Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Pochopil jsem to, ale tyto služby si prostě zobrazím sám a nepotřebuju platit za věci, které nabízí každý chytrý telefon a další aplikace v něm. Akorát doufám, že ta služba (placená) není podmínkou k aktualizaci mapových podkladů. Nemyslím tím tu online aktualizaci u Columbuse (mám Amundsena).

@l79 telefon ti poskytuje jen a pouze datovy prenos, ne obsah

 

 - aktualizace map (stahnes z webu, ulozis na SD kartu, v aute zvolis update) - ZDARMA

 - Dopravní informace online (realtime data pro navigaci) => potrebujes data (hotspot z telefonu nebo CarStick) + aktivni sluzbu  Infotainment Online, ktera je placena (1890,-/rok)

 

Koupil sis novou televizi a mel jsi rok zdarma HBO... po roce ti expirovalo predplatne a HBO ti prestalo fungovat.

Klidne se divej na CT1, CT2, CT24... ale HBO ti dale nepojede. Chces se zase divat na HBO? Zaplat poplatek a opet se divej.

A stejne funguje Infotainment Online

 

Pokud nechce platit za Infotainment Online, ale chces dopravni info v navigaci, tak si nastav AndroindAuto, nebo CarPlay

Před hodinou, havrosh napsal:

Pokud nechce platit za Infotainment Online, ale chces dopravni info v navigaci, tak si nastav AndroindAuto, nebo CarPlay

 

Přesně takhle jsem to myslel, těch služeb co je pro Amundsena v Infotainmentu není zas tolik a nejsou zas až tak nenahraditelné jinými aplikacemi v mobilu...

Ale uvidím jak to bude až mi bude končit předplatné, třeba to prodloužím...

 

Jinak k tomu výstražnému trojúhelníku (oranžová kontrolka na maxidotu): dnes mi to nedalo a zajel jsem to do auta zkontrolovat. Chyba je opravdu od SOS - ve stavu vozidla.

Zkusil jsem volat na infolinku pomocí tlačítka Informací, abych zjistil jestli je alespoň tohle funkční a na infolince mi poradili zajet do servisu. Volal jsem do servisu kam jezdím s našimi OII a technik mi hned po telefonu řekl, že se buď přehrával sw jednotky a nebo se i některé jednotky měnily, tudíž je v obraze :) . Příští týden se tam asi podle času zastavím.

Tak jsem byl včera v servise na diagnostiku SOS. Nevím přesně co s tím dělali a jestli je to doopravdy možné, ale po opravě mi sdělili, že servis, který dělal předprodejní servis to udělal špatně. Jednotka se prý musí nějak "zaktivovat" - ve faktuře je napsáno kontrola aktivace OCU. Zaplatil jsem práci, protože se na to prý nevztahuje záruka, když to ten první servis podělal... Důležité je, že to už funguje :)

To bych neplatil. Jde o princip. Řešil bych to s info linkou Škoda.

Zaplatil jsem, abych se s nikým nehádal a mohl s autem jezdit. S infolinkou to řeším, poslal jsem jim po telefonickém rozhovoru vyjádření obou prodejců i fakturu za opravu a už týden čekám na odpověď... :unsure:

  • 1 měsíc později...
V 16. 2. 2018 na 14:02, l79 napsal:

Zaplatil jsem, abych se s nikým nehádal a mohl s autem jezdit. S infolinkou to řeším, poslal jsem jim po telefonickém rozhovoru vyjádření obou prodejců i fakturu za opravu a už týden čekám na odpověď... :unsure:

 

Tak jen pro info, jak "rychle" pracuje infolinka ŠA. Již skoro 6. týdnů stále čekám na vyjádření. Když jsem se připomínal dotazem po 3.týdnech (jestli dotaz někam nezapadl), tak mi hned odepsali, že problém předali a že jsou vytíženi a jakmile to vyřeší, tak se mi ozvou. Jako sorry, ale čekat 6.týdnů na odpověď (a to ji ještě nemám) mi už přijde docela dost...

 

Jinak mám teď docela problémy s funkčností Infotainmentu online (Amundsen). I když ho moc nepoužívám, nejčastěji na počasí, tak mi funguje velmi sporadicky řekněme 50:50. Dnes např. píše, že nelze zobrazit požadovanou stránku nebo něco v tom smyslu, ostatní jako parkoviště, čerpací stanice zase píšou chybu Connectu. Přitom zprávy news fungují jako jediné perfektně...Má někdo stejné poznatky? Tohle má být placená služba?

Amundsen online mně zatím funguje bez problému a vše ohledně škoda connect taky, naštěstí.
Ovšem nejsi sám a je to ostuda Škoda-Auto, že vypustili takový bazmek. Zákaznická linka je třešnička na hořkém dortu.

  • 3 týdny později...

Ahoj, mohl by prosim nekdo technicky znaly popsat rozdily mezi systemy Bolero, Amundsen a Columbus z modelovych rad 2018+ z pohledu online sluzeb a konektivity? Nejak se v tom ztracim. Vyse nekdo pise, ze Infotainment online funguje i na Bolero, ale v konfiguratoru Karoq kdyz dam Infotainment online, tak to jde jedine zakliknout do Amunsena. Resim to proto, ze bych rad vedel co realne uzitecneho ziskam priplatkem 11000 za Amundsena u Ambition vybavy Karoqu. Nekde jsem cetl, ze z pohledu ovladani je jepsi Bolero, protoze ma hardwarova tlacitka pro hlasitost a posun v menu, oproti mene pohodlnym dotykovym ve vyssich radach.

Upraveno od pejvlik

Infotainment online je dostupný pouze s navigacemi /Amundsen, Columbus/

Habi001: diky. Me zmatlo, ze vyse pise uzivatel sobi, ze sluzbu na svem Boleru aktivoval, ale ze je to nekde zahrabane v menu, tak nevim.

Jinak krome Infotainmentu online ma smysl investovat do Amundsena kvuli necemu dalsimu?

Amundsen umí o proti Boleru pouze navigovat, jinak to jsou stejná rádia. Záleží na tvých preferencích. Já osobně bych si ho tam dal.

3 hours ago, pejvlik said:

Habi001: diky. Me zmatlo, ze vyse pise uzivatel sobi, ze sluzbu na svem Boleru aktivoval, ale ze je to nekde zahrabane v menu, tak nevim.

Jinak krome Infotainmentu online ma smysl investovat do Amundsena kvuli necemu dalsimu?

Ja som písal o aktivácii Škoda Connect v Bolere, možno som to zle pomenoval

 

sobi: ok, diky za vysvetleni

Ahoj, ten infotainment online mám k autu zdarma na 1 rok, pochopil som, že po roku sa za to platí - nikde som sa ale nedočítal koľko?

[mention=29012]Schrapnel[/mention]

O pár příspěvků výše jsem cenu již zmiňoval a dokonce to máš uvedeno ve svém uživatelském účtu na skoda-connect.

 

Amundsen - služba online = 1890Kč.

 

V květnu mě čeká nákup této položky.

 

IMG_0705.JPG

Jen se zeptám: v tom rozšíření jak je ta šipka lze navolit i jinou dobu než jeden rok?  A cena kopíruje taxu 1890 kč/rok?

Nelze, pouze 1rok lze zakoupit.

před 6 hodinami, LukášCBR napsal:

[mention=29012]Schrapnel[/mention]

O pár příspěvků výše jsem cenu již zmiňoval a dokonce to máš uvedeno ve svém uživatelském účtu na skoda-connect.

 

Amundsen - služba online = 1890Kč.

 

V květnu mě čeká nákup této položky.

 

IMG_0705.JPG

 

 

Ach, díky - som asi slepý :)

Užívateľský účet skoda-connect mám zatiaľ neaktívny - auto ešte len smeruje ne linku :)

Pre SK to pre Care Connect - Remote Access píše 60 Eur na rok.

  • 1 měsíc později...
V 21. 3. 2018 na 13:46, l79 napsal:

 

Tak jen pro info, jak "rychle" pracuje infolinka ŠA. Již skoro 6. týdnů stále čekám na vyjádření. Když jsem se připomínal dotazem po 3.týdnech (jestli dotaz někam nezapadl), tak mi hned odepsali, že problém předali a že jsou vytíženi a jakmile to vyřeší, tak se mi ozvou. Jako sorry, ale čekat 6.týdnů na odpověď (a to ji ještě nemám) mi už přijde docela dost...

 

Tak po cca 3 měsících se mi dostala konečně odpověď od infolinky ŠA. Jen pro zajímavost, začátkem května jsem byl náhodou v okolí MB a jel jsem se podívat do muzea. Přitom jsem navštívil Zákaznické centrum a posléze Servisní centrum v Kosmonosích, kde se velice divili, že čekám už skoro 3 měsíce na reakci. Přítomný technik můj dotaz " popohnal v systému" a řekl mi, ať pošlu znovu na infolinku dotaz i já, což jsem posléze učinil. Najednou se začlo opravdu něco dít. Přišel mi omluvný email, že se původní dotaz někde zatoulal... Chybu SOS tlačítka prý řešili se zúčastněnými servisy, neshledali problém, tudíž mi servis, který mi zaúčtoval opravu SOS systému vrátí zaplacenou částku a je to bráno jako oprava v záruce. Carconnect, kde mi nesedělo datum od mého nákupu a auto už bylo navedeno v systému "podělal" prodejce a překupník, jelikož si auto vyfakturovali před koncem roku a tudíž už ŠA vedlo vůz jako prodaný a byl naveden do systému i když nebyl zaktivován novým majitelem pomocí PINu, což je prý běžná praxe. Překupník se mi omluvil. Jsem rád, že se to tedy vše vyřešilo i když to teda trvalo :rolleyes:

Konec dobrý, všechno dobrý. Ale že by se mi chtělo jet osobně popohanet dotaz, tak to tedy ne. Mj.,take cekam uz vic nez mesic na odpověď ze strany SA. Komunikace s klienty je zrejme bidna. A to co se stalo, je ze strany prodejce a servisu jeste horsi. 

 

@l79 jestli jsem správně pochopil, tak auto jsi nekoupil u dealera ŠKODA?

Ano, byl to kdysi dealer, nyní nikoliv, servis oficiálně myslím je i nadále.

Tak já jsem prozatím neprodloužil, protože jsem zvolil špatnou formu úhrady, tj. bankovní převod, což znamená převod peněz do DE (a částku si vypočti a přepočti sám, jinak to neumíme). Stejně tak neumí daňový doklad, čemu tedy už ale fakt nerozumím...   

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.