Březen 5, 20241 r Ok díky za info, upřímně desky bych třeba pochopil ale kotouče mě přijdou že mají docela hranu. Je na to nějaké TPI? Vím na Supech a Kodiacich byly s brzdami problémy(po stránce kvality). Auto je ještě v záruce tak jestli má smysl to nějakým způsobem zkoušet touhle cestou kdyby byly i kotouče pryč. Úplně levná záležitost to v autorizaku nebude si myslím.
Březen 5, 20241 r Máš veľa km. Ja som origo menil pri 128 000km, stále boli ok ale vymenil som a mam pokoj kým nepredám auto. Vzadu je to iné, tam max 50 000km aj to musia byť drahé dosky inak to po roku je ko.
Březen 5, 20241 r ono hlavne len cigáni menia dosky na KO kotúče , tie predky majú vždy hranu jak šlak a nové dosky prebrúsia kontakt po pár km ...
Březen 5, 20241 r Nechci dávat jen nové desky na staré kotouče, jen zjišťuji na co se mám po finanční stránce připravit. Mám rád když auto jezdí ale raději když brzdí. Ale 78 tis km na kotouče je bych řekl dost málo.
Březen 5, 20241 r Skoro bych řekl že cena materiálu (kotoučů) je nižší než cena práce v tom to případě a tudíž nemá význam vůbec přemýšlet, jestli kotouče měnit nebo ne.. Navíc takový relativně levný zimmermann má mnohem vyšší kvalitu kotoučů než originální kotouč z fabriky, hlavně na zadní nápravě mi nerezivý a drží mnohem víc než kotouče z výroby. Upraveno Březen 5, 20241 r od informator
Březen 5, 20241 r Tady se furt ty kotouče a desky řeší dokola, je o tom 36 stránek. Vždyť na tom není nic speciálního. Pokud máš prachy, tak objednej na skoda-dily vše originál a nech si to u někoho přehodit. Dělat to v autorizáku je nesmysl. Pokud chceš ušetřit a chceš minimálně stejnou kvalitu a jistotu že neuhnijou zadní kotouče, tak dej všechno Brembo Xtra. Kotouče i destičky. Vypadá to dobře, nerezne, nehnije, brzdí minimálně stejně jako originál, za mě teda o něco lépe. Měl jsem to na O3 1.8TSI 4x4 132kW, pak na S3 2.0 TSI 206kW, kterýho jsem teď nahradil Kodiaqem 2.0TSI 180kW kde už se vzhledem k váze auta taky blíží výměna a budu zase dávat Brembo Xtra. Maximální spokojenost. A to jezdím jako prase. Rozhodně bych se vyhnul Ate, TRW, různým kombinacím. Každý druhý na to nadává jak to píská, vlní se kotouče, praskají, hnijou a já nevím co ještě. To co je na autě z výroby bohužel už nekoupíš, to ber jako 100%. Originál je pak řekněme 90%, Brembo Xtra taky 90%. Vše ostatní je horší. Teda pokud koukáš cenově pod originál. Samozřejmě na opačnou stranu to bude něco jiného. Upraveno Březen 5, 20241 r od rarach89
Březen 5, 20241 r Díky za radu, ale obávám se, že vzhledem k zaruce budu muset do autorizaku. Ještě rok mám záruku a přijít o ní se mě úplně nechce.
Březen 5, 20241 r Vpredu všetko origo podľa VIN. Vzadu kotúče podľa VIN a dosky 5G0698451A. Nič lepšie neexistuje. Ak máš love a chceš pokoj. Ak si špekulant daj trw 2 roky to vydrží. Inak ja som kúpil diely sam a praca bola v autorizaku a mam aj záznam o výmene v el. serviske. Upraveno Březen 5, 20241 r od dfga
Březen 5, 20241 r To je nesmysl. Brzdy jsou spotřební materiál a na záruku vozu nemají vliv. Nejde o nějaký zásah do vozu a brzdy nic nemohou způsobit. To je jako jezdit na výměnu kol nebo pneu do autorizáku... Jinak 99,9% autorizáků nepřijme donesený díly i když jde o originál se štítkama a fakturou.
Březen 5, 20241 r Super konečně nějaká čísla, kterých se můžu v servisu chytit. Špekulant nejsem, chci aby to fungovalo a měl jsem klid. 2 roky utečou jako voda.
Březen 5, 20241 r Na 206kW jsou vzhledem k velikosti ty brzdy nejdražší a Brembo Xtra komplet s prací vyšlo na 15500. Na autě rok a půl a vše ok. A to jsem fakt jezdil jako dobytek, dálnice jezdím 180+. Na O3 jsem to měl asi 2 roky a při prodeji auta skoro jako nový.
Březen 5, 20241 r před 7 minutami, rarach89 napsal: To je nesmysl. Brzdy jsou spotřební materiál a na záruku vozu nemají vliv. Nejde o nějaký zásah do vozu a brzdy nic nemohou způsobit. To je jako jezdit na výměnu kol nebo pneu do autorizáku... Jinak 99,9% autorizáků nepřijme donesený díly i když jde o originál se štítkama a fakturou. Super to je dobrá zpráva, uprime je to první moje auto se zárukou tak se raději ptám zkušenějších. Každopádně takovéhle věci jako výměnu desticek jsem si na předchozích autech řešil sám. Jen pokrokem techniky a častější potřebou diagnostiky nevím jestli tady ta vymena desek neskrývá nějaké riziko(při domaci vymene). Taky nechci úplně podporovat autorizak nesmyslnou částkou.
Březen 5, 20241 r Na nasem SIII Combi jsou ve 120tis. predni jeste puvodni a zadni uz treti. Takze kazdy na SIII resi hlavne zadni kotouce a desicky. U originalu pokud brzdis malo -> tak kotouce oreznou, uz se neobrzdi a zacnou pri brzdeni hucet. Pokud brzdis moc -> prehrejou se, nalepi se na ne material desticek, oreznou a zacnou hucet Takze predni, jak psal i @dfga vyse, bych dal zase puvodni. Tam nebyva moc problem. Zadni pri tech cenach a kvalite jiste neco jineho nez original. (original je brandovany TRW/ATE). Ja jsem pouzil levne neoriginalni kotouce a k nim desticky Valeo. V porovnani se vsemi predchozimi originaly co na aute byly to ted konecne brzdi i na zadek. A hlavne po vice jak 10tis. a zime jsou kotouce krasne leskle bez jakekoliv znamky oreznuti. To se predchozi roky nikdy nestalo. A navic cela ta sada zadnich kotoucu, desek a retencnich pruzin stala mene co stoji jeden originalni kotouc. O cene tech RS desticek ani nemluve. Sel jsem do toho s tim, ze i kdyby to stalo za nic, tak to s klidem po roce zahodim. Ale velmi mile mne to prekvapilo. Upraveno Březen 5, 20241 r od OnMiT312
Březen 5, 20241 r Ja daval na zadek ATE vse a tez 2 roky uz parada... cena is praci asi 6az 7 tis. Na predku mam jeste origo ale uz s s hranama. 104 tis. Km.
Květen 24, 20241 r Skus promazat i ty tycky podle kterych ( zatizeni auta ) se steluji polohy sviceni svetel vpredu... Ty dovedou pekne vzrat... Jsou na ramenech. Upraveno Květen 24, 20241 r od JSvoboda
Červen 14, 20241 r Uplne to je bez vole a pazvukov. Robia to zadne brzdy. Dam im za usi po dialnici, mam pred sebou dovolenku. Ak nepomoze, dam pozriet, rozobrat a napisem.
Březen 10Bře 10 Ahoj vespolek, aby tohle téma nezapadlo, přidám svůj aktuální problém. Auto ve vyšších rychlostech, při brždění začalo dělat hluk a vibrace. Při ježdění po městě vše jakože v pohodě. Kouknu se na levou stranu a vzadu vidím něco hodně nepěkného - viz. obrázky. Auto má najeto 15 000 km a já jsem zvyklý nebrzdit a s tímhle ani nezávodím. V lednu 2022 jsem popisoval problém, kdy zešílela ruční brzda a zdálo se, že chce rozdrtit kotouče, podle toho co to dělalo - Je možné že už tenkrát mohlo dojít k poškození destiček a teď to dělá bordel, předpokládám, že destička popraskala a následně vydrolila. Taky používám autohold a minimálně dvakrát se mi stalo, že mě nechtěl pustit do kopce, až hrubou silou. Máte tedy prosím někdo podobnou zkušenost, respektive víte co se mohlo stát a tedy i stalo? Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.