Argopizmak Vloženo 10. Březen 2017 Sdílet Vloženo 10. Březen 2017 Zdravým chlapi. Vlastním novú škodu fábiu kombi 1,2 tsi 81kw od októbra 2016. Posledný obdobie som začal pozorovať že po jemnom stlačený plynového pedálu sa prakticky nič nedeje, otáčky nestúpajú mám pocit akoby plynový pedál mal zo začiatku nejaké hluché miesto a až po jeho prekonaný začal reagovať a všetko funguje tak ako má. Je to pre mňa dosť otravné. Preto by som sa chcel opýtať či niečo podobného registrujete aj na svojich autách? Viem že sa tu aj riešili zasekávajúce plynové pedále ale toto nie je môj prípad lebo chod pedálu je hladký. Vďaka za všetky reakcie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 10. Březen 2017 Sdílet Vloženo 10. Březen 2017 pri jakych otackach to je? pokud treba okolo/pod 1500 tak bych to videl na maly projev turbodiry.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Argopizmak Vloženo 10. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2017 Povedal by som že tu nejde o otáčky ale o to že plynový pedál pri jemnom(začiatočnom) stlačení nereaguje ( jemne stlačenie myslím napríklad že plynový pedál zatlačím o 1cm a nereaguje až po prekonaní tohto 1 cm plynový pedál začína reagovať ) . Takže to prakticky robí od voľnobežných otáčiek ale aj po preradený na vyšší prevodový stupeň Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 20. Březen 2017 Sdílet Vloženo 20. Březen 2017 Ano. Já to na svém MC pociťuji též. Nadhodil jsem to v Porsche, dostal jsem klíčky od několika fabií a ať to zkusím. Jen u jedné to nebylo, u zbylých ta samá situace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Argopizmak Vloženo 20. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 20. Březen 2017 Otec má škodu yeti 2,0 tdi a tam je situácia podobná . Síce by som povedal že tam je to oneskorenie podstatné menšie, ale je tam. Asi nezostáva nič iné ako si na to zvyknúť ! ! Ale inak by som povedal že na fábii je dosť cítiť že je to lacnejšie auto keď to porovnám s yeti na ktorom mám tak isto už niečo odjazdené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bikes Vloženo 20. Březen 2017 Sdílet Vloženo 20. Březen 2017 Dnes jsem to zkousel a mam to same. Osobne to vidim, ze to je jen dusledek "emisniho silenstvi". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 20. Březen 2017 Sdílet Vloženo 20. Březen 2017 Když to přestanete šudlat, tak s plynem nebudete mít problém. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jayhawk Vloženo 20. Březen 2017 Sdílet Vloženo 20. Březen 2017 mp390: otravné je to v kolonách, když jen zlehka našlapuješ na plyn... auto sebou pak škube a vypadá to jak kdybych s tím neuměl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 22. Březen 2017 Sdílet Vloženo 22. Březen 2017 Po výměně mi zabírá po milimetrech. To, že motor škubne, když po jízdě bez plynu zase na plyn šlápneš je podle mě vlastnost - začne zase vstřikovat, tak škubne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Argopizmak Vloženo 22. Březen 2017 Autor Sdílet Vloženo 22. Březen 2017 mp390 výmenu si riešil na vlastne náklady alebo cez reklamáciu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mp390 Vloženo 23. Březen 2017 Sdílet Vloženo 23. Březen 2017 Já měnil kvůli vrzání pedálu, přinesl jsem TPI, které Škoda vydala (najdeš ho zde na fóru) a nebyl problém s uznáním reklamace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal275 Vloženo 26. Únor 2018 Sdílet Vloženo 26. Únor 2018 mam problem s plynom od novoty . pri rozbiehani to vyzera jako by som nevedel soferovat , auto mi skace ..plyn pri rozbiehani si prida sam a ubere sam aj ked ho drzim stale rovnako .. riesil niekto tento problem nejakym upravenim elektrickeho riadenia plynu ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 14. Březen 2018 Sdílet Vloženo 14. Březen 2018 Já jsem to řešil tak, že jsem se tomu přizpůsobil a zvykl si na to. Každopádně i tak to někdy potrápí to nepopírám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mx6 Vloženo 15. Březen 2018 Sdílet Vloženo 15. Březen 2018 (editace) Už jsme to řešili ve více diskuzích, s tím plynem je to bohužel tak jak píšete. Auto pojede dobře jenom pokud se s tím nebudete mazlit a pořád mu budete šlapat na krk a držet ho v otáčkách. Protože jinak je to kombinace EURO + elektronický plyn + turbodíra = reakce na prdlačku a bude to cukat.. Já to mám v Leonovi, ten motor je na pohodové ježdění šílený, on vůbec nechápe režim kdy se jenom pozvolna přidává plyn, auto pak celé pulzuje nebo co. Navíc mám dvojité vstřikování - přímý a nepřímý vstřik - takže v určitých otáčkách jako kdyby se to celé hádalo. Taky je tam obrovské turbo proti 1.2 TSI takže turbodíra relativně velká. V Rapidovi jsem měl ještě ten starší motor s řetězem, ale s ním se dalo daleko líp jezdit, i když atmosféra s lankovým plynem to nebude nikdy co se týče reakcí.. Editováno: 15. Březen 2018, autor: mx6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.