Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

@DušanV Climatic je nějakých 9 let minulostí a nic nenasvědčuje tomu, že by se to změnilo. Za mě je tohle neakceptovatelné. Nevím o jediném autě ve třídě s tak stupidní manuální klimou, maximálně možná Cactus. 

Vloženo (editace)

Skodovka ma 3 ovlada ia klimatizacie.

1. Manualnu(stupnica len s farbou modra cervena} nastavil si nejako klapku vzduchu a nejako to chladilo topilo rozumej vzdy si tocil koleckom lebo raz teplo raz zima. Kam to fuka a ako silno sa volilo manualne

2.climatic udrziaval nastavenu hodnotu teploty (mal okolo kolecka stupnicu s cislami teploty) (niesom si isty ci to malo cidlo slnka aby ovplyvnovalo teplotu) kam to ma fukat a ako silno si volil manualne

3. Climatronic, teplota na stavena digitalne na displeji, riadenie fukania kam a kolko to ma fukat vsetko automatické, snimac slnka, pre riadenie klimy. 

 

Snad si to pametam dobre. 

 

Ak to bude mat climatic, dajme tomu je to pouzitelne, ale v tomto aute a za taku venu, neakceptovatelne. 

 

Editováno: , autor: atlan
Vloženo (editace)
před 53 minutami, _Denis_ napsal:

Kluci, to ani jednoho z vás zatím nenapadlo, že ty dotykové srajdy nemají nic společného s módou, jak se všechny snaží marketing přesvědčit, ale jedná se o jednoduchý způsob jak si obhájit nemalé snížení nákladů za HW tlačítka..? Nic s bezpečností, logikou, nebo módou to nemá co dělat..

Napadlo a již několikrát se i zde na fóru o tom mluvilo, že je to pro automobilky snížení nákladů, ale šetřit na úkor bezpečnosti, ergonomie a přehlednosti?

Editováno: , autor: DušanV
Vloženo
[mention=41323]LukášCBR[/mention] Ten 180kW benzin je ale prave ta iV sragora s parametrama pohrbeny 1.8 ne? Ja prave doufal ze tam daji i neco normalniho bez elektromotoru..

Ne, proto jsem psal 2.0TSi 180kW.

RS je po vybití baterie pouhá 1.4 :-).
Vloženo
před 3 hodinami, DušanV napsal:

Napadlo a již několikrát se i zde na fóru o tom mluvilo, že je to pro automobilky snížení nákladů, ale šetřit na úkor bezpečnosti, ergonomie a přehlednosti?

A hezky kupujte ať vědí že to všichni chtějí a líbí se jim to ????

Vloženo

Trochu jsem znejistěl, když jsem všude čet jen o wallboxech, ale ona je to asi základní vlastnost jakýhokoli hybridu - ukládat "něco navíc" do baterek, pokud lze. Ale stejně to měl asi být mHEV.

Vloženo (editace)

pHEV... ručně, připojením do sítě, dobíjíme baterky ve vozidle, když se nám vybíjí, aby jsme jezdili za méně, na "čistou" elektřinu ujedeme i určitou vzdálenost.

mHEV... malá baterka se nám dobíjí sama - jízdou, nemůžeme ji dobít ručně, slouží především k pokrytí výkonových špiček, při rozjezdech apod., tím pomáhá šetřit palivo. Většinou se nedá jet čistě na el. pohon.

Snad to takhle stačí a pomůže ?

Editováno: , autor: PetriCZECH
Vloženo

Já to vyčetl na nějakém fóru teď nevím kde. Minulá léta byli změny co se mění, teď se to asi zjistí za pochodu. Chtělo by to vidět jakýkoliv model vyrobený tento týden.

Vloženo (editace)
8 hours ago, PetriCZECH said:

pHEV... ručně, připojením do sítě, dobíjíme baterky ve vozidle, když se nám vybíjí, aby jsme jezdili za méně, na "čistou" elektřinu ujedeme i určitou vzdálenost.

mHEV... malá baterka se nám dobíjí sama - jízdou, nemůžeme ji dobít ručně, slouží především k pokrytí výkonových špiček, při rozjezdech apod., tím pomáhá šetřit palivo. Většinou se nedá jet čistě na el. pohon.

Snad to takhle stačí a pomůže ?


pHEV se samozřejmě dokáže taky dobíjet za jízdy. Ale aby byl efektivní musi se často dobíjet ze sítě (ta váha co si člověk vozí furt sebou). 
+ se dá ještě nabíjet přímo motorem, ale spotřeba je pak někde u 12l.

BTW to tady koluje, že když dojdou baterky tak clověk jezdí na 1.4. To je podle mě kravina, vždy bude nějaka energie v baterkách jen stoupne spotřeba. Takže člověk bude mit 245k auto které jede za 10l/100km a víc. (Ale určitě na okruhu se může stát, že dojdou uplně a bude fakt mít jen tu 1.4, nemyslím si že se to stajne v běžném provozu.)

Editováno: , autor: Marek Vitek
Vloženo (editace)

no, nezmínil jsem to, protože s takovým přístupem by pak celý pHEV postrádal smysl...Samozřejmě, že i jizdou tj. především rekuperací se nějaká šťáva dostává do baterek, ale to se pak využití pHEV mění v mHEV a cenově dražší pHEV je rázem provozovat značně neekonomické. Prostě je tam nutnost dobíjet ze sítě, jinak je pHEV k prdu.

Editováno: , autor: PetriCZECH

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...