem to před zimním provozem, pak by řekli, že to je způsobeno přirozenou korozí. 2x jsem reklamoval, potřetí jsem byl nekompromisní a výměna (na 14tis.km). Teď konečně mám dobrý posit z auta i při brždění. Nenechte se odradit!! Honza
Prosinec 6, 20186 r Dneska jsem se objednal do servisu na zaruční opravu zadních brzd po 18- ti tis.Km, technik hned věděl o co jde, tak jsem zvědavý jak dopadnu. Kéž by mi je taky na záruku vyměnili.....Odesláno z mého LG-H815 pomocí Tapatalk
Únor 17, 20196 r Takze pridávam aj ja páni problém zo zadnými kotúčmi. Foto po 16000 km po prvej zime ( keď som menil gumy nebolo nič ) Auto ešte nemá rok. Už to riešim z importom nakoľko servis povedal že to neuznajú ako reklamáciu respektivne garanciu. Uvidíme.
Únor 17, 20196 r Mi vyměnili jen rozpadnuté destičky a kotouče nechali původní. Hluk je pryč, ale čisté ty kotouče nejsou.....Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk
Únor 17, 20196 r Brzdí to v pohode zatiaľ nehučí. Jedine čo pociťujem že keď rano naštartujetem tak prvých nejakých 50 - 100 metrov alebo prvé brzdenie je počuť a cítiť že platničky ako keby boli trosku prichytenie na kotúčoch možno je to v tlaku v brzdovej sústave potom v pohode . (Kotúče na 2oktavke som mal v takomto stave po 100litroch) Na dotyk cítit ryhy na kotúčoch. Fotené bolo ľavé zadné koleso. Pravé zadné koleso nie je až take aj keď tiež sú ryhy vid. foto. 16 000 je fakt malo. Predné v poho. Známy servisak mi povedal že tam dávajú z výroby shit alebo tvrdé platne a mäkké kotúče Upraveno Únor 17, 20196 r od wagrant Dodatok
Únor 17, 20196 r To áno ....zatiaľ to poznáš len v prevádzke keďže mam ťažšiu nohu tak sem tam klesnem nahla zo 150 na 80 a pod a zatiaľ to drží. Uvidíme ako sa vyjadri Import. Dám vedieť aj keď si myslím že nič nedostanem za skúšku nič nedám. Neviem či by potom pomohlo napísať do bolky čo za humus dávajú do “vlajkovej lode” Mam servis Basic zdarma ale brzdy v tom nie sú :)
Únor 18, 20196 r Co vlastne udela ty ryhy na tom disku? Jinak ty orezle naboje kol, to je take sila. Na jinem voze, nez na S3 jsem to takto nikdy orezle nemel...
Únor 18, 20196 r Oblozenie sa pri vlhkom pocasi a stani/hlavne tom dlhsom/ nalepuje na brzdovy kotuc a to sposobuje jeho postupnu degradaciu.Rano som to zazil uz aj u mojho,noveho auta.Ten zvuk pri brzdeni po tom je fakt hrozny,kym sa to zosucha.Kazdopadne aj tu spominane asi nie idealne naladenie brzdneho ucinku,kedy brzdi hlane predok,prilis,resp ten zadok k tomu nieje idealne naladeny. Bohuzial touto chybou trpi celokoncernovo viac typov aut.Mozno aj vyrobca brzdovych systemov pre koncern,firma Lucas,tiez nema nieco uplne vporiadku,co sa materialu pri vyrobe tyka.
Únor 18, 20196 r před 8 hodinami, wagrant napsal: To áno ....zatiaľ to poznáš len v prevádzke keďže mam ťažšiu nohu tak sem tam klesnem nahla zo 150 na 80 a pod a zatiaľ to drží. Uvidíme ako sa vyjadri Import. Dám vedieť aj keď si myslím že nič nedostanem za skúšku nič nedám. Neviem či by potom pomohlo napísať do bolky čo za humus dávajú do “vlajkovej lode” Mam servis Basic zdarma ale brzdy v tom nie sú :) Teba hlavne pri tej reklamacii pochvalia za tie cervene brzdy?,aj ked samozrejme viem,ze to na to nema absolutne vplyv,ale samozrejme sa toho urco chytia a hodia to na to.Ved vyskusaj,uvidis.
Únor 18, 20196 r Áno máš pravdu to bolo to prvé čo mi bolo povedané z to neprejde lebo som si natrel strmene. Že na to majú nejaké TPI ale ako som povedal. Vyskúšam a keď nie zošlaham ich koľko sa bude dať a potom tam dám textar. Ide o to že 16000 je úbohé číslo. Všetko sa už robí na kvantitu. A k príspevku vyššie že tie ryhy robia tie platničky ktoré sa moc rozohreju spomínané vyššie od kolegu čo tu dával článok v pdf formáte prečo sa tak deje. Myslím že škodovka chybu neprizná lebo by to bolo na jasnú zvolávačku
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.