Září 29, 20195 r A je este nejaka sanca ho trochu ozivit vycistit ho nejakymi pripravkami napr. do nafty alebo uz radsej setrit na nove DPFko
Září 29, 20195 r Zadej si do vyhledávače čištění filtrů DPF a najdeš firmy které ty filtry čistí. Nechal jsem si vyčistit filtr v Praze na Peugeotu 5008 1.6 HDI a naprostá spokojenost. Cena byla včetně demontáže a montáže + diagnostika a čištění celkem 7000 Kč. Za dvě hodiny jsem odjížděl. Záruka 100 000 km nebo 2 roky. Na vyčištěném filtru najeto cca 20 000 km a zatím ok. Regenerace probíhá cca po 850 km to se s Octavii nedá srovnat.
Říjen 7, 20195 r Zdravím vás mám otestovány modul viz foto a staženou aplikaci zde z fóra ale při pokusu o spojeni mi to napíše tohle je to foceno ještě z free verze ale hláška je stejná případně co ještě nastavit mám O2 2.0tdi 103kw r.v.2007
Říjen 15, 20195 r Tvuj motor nebude podporovaný. Koukni do seznamu motorů jestli tam je i kód toho tvého.
Říjen 15, 20195 r Čištění u Peugeotu ještě funguje pokud se jedná o oddělený odlučovač sazí a kat. Pokud funguje, je to dost často i tím, že vyčištění rovná se destrukce. Je to státem a certifikátama posvěcená levárna. U škodovky kde je filtr sdružený, to nemaká, častěji. To o poškození platí také. Není to z mé hlavy, měřeno ve zkušebním ústavu. Upraveno Říjen 15, 20195 r od motorpower
Říjen 15, 20195 r V 28. 9. 2019 na 20:38, sk0d@ napsal: Priprav sa. Hlavne napis pri kolkych km a gramoch skapal. To vůbec psát nemusí. Filtr vypaluje po 140 km... ten filtr už skapal a podle mě mu občas blikne i kontrolka... Motorpower: Tak hlavně kdo by dnes nechával čistit filtr za osmičku bez daně a bez práce, od koncernu škoda když může mít nový filtr v rámci economy (4+ roky staré auto) za 13 tisíc a mít jistotu dalších 250K km bez problémů... Upraveno Říjen 15, 20195 r od 15degren
Říjen 15, 20195 r Čištění včetně práce stojí 7000 Kč včetně DPH když nebudeš chtít doklad tak 6000 Kč žádných 8000 Kč bez DPH a práce. Jak to funguje u škodovky netuším ale když jsem tam byl z Peugeotem tak jich tam na čištění čekalo 5 a další tři se objednali na čištění. Myslím že když by to bylo k ničemu to čištění tak se to mezi lidma rozkřikne a lidi by tam nejezdily. Ten filtr od Škodovky z economy dílů bude podle mě taky jen vyčištěný a k těm 13 tisícům si připočti ještě práci a jsi tak na 15-16 tisících.
Říjen 15, 20195 r Zdaleka to tak nevyjde, economy díl je naprosto nové DPF, pouze má ocelový místo nerezový obal. Takže prosím nepiš dezinformace e realizuj se na Peugeot fóru. Tam si pokecáš. Práce cca 4000 za výměnu je běžná. Tedy u předokolky. Ještě mě napadlo , že PSA modely ,ají filtr FAP pod autem a tudíž jiný jednodušší způsob demontáže.
Říjen 15, 20195 r ak to funguje u škodovky netuším ale když jsem tam byl z Peugeotem tak jich tam na čištění čekalo 5 a další tři se objednali na čištění. Myslím že když by to bylo k ničemu to čištění tak se to mezi lidma rozkřikne a lidi by tam nejezdily A ještě odpověď na toto...lidi by nejezdili je s měkkým i, to za prvé a za druhé , každý řeší peníze, jsme národ šetřílků, narváno tam bylo i když ty samé firmy co nyní čistí, tak kuchaly.
Říjen 15, 20195 r motorpower to je tvůj názor, demontáž a montáž filtru na dvojkové Octavii stojí u firem které čistí filtry 1500 Kč a nezabere to víc jak dvě hodinky.
Říjen 15, 20195 r Economy filtr je zcela nová vložka a dle rozboru má v sobě dokonce víc drahých kovů než původně montovaný. Tak třeba se ta vložka i vyčistí, ale v DPF filtru se postupně vypaluje drahé kovy z reaktivního katalyzátoru, který zahájí reakci k zahřátí keramické vložky. Takže k čemu ti je čistá keramická vložka bez oil ash když filtr už nedosáhne teploty přes 650 stupňů a stejně se už tedy nedokáže vyčistit ? I kdyby byl filtr skutečně plný oil ash a ještě se byl schopný čistit, tak jeho vyčištění od oil ash mu už moc km na víc nedá. Nehledě na to že při čištění ta keramická vložka zůstane stejně poškozená, takže výsledek tam určitě bude to ano, ale auto bude mít zcela jistě horší emise. Je tedy otázkou jestli vůbec po takovém čištění ještě plní DPF svůj účel... Upraveno Říjen 15, 20195 r od 15degren
Říjen 15, 20195 r Emise projdou, ale úrovní se rovná vykuchanému, či ještě součtově o něco hůře, protože u vykuchaného nejsou regenerace.
Říjen 15, 20195 r Miruna.... jo UKčka to v těchto firmách vymění. ale co kvalita. Povolí nápravu a opdjíždíš bez geometrie, bez vyndání je to větší opruz a u čtyřkoly to ani jinak nejde, O poškozených snímačích, ani nemluvě . Řešil jsem minulý týden. Je demokracie, nikdo ti nic nenutí, a každý chce nejlevněji. Jen to chce přemýšlet kdy se to levné opravdu vyplatí. V tomto případě ne.
Říjen 16, 20195 r před 23 hodinami, 15degren napsal: Tak třeba se ta vložka i vyčistí, ale v DPF filtru se postupně vypaluje drahé kovy z reaktivního katalyzátoru, který zahájí reakci k zahřátí keramické vložky. Takže k čemu ti je čistá keramická vložka bez oil ash když filtr už nedosáhne teploty přes 650 stupňů a stejně se už tedy nedokáže vyčistit ? Dobrá firma si předem otestuje, zda je oxidační katalyzátor funkční a dosahuje teplot kolem 600°C, zda se vůbec "rozsvítí". Pokud ne, neměla by se do čištění pouštět, protože by to jinak byly vyhozené peníze. Jinak jsi to napsal správně. Ještě podotknu, že pokud se v přímo v keramice DPF sníží obsah drahých kovů (nejdůležitější je platina), nemá to vliv na regeneraci samotnou. Saze (uhlík) shoří (oxiduje) tak jako tak (C+O2 => CO2) a filtr se vyčistí, jen se se zhorší redukce sekundárních produktů hoření, tedy např. vzniklý CO a NO z hoření paliva se nepřemění na CO2 a NO2. Upraveno Říjen 16, 20195 r od Matrix
Říjen 31, 20195 r Po dlhom uvazovani som sa rozhodol, dat DPF filter vycistiť hodnoty pred cistenim Upraveno Říjen 31, 20195 r od j-reno
Říjen 31, 20195 r po vycisteni este potom dopisem po kolkých km vypaluje Upraveno Říjen 31, 20195 r od j-reno
Říjen 31, 20195 r A čistila ti to firma nebo sám? Pokud firma na kolik to vyšlo a zda to bylo včetně demontáže a montáže filtru.
Říjen 31, 20195 r čistila to firma auto bolo neautorizovanom servise celkova cena 271€ demontaž a montaž filtra
Říjen 31, 20195 r Cena tedy v přepočtu necelých 7000 Kč jak jsem psal pár příspěvků před tvými cenu za čištění já. Dej pak vědět jak jsi spokojený, po kolika km probíhá regenerace a zda je vše OK. Tak ať najdeš hodně km bez potíží.
Listopad 20, 20195 r Zdravim mam otazku dal som si čistit DPFko firmou ale neviem či to dobre nastavili ked bolo DPFko vyčistene. Prvý krat po vyčisteni som prešiel 300 km než začlo vypalovať. tu je spravený screen tesne pred vypalovanim potom tesne po vypalovani jazdy boli prevažne kratšie ked vypalovalo išiel som po dialnici Upraveno Listopad 20, 20195 r od j-reno
Listopad 20, 20195 r Tak nevím jestli ti to v servisu dobře nastavili já mám třeba najeto 207 000 km a u ikonky zaplnění filtru (půl asch residue g) mám hodnotu 0,11 a ty máš 0,12 dále po regeneraci máš zaplnění filtru 21% já mám 22% a u ikonky soot Mass calc (g) máš hodnotu 5g já mám 4,97g tak si myslím že to není v pořádku.
Listopad 20, 20195 r Primárně je pro tebe hodnota soot mass, to je reálný stav zaplnění spalitelným popílkem, který ukazuje že při započaté regeneraci je filtr skoro prázdný, ale jednotka si vypočítala že by se to vyčistit už mělo... Před čištěním se ti to evidetně spouštělo při reálném zaplnění filtru. Ale proč si auto myslí že by mělo po 170 km vypalovat to z toho poznat nejde. Možná bych se zbavil DG SW který to může mít na svědomí, ale opravdu to vypada že filtr je vyčištěn. Ještě by to chtělo screen při průběhu vypalování. Dosahuje filtr teploty 650-600 stupňů ? Škoda že nemáš snímky při započaté regeneraci nebo těsně před ní před vyčištěním, bylo by to zajímavější. Filtr je nastavený dobře. Hodnoty má v gramech, prostě ho po vyčištění nastavili jako nový, tak se to i má dělat. Upraveno Listopad 20, 20195 r od 15degren
Listopad 21, 20195 r Pri dalsej spustenej regeneracie spravim fotky tiez si to nepamätam pri akych teplotach vypaluje Upraveno Listopad 21, 20195 r od j-reno
Listopad 30, 20195 r já mam na S2 1.6tdi najeto 327t oil ash 134% , regenerace +- 400km ted to zacnu sledovat nevim jestli uz to nekdy nekdy cistil nebo menil, podle oil ash je pred smrti :) Tak uvidím auto jede dobre a nezere jen jeste dodam ze jsem koupil adapter elm v czc ten bilej jede vse i carista ale budu ho vracet, musi se dost casto znova sparovat takze ho vratim Upraveno Listopad 30, 20195 r od pagotamd
Prosinec 1, 20195 r Zdravím Pani ospravedlňujem sa že tu spamujem porobil som fotky ohľadom môjho problému že často vypaľuje aj keď je DPFko vyčistené. tesne pred regeneracii prebieha regeneracia tesne po regeneracii a ešte taka jedna vec po regeneracii som mal jednu menšiu zastávku v obchode, keď som parkoval doma mal som zvýšene otáčky ako keby zase prebiehala regenerácia ale asi neprebiehala tu je foto a screen z appky Upraveno Prosinec 1, 20195 r od j-reno
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.