Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Mam Sportline 2018,140kw,4x4

Momentalne 31000km a zadné doštičky sú na výmenu... Kúpim asi Textar

Signalizácia opotrebovania brzdoveho obloženia je vpredu aj vzadu? 

Lebo na nete nemôžem nikde nájsť zadné Textar doštičky s tou signalizáciou...

A ešte som sa na fóre dočítal, že výmena nie je jednoduchá, takze radšej to dat spravit do autorizaku? 

 

Ďakujem 

 

On 7/22/2019 at 6:35 PM, AdoksS said:

Já jsem myslel, žes bral tady tyhle brembo MAX.

BREMBO-MAX.jpg

nene, bral jsem plne, bez der i zlabku, jen vysokouhlikova, aspon tak to bylo napsano v popisku ke kotoucum.

Jestli chces, muzu dohledat konkretni kus a obchod.

před 8 hodinami, titanius napsal:

Mam Sportline 2018,140kw,4x4

Momentalne 31000km a zadné doštičky sú na výmenu... Kúpim asi Textar

Signalizácia opotrebovania brzdoveho obloženia je vpredu aj vzadu? 

Lebo na nete nemôžem nikde nájsť zadné Textar doštičky s tou signalizáciou...

A ešte som sa na fóre dočítal, že výmena nie je jednoduchá, takze radšej to dat spravit do autorizaku? 

 

Ďakujem 

 

 

Jednoducha je, ale musis mit diagnostiku na odbrzdrni rucni brzdy a pak nastaveni rucky ktery se provadi taky pres diagnostiku. Jinak to je stejny jako u klasickych brzd

V 2. 8. 2019 na 6:27, ČudlR napsal:

 

Jednoducha je, ale musis mit diagnostiku na odbrzdrni rucni brzdy a pak nastaveni rucky ktery se provadi taky pres diagnostiku. Jinak to je stejny jako u klasickych brzd

 

Taky mě brzo čeká výměna, tak jestli by bylo možné nějaké info jaký hardware koupit, abych tu výměnu zvládl sám doma. Nevíte někdo o nějakém návodu?

Ja si to delal v praci sam. Akorat mi to nas mechanik odbrzdil a seridil pres diagnostiku, ale co to je zac to nevim

Strikenn1: v tomto vlákně je dost psané o výměně i nějký postup, jak otevřít třmeny bez diagnostiky.

Nechci podceňovat Tvoje schopnosti, ale aby ta oprava ve finále nebyla moc drahá. Poškození toho zadního třmenu se může pořádně prodražit.

A nebo na youtube najdeš taky postupy, jak to udělat. Není tam přímo škoda, ale koncernový auta.

Dnes som dal vymeniť zadné doštičky v autorizaku. Dával som Textar. 

Cena za pracu 30€

Ale mechanik zistil poškodenie zadnej ľavej pneu z vnútornej strany. 

Mám 32000km.Pneu Pirelli Cinturato P7

Dezén ma ešte min. 5mm

 

 

 

IMG_20190812_152905.jpg

Upraveno od titanius

Podle vseho s FL nedoslo k zadne zmene na brzdach.

Když tady čtu chlubení se nekorodujícími deskami...taková brzda musí hodně špatně brzdit... známá zkušenost. Na trochu lišky po dešti si zvykněte, je prospěšná (prospěšné není neopotřebební po celé ploše desky...).

Netroufl bych si říct, že to brzdí špatně, ale určitě se to chová jinak, jinak to vydrží, jinak to snáší vysoké teploty.... vždy je to něco za něco. Akorát že reznutí kotouče si všimne víc lidí, než menší tepelné odolnosti.

Časem se to vyleští (oboje, i destišky)  (pro některé místní strašně super - nerezne to ani za deště) a pak přijde náhlý fail, až to bude někde moc potřeba. Kdyby ne-koroze byla řešení, už by se kotouče dělaly dávno nerezové nebo jiné. Zatím je to pořád určitý typ litiny (až na asi 5 výjimek), už tak 70 let.

  • 1 měsíc později...

14700km odjazdenych a pocit z hlucnejsich zadnych brzd sa stupnuje.Kotuc je pritom krasne cisty,ziadne ryhy,ale viditelne ma platnicka hlavne lava zadna hlukovy problem.Oslovil som servis na vymenu v zaruke.

Takze ma medzitym kontaktovali zo servisu...v utorok na 13tu idem na vymenu.

Upraveno od Patrik1971
doplnenie terminu od servisu

Měl jsem přesně jak píšeš. U mne to bylo takzvané "zčernání kotoučů" a skutečně došlo ke ztmavnutí. 

Ve Škodě hned věděli o co se jedná  a objednali specifické číslo destiček , které problém vyřešily. Po dalších 80.000km už se problém neobjevil.

Lenze u mna sa javi kotuc ok,ja to skor vidim a aj servis na vadne platnicky.Korozia na nich vytvorila asi taku tu vrstvu ako sklo a preto su hlucne.Oni brzia uplne vpohode,ale s hroznym,zvukovym prejavom.

Takze platnicky vymenene...kotuce su vraj vporiadku,ako sa aj mne na pohlad zdalo.Vypada to,ze su ozaj nejake modifikovane,pretoze povodne mali ten plech proti hluku cierny,teraz je strieborny,asi nieco,ako popisuje jack.cz.Samo teraz potrebuju nieco odjazdit,aby si sadli a zacali spravne fungovat.Rezultat teda pisat este nejdem.

20191022_161938.jpg

Upraveno od Patrik1971

Patriku, podobné destičky se stříbrným plíškem má Arteon.

Přidám fotky mých kotoučů po 17500km auto vyrobeno 3/2019. 

Subjektivně zatím OK, ale hned po koupi mě Ferda "dokončil plnění brzd" zaměřím se na hluk jak píše Patrik.Dík!?

20191022_194905.jpg

20191022_194853.jpg

Upraveno od xtrack

Jak se mi sami v servise priznali, do loňského roku dodávala škodovka destičky, které se postupne lepili a poničili kotouče, teď už se dava novy typ.

 

u me v padesati delany predky a zadky a ted po roce v 70 na reklamaci se delali nove zadky - komplet..

Upraveno od pe.kova

sorry ale taku podstatnu vec ako brzdy odj..u. ved doposial nebol nikdy problem u koncernu s brzdamy hold setri sa vsade ale po case prisli na to ze cesta setrenia brzdami nikam nevedie

Výmena kotúčov SIII 80 000km. Hrôza.

 

IMG_3136.jpg

IMG_3135.jpg

IMG_3134.jpg

IMG_3137.jpg

Upraveno od titel

Kdy bylo auto vyrobené?

Ak do takychto km dobre brzdili a neboli hlucne,tak to je neskutocny uspech....na byvalom boli nepouzitelne pri 45000och.

před 12 hodinami, bojler napsal:

Kdy bylo auto vyrobené?

01/2017

Postupne sa hluk zvacsoval, az to bolo neznesitelne. Prekvapivo ale auto nebrzdilo vyslovene zle. Predsa je to len zadok. A asi podstatny detail je ze jazdim 90% dialnica+tempomat.

Je smutne, ze na vlajkovel lodi su brzdy takto odflaknute. Zalostne je konstatovanie, ze "to moze byt clovek este rad, ak mu vydrzali 80 tisic..."

 

Na O3 RS TDI 2014 som prvy krat zasahoval do brzd po vyse 100 tisicoch (menili sa predne brzdy komplet)...

Na S3 sportline TDI 2018 som menil zadne brzdy komplet uz 2x - po 30 a 60 tisicoch a predne komplet po 60 tisicoch. 

A prvych 30 tisic som nepouzival autohold. no kedze to nemalo ziadny pozitivny efekt, tak potom som ho zapol... Vidim to tak, ze zadne brzdy menim pravidelne co 30 tisic...

A uz vobec nerozumiem tomu preco prave tie zadne nic nevydrzia. Keby to bolo o agresivnom jazdnom style "brzda-plyn" tak by mali byt postihnute hlavne predne, ci?

 

Navyse si nemyslim, ze by som so superbom jazdil rychlejsie alebo agresivnejsie ako s RSou, skor naopak.

Pre uplnost dodam, ze obe auta som bol po zabehu prevetrat v rumunskych kopcoch...

Na Transalpine RSe z brzd uz stupal bledy dym... a aj tak vydrzali solidny najazd...

Po vymene platniciek na zaruku brzdy po odjazdeni cca 500km krasne stichly.Zo zaciatku boli este hlucnejsie,kym sa k sebe s kotucom prisposobili.Aj kotuc sa mi zda krajsie olesteny a vzladovo je na urovni predneho.Snad to tak aj zostane.Tiez som autohold zacal spat pouzivat,nakolko fakt na to korodovanie vplyv nemal.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.