DAVID7001 Vloženo 23. Únor 2018 Sdílet Vloženo 23. Únor 2018 No on ten problém je v tom,že až se bude vědět o nějakých kritických místech konkrétně u Fábie 3,tak už bude pozdě.A že by továrna vyrobila něco,co vydrží věčně,to také není pravděpodobné.Alespoň prozatím to žádná nevyrobila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 23. Únor 2018 Sdílet Vloženo 23. Únor 2018 OII nehnijou když je nebouchneš. Ani jedničky nebyly kritické Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 23. Únor 2018 Sdílet Vloženo 23. Únor 2018 Nikdo přece nemluví o nějakém extrému.Fábie a Octávie 1 ta nešťastná kapsa za předním kolem,páté dveře u osvětlení SPZ,mimochodem,tam už rezaví i Fábie 2,Octávie 1 u víčka nádrže a viděl jsem,dost mě to překvapilo,v inzerátech Fábii 1,silně rezavou u kliky zadních dveří.Na obou stranách!Pak jsem to viděl i na parkovišti na vlastní oči.Asi nějaká špatná série dveří.Jinak ty přední blatníky od Octávií a Fábií 2 se změnily a zlepšily,ale hromadu bahna,kterou je třeba vykydat, tam najdete také.Takže uvidíme,co bude dál... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 23. Únor 2018 Sdílet Vloženo 23. Únor 2018 FIII má zatím jedno slabé místo, tím jsou 5. dveře v oblasti osvětlení SPZ. Ale řešením není "ochrana dutin", ale výměna osvětlení SPZ za LED. Jasně, může se něco ukázat, ale od roku 2015 už nějaká doba utekla a zatím se o ničem jiném neví. Je to furt auto z plechu, takže jednou reznout začne. Otázka je jak dlouho si kdo plánuje auto nechat, ale ani ty OI nebo FI kterým "táhne na 20" zatém nejsou nějak extra orezlé, pokud to nejsou opravy po bouračkách (ve srovnání s dobou 120, Favoritů nebo Felicií...). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 23. Únor 2018 Sdílet Vloženo 23. Únor 2018 No vždyť tohle je asi to,co potřeboval OtaH vědět,než se pustí do svých pokusů. Neříkej ale,že by těm pátým dveřím nepomohlo to osvětlení značek vymontovat a vystříkat to tam.Třeba i s tou výměnou žárovek za LEDky.A nebylo by na to třeba žádné zvláštní vybavení,jen jeden sprej s voskem na dutiny s dlouhou hadičkou.To by tomu autu jistě neublížilo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OtaH Vloženo 23. Únor 2018 Sdílet Vloženo 23. Únor 2018 (editace) DAVID7001 S tim souhlasim! Je pravda, ze po precteni nazoru ostatnich a s prihlednutim k nazoru meho otce ktery si take mysli ze dalsi strikani dutin u novych aut neni potreba jsem ted na vazkach a budu o tom jeste urcite premyslet. Ty pate dvere jsou ale neco jineho myslim. Neznam auto, ktere by pate dvere-kdyz uz je ve veku, kdy zacina reznout-melo lepsi nez ostatni casti karoserie. Je to asi tim, ze jsou pate dvere vystavovany vice vlhkosti nez jine casti karoserie? Nevim. Zde na foru jsem pred par dny narazil na video, ve kterem je pri otevreni/zavreni dveri slyset ze je ve dverich fabie voda. Az po 4 mesicich od reklamace panovi SA uznala reklamaci. Nejaka konstrukcni vada? Nevim. Prosim mohl by mi nekdo vysvetlit to LED osvetleni na SPZ vyse nekolikrat zminovane? Jakou ma vyhodu oproti standartnim zarovkam? Nejsem tuningar. O zmene bych pripadne uvazoval jen pokud to ma nejaky realny vyznam. Jak LED osvetleni SPZ souvisi s protikorozni ochranou dveri? Dekuji Editováno: 23. Únor 2018, autor: OtaH Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Galaxy64 Vloženo 23. Únor 2018 Sdílet Vloženo 23. Únor 2018 Není třeba měnit žárovky v osvětlení SPZ za LED, ale vyměnit to celé za LED osvětlení. Pokud tam bude LED světlo, nemusíte nic do dveří stříkat. Problém v tomto místě je elektrochemická koroze, díky nevhodné konstrukci žárovkového osvětlení SPZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 23. Únor 2018 Sdílet Vloženo 23. Únor 2018 K tomu osvětlení SPZ je tu celé téma: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. Únor 2018 Sdílet Vloženo 23. Únor 2018 Když totalita, tak totalita. Komu se to nelíbí, nechť sem nechodí. Pravidla se prostě dodržovat budou. Příspěvky mimo téma smazány. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 24. Únor 2018 Sdílet Vloženo 24. Únor 2018 Ať u toho osvětlení vzniká koroze z jakéhokoli důvodu,jisté je,že tam vzniká dříve nebo později u všech modelů Škodovek.Je to koneckonců docela velká vodorovná plocha,na kterou může stékat voda,která se vysráží v prostoru výš a která už nemá kudy odtéct a musí se znovu vypařit.Takže se to tam stále odpařuje a stále stéká přes to osvětlení.Jednak to způsobuje problémy s tím osvětlením a jednak tu korozi.A tu by měl přinejmenším oddálit ten vosk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 24. Únor 2018 Sdílet Vloženo 24. Únor 2018 S osvětlením jsem měl taky problém u FI, pod těmi lampičkami byla taková mechovka a tu jsem lehce napustil olejem a od té doby jsem nezaznamenal zvýšení koroze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Johny.z Vloženo 31. leden 2019 Sdílet Vloženo 31. leden 2019 Opráším toto téma. Osobně si myslím, že po cca pěti letech není od věci antikorozní ochranu dutin obnovit. A taky beru argument, že nově nanášený materiál by neměl smývat původní. To mě vede k myšlence, co používají ASy při opravách např. prahů? Existuje nějaký seznam schválených přípravků pro ošetření dutin/podvozků proti korozi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenys73 Vloženo 17. Březen 2019 Sdílet Vloženo 17. Březen 2019 Zdravím, dovolím si také přidat svou trochou do mlýna?. Svou Fábku jsem stříkl ihned po zakoupení tj. 2016. Z důvodů, že někde mohla být vrstva slabší atak. Použil jsem Body, ředil technickým benzínem a do litrové kartuše dal štamrdli oleje. (originál čistá Bodyna je tvrdá a odlétající kamínky jí oprýsknou). Výsledek byl celistvá monolitická vrstva, měkká na nehet i po roce, bez zápachu po jednom týdnu. Dutiny jsem ponechal tak, ve víře továrního ošetření(při aplikaci bych to tam určitě nerval na 8 atmosfér!!!!?). Auto ze spodu kontroluji např. při výměně pneu a v listopadu 2018 - 60 000km, podvozek nejevil známky poškození původní vrstvy?. Je jen běžně zašpiněný, nad podběhama jako před měsícem stříklý. Můj názor je ten, že je to sázka do loterie, nechám to tak, budu jezdit a vše vydrží, no někomu né(auto má sloužit mi a né já jemu-no jsme každý jiný pacient..?.). Mám dojem, že jsem prevenci nic nezmrvil a do budoucna bych opravil štětkou pouze čela předních ramen.... Mě stál materiál 800kč a i těch uvedených 1600 je v pohodě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 17. Březen 2019 Sdílet Vloženo 17. Březen 2019 @Zdenys73 stačí použít Body 933. Mám ho vyzkoušené po dobu poslednich 10 let (1. vystříkané auto byla Octavia 1.8TSI LaK 2009). Měkký i po těchto x letech. Body 933 totiz obsahuje ještě vosky jako pojivo, proto netvrdne a nepopraská. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hlouchyno Vloženo 14. Září 2019 Sdílet Vloženo 14. Září 2019 Rád bych tohle téma oprášil se zjištěním stavu podvozku po 3 letech provozu. Po koupi krátké FIII vyrobené 13.9.2016 (tj dnes 3 roky a 1 den) , jsem se rozhodl po zkušenostech s OIII nechat Fabku taky ošetřit podběhy a podvozek přípravkem Body 933. Po sundání podběhů bylo příjemné zjištění, že oproti OIII má FIII v předním podběhu dostatek plastisolu kolem misky tlumiče, i na dalších exponovaných místech. Po sundání zadního podběhu ale čekalo nepříjemné zjištění. Zadní podběh není plastisolem ošetřen vůbec a pod plasty již vesele dařilo korozi kolem bodových svarů karoserie. Foto je po hrubém obroušení koroze.. Na polovině ostatních svarů byly také puchýře a pod nimi taktéž rez... Napadené svary se tedy obrousily, naříkaly 2K epoxidem a navrch již zmíněné Body 933. O zrezlých napravách snad nemá ani cenu mluvit. Na 3 roky staré auto je to katastrofální zjištění a potvrzuje se jen to, že i dnešní auta pořád reznou..... Btw: Omlouvám se za nekvalita fotek, ale fotil to kamarád, který to ošetřoval, postarším telefonem a tak taky ty fotky vypadají. 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ruger Vloženo 28. Říjen 2021 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2021 (editace) x Editováno: 15. Prosinec 2021, autor: ruger Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
houmr Vloženo 24. Duben 2022 Sdílet Vloženo 24. Duben 2022 Pripravok: https://dinitrol.sk/produkt/dinitrol-81-500ml/ Je vraj idealny na to pouzitie, pisal som s chlapikom aj nejake fotky poslal. Jedna fotka je moje cistenie na Fabii. Chcel by som to aplikovat v tej casti co je na fotke + cistenie (aby to nehnilo ako na F1). Poslal fotky aplikacie co su v prilohe. Myslim, ze to by to stalo za to. Aplikoval niekto ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.