Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Ta je tam už delší dobu a to min. 1-2 měsíce. Myslím, že se bude jednat o překlep ze strany prodejce. 

Aspoň nějaká funkce adaptivního tempomatu a manuální převodovky

Záhy si všímám, že i s manuální převodovkou dokáže adaptivní tempomat úplně zastavit – stačí vyřadit rychlost. Stejně tak se zvládne sám rozjet poté, co zařadím jedničku a pomalu pustím spojku. U žádného jiného auta jsem takovéto chování neviděl, vždy je k tomu potřeba automatické řazení.

 

https://www.novinky.cz/auto/automoto-testy/clanek/prvni-jizda-se-skodou-octavia-rs-tsi-poteseni-z-poctive-techniky-40344037?utm_campaign=&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Zdravim, zvazujem kupu Octa4 Combi s 1.5 TSI + DSG.

Pls, nevie niekto ci ta DSG je stale DQ200, 7 stupen so suchymi spojkami? Ak ano tak, nema za sebou s nastupom do Octy4 nejake modifikacie pre zvysenie spolahlivosti?

 

Nie je niekde na fore alebo inde nejake info co bude nove v MR2021, nove prvky vybavy etc?
 A najma, co mi nedokazal vysvetlit ani podpora Skoda, ani autorizovany predajca .. Pre 1.5 TSI + DSG nie je v konfiguratore Canton sound system.

Nevie niekto preco ten Canton pre mild-hybrid nejde objednat??

 

Vopred velka vdaka za pomoc

dufam ze bude 4x4 110kw ,snad to znova neposunu o mesiac

před 10 hodinami, Luc napsal:

Nevie niekto preco ten Canton pre mild-hybrid nejde objednat??


Na miste zesilovace (pod prednim sedadlem) jsou akumulatory. Obdobne do CNG motorizace se nevejde do kufru subwoofer. 

Upraveno od bojler

A to jsou baterky pod obouma sedačkama, někde jsem četl že baterka je po sedadlem spolujezdce.

před 13 hodinami, Luc napsal:

Zdravim, zvazujem kupu Octa4 Combi s 1.5 TSI + DSG.

Pls, nevie niekto ci ta DSG je stale DQ200, 7 stupen so suchymi spojkami? Ak ano tak, nema za sebou s nastupom do Octy4 nejake modifikacie pre zvysenie spolahlivosti?

 

Nie je niekde na fore alebo inde nejake info co bude nove v MR2021, nove prvky vybavy etc?
 A najma, co mi nedokazal vysvetlit ani podpora Skoda, ani autorizovany predajca .. Pre 1.5 TSI + DSG nie je v konfiguratore Canton sound system.

Nevie niekto preco ten Canton pre mild-hybrid nejde objednat??

 

Vopred velka vdaka za pomoc

Osobně si myslím, že tam budeš mít DSG s DQ200, která je stavěná pro točivý moment do 250Nm, no a právě ten přesně  má ten motor 1.5 Tsi. Jestli je nějak inovovaná, tak to nemám tušení, spíše ne.  Možná Ti tady poradí Martab, ten má  celkem dobrý  přehled, třeba si to přečte.

Ačkoliv jsem Škodovkář, tak po těch x,y, stránkách a problémech, co tady a i jinde čtu, ale i osobně slyším, bych do motoru 1.5 Tsi a ještě s DQ200 nešel, ale je to tvoje volba.  Třeba se zadaří.

PS. Mít tak finance na tu uvažovanou O4 kombi  s 1.5 Tsi a DSG (odhad tak 750.000,. Kč ne ?), tak bych raději bral ještě poslední novou skladovku O3 RS kombi s 2.0 Tsi a tím lepším DSG. Cena 820.000,- Kč  a dobrá výbava, motor i převodovka, Ale jestli preferuješ raději ty nové, ne zrovna fungující věci v O4 a pojízdný internet, tak to je jiná.

https://stock-cars.skoda-auto.com/260/cs-CZ/?vin=TMBJU7NE0L0183331

Upraveno od DušanV

před 33 minutami, kacer1 napsal:

A to jsou baterky pod obouma sedačkama, někde jsem četl že baterka je po sedadlem spolujezdce.

Jen pod spolujezdcem

V konfigurátoru už je zahrnuta 2.0 TDI 110kw 4x4 a taky přibyly 19" kola Becrux. Dokonce jsou levnější než 18", to je ale nejspíš chyba.

K tomu e-TEC: pod spolujezdcem je 48V baterie a pod řidičem DC/DC měnič:

image.thumb.png.aad37bcdbaedf261ca20b9c93ee416ff.png

Diky, spatne jsem to popsal.

V 9. 12. 2020 na 21:17, Luc napsal:

Zdravim, zvazujem kupu Octa4 Combi s 1.5 TSI + DSG.

Pls, nevie niekto ci ta DSG je stale DQ200, 7 stupen so suchymi spojkami? Ak ano tak, nema za sebou s nastupom do Octy4 nejake modifikacie pre zvysenie spolahlivosti?

 

Nie je niekde na fore alebo inde nejake info co bude nove v MR2021, nove prvky vybavy etc?
 A najma, co mi nedokazal vysvetlit ani podpora Skoda, ani autorizovany predajca .. Pre 1.5 TSI + DSG nie je v konfiguratore Canton sound system.

Nevie niekto preco ten Canton pre mild-hybrid nejde objednat??

 

Vopred velka vdaka za pomoc

 

ahoj, já už přidám jen k tomu Cantonu, v předchozí OIII jsem ho měl a můžu říct, že standardní rádio v OIV hraje slušně. Když jsem porovnával klasickou OIII a tu moji s Cantonem, tak jsem rozdíl slyšel, když jsem pak zkoušel OIV tak jsem Canton zrušil jako vyhozený prachy....

 

Máte taky osekané služby infotainment online? Například nelze odeslat naplánovanou trasu... jde to i do fabie 3 roky staré ale tady prostě nic :( .

Nemluvím o dalších službách které jsou dostupné ve starším modelu.. od počasí až po novinky... 

Člověk by řekl že to bude top z tohoto pohledu... 

Odeslání naplánované trasy je podle informace na stránkách Škoda Connect dostupné pro Octavie vyrobené od 11/2020. https://availability.skoda-auto.com/260/cs-cz#/service/5

Pokud to nebude doplněno v nějaké nové verzi SW, tak máme asi smůlu:-) Octavia IV je na tom z pohledu „novinek“ v infotainmentu asi nejhůře a stále doufám, že auta vyrobená během 2020 nezůstanou „zmrazená“ ve stavu v jakém se nacházejí právě teď. Mám verzi SW 1664 a nemám ani hodiny zobrazené ve středu digitálního kokpitu.

Ahoj všem, 

Mám teď 2016 RS 135 kw TDI a je to moje již 2 RS Octavia 3 generace co mám a vždy jsem ji měl se 135 KW :) 

 

Chci se zeptat, uvažuji o vRS 4 gen 180 KW v plné palbě - jediné čeho se bojím je:

 

a) bude to dávat 180 kw jen na přední náhon? nejezdím jak blázen, ale jsou situace kdy se rád projedu ..

b) jak je na tom spotřeba oleje? já na 135 kw dolévám na servisní interval cca 1L oleje i po 4 letech co ji mám a kolikrát když jsem byl v servisu a stěžoval jsem si, tak mě bylo řečeno, že je to zlaté, že benzíny berou 2-3l na 15 tisíc km..

 

Jinak cenově musím říct, že vRS vychází skoro už jako BMW 3 :) ..nicméně jezdím celý život ve škodovce a se slevou od prodejce mínus 21% dph se člověk dostane na pohodové peníze..

skusal si vymanit olej sam vzdi po dvoch rokoch menim sam a olej potom uz nedolievam 2 octavia 2ltdi 103kw a teraz 3 octavia 2l tdi 110kw 4x4

a) benzínová 180 kW je pouze předokolka

b) spotřebu oleje těžko momentálně zjistíš, neboť RS verzí je v provozu minimum a taky nebudou mít žádný velký nájezd. 

A srovnávat O IV s BMW 3... No co budeš mít za milion v tom BMW za motor a výbavu? 

a) bude tam VAQ čili mechanický samosvor. To trochu jízdu zlepší. Už jsem lehce ztratil přehled a i iluze o tom, co v benzínové 2,0TSI bude za převodovky a pohony.

b) Na dolívání mám 5W30, ale zatím jsem tam kápnul po prodeji a pak po první výměně, abych byl na rysce. Od té doby dolívat netřeba. Ono je třeba hlídat hladinu oleje na rovině a se studeným motorem, což se v servisu nemá šanci stát. Tam většinou udělají testovací jízdu a do 5 min po návratu kontrolují rysku. Jednak má teplý olej jiné vlastnosti, druhak neměl možnost stéct. Proto se to pravidlo používá, protože různé motory mají různá zákoutí a plochy a i oleje mají různé vlastnosti. Proto za studena a na rovném. (Pomíjím problémek některých majitelů některých motorů, že olejoznak dělá při zastrkávání přetlak, tudíž je motor přelitý a není to indikováno - viz forum) .Takže po příjezdu ze servisu jsem rád, když je mezi ryskami. Jestli někdo tvrdil, že DLBA sežere 2-3 litry oleje/15tkm, tak je buď blázen, nebo majitel autu nakládal za studena. Tehdy byl olej ještě 5W30, běžně nahrazovaný za 0W30, dnes už 0W20. Pomíjím detaily a různé mezistupně - bez/s GPF atd., kvůli tomu se SAE i VW5xx měnilo. Velká kubatura = velké styčné plochy a honit turbodmychadlo od vyloženě "mrazových" teplot - ani se nedivím. 

@bouchy v manuálu je ale napsáno, že se kontroluje na zahřátém motoru.

obrazek.thumb.png.2f9bd1f27ea139eb21d1de2481cad8c0.png

Logicky, protože zahřátý motor je provozní stav. Vzhledem k průměrnému přehledu dnešního majitele řidičského průkazu v oblasti techniky to ale nedoporučuju. 5 minut nebo 35 minut po odstavení?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.