Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Prave tuto prevodovku je potreba, kdyz bude moznost ovladat auto mobilem na dalku. Napr. zajeti/vyjeti do mezery.

Skodovka uz ma tuto funkcionalitu vyzkousenou. Otazka je, kdy ji komercne nabidne.

Editováno: , autor: Martin Bednář
Vloženo (editace)
před 20 hodinami, xx30 napsal:

Myslím, že to šlo řešit i lepším způsobem než tímto šidítkem ( vypadá to směšně ). Co třeba otočný volič, vypadá líp a místo taky nezabírá.

 

Otočný volič neřeší problémy spojené s tímto typem převodovky.

Editováno: , autor: j57
Vloženo

Již dlouhou dobu spojku sešlapuji automaticky při startování a nejsem si vědom, že by bylo možné nastartovat jinak.

 

Ještě poznámka k OIV - dnes jsem jel s Karokem a buď bude jeho interier v rámci FL řádně vylepšen a nebo bude mezi přibližně stejně drahými vozy dost zásadní rozdíl v materiálech.

Vloženo

Jak říká klasik, "Má pravdu ten chlapec". Donutil jsi mě to jít teď vyzkoušet, chce to spojku. Asi je to tím, že ji mačkám vždy a chtělo to po mě brzdový pedál u firemního rapidu, doma mám octu před FL.

 

Ale jsem malinko OFF, ať nám admin nepohrozí, takže zpět k tématu ....

Vloženo
před 3 hodinami, bouchy napsal:

Dálkové starty jsou možné, ale jen, je-li manuál v neutrálu (DSG P nevadí), čili pro mě skrz zámek převodovky nepoužitelné.

 

Zámek převodovky se u elektronického řazení snad ani použít nedá ne? To je další "výhoda" této inovace.

Vloženo (editace)
před 12 hodinami, Martab napsal:

Brzdový pedál chtějí u DSG, ne? u manuálu klasicky spojka.

 

Přesně, jak říkáte, co mám zkušenosti, tak při manuálu a startování tlačítkem, nebo i klíčem (Rapid), je potřeba jak u FIII, Rapidu, tak u OIII potřeba sešlápnout spojku a až pak zmáčknout tlačítko startování, nebo otočit klíčem.
U DSG se u všech zmíněných sešlapuje brzda a až pak mačká tlačítko startu, otáčí klíčem. VW to má u DSG úplně stejné, alespoň dle mé zkušenosti s VW Atlasem. Prostě koncern :-)

Editováno: , autor: PetriCZECH
Vloženo

Ze SO:

 

M13 Octavia – 5. válcová zkušebna
se pomalu rozjíždí na svou kapacitu
průjezdnosti. Vítanou novinkou
jsou již bezdrátové váhy na volant.
V pondělí byla zahájena sériová
výroba nového modelu Octavia A8,
zatím pouze v počtu jeden vůz denně,
ale každým týdnem se mají počty
rapidně navyšovat.
Zaměstnanci se
také připravují na výrobu vozů BEV.
Přípravné práce na montážní lince
o hromadné dovolené se dělaly právě
pro tento vůz. Doufáme, že se vše
obejde bez větších problémů.

  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 2

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...