Červenec 16, 20205 r @Dixik2 Cool. Zatím to vypadá na zdražení tak 30-50 tisíc při cca stejné konfiguraci. Teď jsem klikal 2,0TSi DSG + sedačky a pár věcí a dle konfigurátoru 1,1M. https://cc.skoda-auto.com/cze/cs-CZ/summary-scenic?activePage=summary&color=8X8X&configurationId=C6THVJ1D&extraEquipments=GPDEPDE%7CGPFFPFF%7CGPHBPHB%7CGPJCPJC%7CGPJLPJL%7CGPK0PK0%7CGPKSPKS%7CGPW5PW5%7CGPWFPWF%7CGWC8WC8%7CGWC9WC9%7CGWCEWCE%7CMESI7W4%7CMHEW8M1%7CMLSE9VS%7CMSIH4A4&id=CZE%3Bskoda%3B2021%3BNX36QD%3B0%3BGYOZYOZ%3Bmda20200716054417%3Bcs-CZ%3B%3B63001%3B63111&interior=LH&modifiedPages=trimlines%7Ccolors%7Cwheels%7Cextraequipments&snapshotVersion=32d000cd-501a-49e5-8dc1-f4d791f1f287&trimline=NX6%7CRS6311163001&visitedPages=trimlines%7Ccolors%7Cwheels%7Cinteriors%7Cengines%7Cextraequipments%7Cservices Upraveno Červenec 16, 20205 r od bouchy
Červenec 16, 20205 r To iV má parádní ceny stačí se podívat co stojí Prius, Ceed [emoji1360]https://m.autorevue.cz/skoda-octavia-iv-phev-2020-cena-vybava-motory-nejlevnejsi-verze
Červenec 16, 20205 r Hmmm.. ze stylu vypadly dvoje 18" kola (jedna z nich jsem chtěl doobjednat). v 18" je tma teď jen "Vega" :( A taky ze stylu vypadl funkční paket premium (takže spíš chyba)
Červenec 16, 20205 r No ještě přídat Area View a snad příbude tažné pro iV, protože aktualně chybí...
Červenec 16, 20205 r Kamery budou od podzimu 2020. 200714_Tiskova_zprava.pdf Upraveno Červenec 16, 20205 r od Dixik2
Červenec 16, 20205 r V 14. 7. 2020 na 15:31, M_ike napsal: Muze uz prosim nekdo s OIV hodit sem, co vse se pres ten jejich "shop" co je v aute da koupit? Narazil jsem nahodou na nejaky crazy clanek, kde se psalo o moznosti "donahrani si ambientnich barev" a "dokoupeni funkcnosti svetel" za nejaky mesicni poplatek. Coz mi prijde jako naprosta debilita.. ale rad bych se dopatral jak to tedy je. Bohuzel auto uz u sebe nemam abych se na to sam podival :)) Edit: vybava Style a paket Style plus Upraveno Červenec 16, 20205 r od Georgius
Červenec 16, 20205 r Zajímavý článek pro případné zájemce o novou Octavii IV ( a nejen o ni), ohledně možného dalšího vývoje haprujícího software. Pokud nespěcháte, tak asi by to chtělo počkat, až to AUDI dotáhne k řádnému fungování. On už ten vyhazov vrchního šéfa VW přes vývoj softwaru o něčem vypovídá. https://www.autoforum.cz/predstaveni/vw-rezignoval-na-vyvoj-softwaru-pro-sva-auta-na-slozitosti-zjevne-nestaci/
Červenec 16, 20205 r Autor Už je na čase. To, co mi dělá systém v Passatu, je s ohledem na cenu auta neskutečné..
Červenec 16, 20205 r Jj, dávám jim 4 měsíce na SW než půjde naše do výroby, to ESP ať dají dohromady kvůli srnce nebo výmolu, kanálu rozsekat auto by bylo nemilé.
Červenec 16, 20205 r Najlespi je clanok od skody kde sa chvalia co vsetko tie ich nove auta maju, assten tu asistent tam. Navecsia sranda bude az ten asistent totalne zlyha, kedze ani autoradio nevedia poriadne spravit.
Červenec 16, 20205 r sice polsky , ale dá se tomu rozumět... https://youtu.be/k4vwhe6bnkk ale taky tomu rozumí jak koza petrželi? Upraveno Červenec 16, 20205 r od RDMBR
Červenec 16, 20205 r před 9 hodinami, RDMBR napsal: Tak snad půjdou doobjednat zvlášť To určitě půjde, ale trvá to tak 3,4 měsíce než to uvolní jako náhradní díl
Červenec 16, 20205 r V 15. 7. 2020 na 13:56, Dixik2 napsal: Tak na tu předváděcí octávku se kterou jsem jezdil v Prostějově je 12% sleva. Toto je sleva na předváděčku Stříbrná Style
Červenec 17, 20205 r Výňatek z facebookového profilu Martina Vaculíka ohledně Octavie IV: Ano, kam klesla škodovka s uvedením octavie 4 na trh, to námi hnulo všemi. Od chvíle, kdy jsem zjistil, jak se jezdily finální životnostní testy mimo dálnice, protože se ta auta zastavovala, jak se jezdilo se zamrzlým infotainmentem s tím, že řešení přijde posléze, jak se registrovaly první vozy, aby se uniklo přísnějšímu Euro NCAP, ale dealeři dostali zákaz je prodat, jak to řešení, co mělo přijít posléze je neúplné, a automobilka se s dealery ještě hádá, že flasch systémů má trvat půl hodiny, ne čtyři (protože zoufalec, co za to nese zodpovědnost, slíbil že to spraví do určitých garančních nákladů a v zoufalství kreténa třetí kategorie se to pokusil hodit na dealery), jak se zákazníkům nepůjčují za dva dny odstavené zcela nové auto (při tom flashování umře jdena či dvě řídicí jednotky, které nikdo nemá skladem) auta náhradní, respektive když půjčují, tak na účet kolabujícího dealerství, nikoliv automobilky TO NÁMI HNULO VŠEMI A OD TÉ DOBY JSEM V HLUBOKÉ DEPRESI. a další jeho příspěvek z facebooku: Ano, hned několik povinných předprodukčních testů splnili jen formálně, byl tam obrovský tlak na SOP, a tak se mlžilo a zametalo pod koberec s tím, že u Kodiaqu do házení dodělání vozu (a žehlení průseru před zákazníkem) na dealery docela prošlo. Protože tam byli motivování vysokou marží, která u tak komoditního produktu, jakým je octavie, samozřejmě nehrozí. A proto teď dealeři ztrácejí loajalitu a přestávají ten průšvih před zákazníky žehlit. Octavia 4 je krásná ukázka manažerských řešení dneška, kdy formálně se vše splnilo, ale fakticky nic nefunguje. Doufám, že mě nebude žalovat, že jej tady doslovně přepisuji, ale dávám to případným zájemcům k nahlédnutí, aby si udělali obrázek, jak "poctivě" Octavia IV byla vyvíjena.
Červenec 17, 20205 r v podstate popsal, jak ti funguje v jakekoli firme, v jakemkoli oboru nedelal bych si iluze, ze by to kdy jindy driv bylo jinak...
Červenec 17, 20205 r Předpokládám, že technicky zdatní znají Martina Vaculíka ze Světa motorů. Pokud znáte fundovanějšího novináře, tak sem s ním, rád se seznámím. Opisovače článků z internetu neberu.
Červenec 17, 20205 r před 3 minutami, Tragedie_v_JZD napsal: v podstate popsal, jak ti funguje v jakekoli firme, v jakemkoli oboru nedelal bych si iluze, ze by to kdy jindy driv bylo jinak... Já si ty iluze nedělám, ale auto není rohlík za 2,- Kč a tak chci za své peníze výrobek který funguje a nebudu zadarmo třeba v případě té OIV dělat testovacího jezdce. Zatím Škodovka i přes krizi jede, ale aby to tak bylo i nadále!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.