Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tie poľské bremba do roka vzadu zhniju. 

Predok bude ok. 

dfga : asi o tom nic nevim, ale vidim co mi to dela/nedela na aute. Vymenil jsem vsechno za ATE kotouce i desky a nic nerezne jako ty predchozi origo. Za 3 roky porad pohoda i s mensim najezdem km (cca 32000km) ta origo vzadu byla shnila na hovna za ten stejnej najezd.

Ja byl v servisu auto je jeste v zaruce najeto 36 000Km a reklamaci mne neuznali prej na brzdy je 6 mesicu!!!! Po prohlidce mne rekli, ze se musi menit vsechny ctyri kotouce i desky ze jsou rezave tak at si prej pripravim 1100 euro (Skoda Tallinn)

Tak jsem je menil u znameho za ATE za vice nez polovicni cenu kterou chtela Skoda

Upraveno od eiben

Ja nechaval menit komplet zadek tez za prestrikane ATE. Cena okolo 6 tis. A jiz nejakou dobu vse v poradku brzdne plochy krasne rovnomerne hladke a leskle. Vepredu mam stale original uplne rezotiny ale hranka minimalni a brzdna plocha tez v poradku tak zatim nechavam. Auto ma ted 89 tis km najeto.8/2018.

Upraveno od JSvoboda

před 3 hodinami, ČudlR napsal:

dfga : asi o tom nic nevim, ale vidim co mi to dela/nedela na aute. Vymenil jsem vsechno za ATE kotouce i desky a nic nerezne jako ty predchozi origo. Za 3 roky porad pohoda i s mensim najezdem km (cca 32000km) ta origo vzadu byla shnila na hovna za ten stejnej najezd.

Ježiš, ved píšem asi ôsmy krát, že originál zhnije ale modifikovaný originál nie. 

Kotúče môžu byť aj z Číny, dosky najlepšie sú tie s plieskom 5G0698451A. 

Presne ako pise dfga. Dozadu jedine origo platnicky 5G0698451A, Kotuce, kto chce usetrit kludne aj zimer. Ale zadne platnicky 5G0698451A. Nic ine nebude fungovat. 

Upraveno od Romiiken

Mam doma 4 sady zadných dosiek, 2 origo, 1 ate a 1 ate ceramic, zavadzaju mi ak niekto chce napíšte mi. 

 

Inak to isté čo tu píšeme vravel aj Vaculik v teste Superba 3, origo galfer je hnoj, origo ferodo je ok. 

On 10/7/2022 at 7:46 PM, eiben said:

Ja byl v servisu auto je jeste v zaruce najeto 36 000Km a reklamaci mne neuznali prej na brzdy je 6 mesicu!!!! Po prohlidce mne rekli, ze se musi menit vsechny ctyri kotouce i desky ze jsou rezave tak at si prej pripravim 1100 euro (Skoda Tallinn)

Tak jsem je menil u znameho za ATE za vice nez polovicni cenu kterou chtela Skoda

Tak to bych jim omlatil o hlavu. Servis chce dvakrat prachy.

Skoda uznava aji rezave disky. Tuhle informaci mam ze servisu, ale ne v cr/sk. 

Jak muze byt 6 mesicu na neco, co je evidentne chyba tovarny a je na to tpi.

Do tohohle servisu bych uz nikdy nejel.

Škodovka musí tie dosky Galfer z Indie vyskladnit a tak to montuje na nové autá, kto sa sťažuje dostane tie isté a kto sa sťažuje niekomu co aj vie čítať v servise dostane tie správne od Feroda. 

Pocitam tak nejak podobne spis draz. Ale zajimala by me jedna vec. Kdyz bych chtel prejit na ty vetsi brzdy z 2.0 tsi tak co se vsechno meni krom kotoucu a trmenu?  Zatim mam teda origo predek a zadek ATE a skoro pul roku v pohode ale tak do budoucna prejit na vetsi brzdy by me zajimalo co to obnasi a na kolik to vyjde...

Musia mať pliesok a píše na nich ferodo je tam aj presne fotka ako to ma vyzerať 

@dfgaJe tam fotka. Ferodo tam je, ale plisek nevim.
Co je vubec potreba na vymenu desek a kotoucu, imbus 7ka, to mam a jeste nejaky specialni pripravek?
Kdyz by clovek vzal obycejne desky a kotouce, tak material je za 3000, to je nic a pokud je vymena jednoducha, tak neni co resit.

 

Upraveno od 5icz

Nic extra specialne na vymenu netreba,iba nejaku diagnostiku,ktorou stiahnes motorcek parkovacej brzdy-obd11,vcds… Odporucam ale pri vymene skontrolovat ci nedrhne strmen alebo piestik ci sa lahko vracia,ked tak ho rozhybat

5G0698451A sú okolo sto eur,  vždy ma udivuje že ten plech spôsobí že tam tá platnička ide ztuha do držiaku ale asi to tak má byť , zatiaľ sa tvária ok 

Dnes som rozoberal Tiguan Allspace zadne lozisko a pri tej prilezitosti kontroloval dosky.Su tam vylepsene a su od ATE s origo znackou VW AG.Nic vzadu nehrdzavie,vsetko je Ok.Cize dalsi realny priklad riesenia problemov so zadkom.

Máš fotku? Origo je galfer = smejd a s plieskom je ferodo. 

Ate som nevidel. 

Spravim zajtra,ale je to origo montovane vo VW a je to ATE na 100%.

Na vsech obrazkach kde jsou ty spravne desky z kodiaka je logo Ate a pod nim Ferodo... takze asi nejaka spoluprace ci co... Ale obrazky muzou byt jen ilustracni...

ATE je brzdovy systém. 

Dosky vyrába FERODO. 

 

hlavne je to u prdele čo tam je popísané lebo to nikdy nie je totožné ako druhovýroba ... na koľkých je TRW a sú hnedé s mosadznými pilinami , kúpiš trw a príde nejaký čierny shit ... 

pardon ze sem leziem s golfom ale slusne sa to tu rozbehlo..osobne potvrdzujem teoriu..ze zadne brzdy (napriec koncernom) su pre bezneho sofera predimenzovane..na golfe je vpredu 288 zimmermann + jurid a po 120 tkm je zatial vsetko povodne..vzadu su kotuce 272 ale pri cca 90 tkm uz vyzerali zle..boli k tomu aj komentare na stk ale brzdit to brzdilo..tam povodne bolo zimmermann + textar T4402FG..riesilo sa to sustruzenim kotucov priamo na naboji (50 euro) a vymenou dosiek za aftermarket textar T4067EE (2500801)..laicky je prvy rozdiel v tom..ze after dosky nemaju drazku ale oem ju mali..dalsi opticky rozdiel je ze ryhovanie na zadnych kotucoch je menej hladke ako na prednych dane zrejme hrubsou zmesou..jazdim takmer bez dalsej zataze a brzdim casto motorom..takze po vymene dosiek preventivne zatahujem rucnu pri cca 20-30 kmh na prazdnom parkovisku..odvtedy sa zda byt vsetko v richtigu a epb som mal aj mam trvalo zapnutu..inak koncern pri elektromobiloch rovno presiel na bubnove brzdy :/ https://www.autosuv.sk/ostatne/skoda-vysvetlila-preco-dostavaju-elektromobily-bubnove-brzdy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

XVPREDU_OEM_120TKM_02.jpg

XVPREDU_OEM_120TKM_01.jpg

VZADU_TEXTAR_120TKM_04.jpg

VZADU_TEXTAR_120TKM_03.jpg

VZADU_TEXTAR_120TKM_02.jpg

VZADU_TEXTAR_120TKM_01.jpg

VZADU_TEXTAR_90TKM_08.jpg

VZADU_OEM_90TKM_07.jpg

VZADU_OEM_90TKM_06.jpg

VZADU_OEM_90TKM_05.jpg

VZADU_OEM_90TKM_04.jpg

VZADU_OEM_90TKM_03.jpg

VZADU_OEM_90TKM_01.jpg

VZADU_OEM_90TKM_02.jpg

Upraveno od papundekel
uprava obrazkov

Si robíš srandu, že sustruzit zhnity kotúč za 50e keď máš za tu cenu origo kotúč na jednu stranu nový. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.