Přejít na obsah

Aplikacia VAG DPF + ELM327 adapter


Doporučené příspěvky

Zadej si do vyhledávače čištění filtrů DPF a najdeš firmy které ty filtry čistí. Nechal jsem si vyčistit filtr v Praze na Peugeotu 5008 1.6 HDI a naprostá spokojenost. Cena byla včetně demontáže a montáže + diagnostika a čištění celkem 7000 Kč. Za dvě hodiny jsem odjížděl. Záruka 100 000 km nebo 2 roky. Na vyčištěném filtru najeto cca 20 000 km a zatím ok. Regenerace probíhá cca po 850 km to se s Octavii nedá srovnat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Čištění u Peugeotu ještě funguje pokud se jedná o oddělený odlučovač sazí a kat. Pokud funguje, je to dost často i tím, že vyčištění rovná se destrukce. Je to státem a certifikátama posvěcená levárna. U škodovky kde je filtr sdružený, to nemaká, častěji. To o poškození platí také. Není to z mé hlavy, měřeno ve zkušebním ústavu.

Editováno: , autor: motorpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 28. 9. 2019 na 20:38, sk0d@ napsal:

Priprav sa. Hlavne napis pri kolkych km a gramoch skapal.

 

To vůbec psát nemusí. Filtr vypaluje po 140 km... ten filtr už skapal a podle mě mu občas blikne i kontrolka...

 

Motorpower:

Tak hlavně kdo by dnes nechával čistit filtr za osmičku bez daně a bez práce, od koncernu škoda když může mít nový filtr v rámci economy (4+ roky staré auto) za 13 tisíc a mít jistotu dalších 250K km bez problémů...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čištění včetně práce stojí 7000 Kč včetně DPH když nebudeš chtít doklad tak 6000 Kč žádných 8000 Kč bez DPH a práce. Jak to funguje u škodovky netuším ale když jsem tam byl z Peugeotem tak jich tam na čištění čekalo 5 a další tři se objednali na čištění. Myslím že když by to bylo k ničemu to čištění tak se to mezi lidma rozkřikne a lidi by tam nejezdily. Ten filtr od Škodovky z economy dílů bude podle mě taky jen vyčištěný a k těm 13 tisícům si připočti ještě práci a jsi tak na 15-16 tisících.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdaleka to tak nevyjde, economy díl je naprosto nové DPF, pouze má ocelový místo nerezový obal.  Takže prosím nepiš dezinformace e realizuj se na Peugeot fóru. Tam si pokecáš. Práce cca 4000 za výměnu je běžná. Tedy u předokolky.  Ještě mě napadlo , že PSA modely ,ají filtr FAP pod autem a tudíž jiný jednodušší způsob demontáže.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ak to funguje u škodovky netuším ale když jsem tam byl z Peugeotem tak jich tam na čištění čekalo 5 a další tři se objednali na čištění. Myslím že když by to bylo k ničemu to čištění tak se to mezi lidma rozkřikne a lidi by tam nejezdily

A ještě odpověď na toto...lidi by nejezdili je s měkkým i, to za prvé a za druhé , každý řeší peníze, jsme národ šetřílků, narváno tam bylo i když ty samé firmy co nyní čistí, tak kuchaly.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Economy filtr je zcela nová vložka a dle rozboru má v sobě dokonce víc drahých kovů než původně montovaný.

Tak třeba se ta vložka i vyčistí, ale v DPF filtru se postupně vypaluje drahé kovy z reaktivního katalyzátoru, který zahájí reakci k zahřátí keramické vložky. Takže k čemu ti je čistá keramická vložka bez oil ash když filtr už nedosáhne teploty přes 650 stupňů a stejně se už tedy nedokáže vyčistit ?

 

I kdyby byl filtr skutečně plný oil ash a ještě se byl schopný čistit, tak jeho vyčištění od oil ash mu už moc km na víc nedá. Nehledě na to že při čištění ta keramická vložka zůstane stejně poškozená, takže výsledek tam určitě bude to ano, ale auto bude mít zcela jistě horší emise. Je tedy otázkou jestli vůbec po takovém čištění ještě plní DPF svůj účel...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Miruna.... jo UKčka to v těchto firmách vymění. ale co kvalita. Povolí nápravu a opdjíždíš bez geometrie, bez vyndání je to větší opruz a u čtyřkoly to ani jinak nejde, O poškozených snímačích, ani nemluvě . Řešil jsem minulý týden. Je demokracie, nikdo ti nic nenutí, a každý chce nejlevněji. Jen to chce přemýšlet kdy se to levné opravdu vyplatí. V tomto případě ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 23 hodinami, 15degren napsal:

Tak třeba se ta vložka i vyčistí, ale v DPF filtru se postupně vypaluje drahé kovy z reaktivního katalyzátoru, který zahájí reakci k zahřátí keramické vložky. Takže k čemu ti je čistá keramická vložka bez oil ash když filtr už nedosáhne teploty přes 650 stupňů a stejně se už tedy nedokáže vyčistit ?

 

Dobrá firma si předem otestuje, zda je oxidační katalyzátor funkční a dosahuje teplot kolem 600°C, zda se vůbec "rozsvítí". Pokud ne, neměla by se do čištění pouštět, protože by to jinak byly vyhozené peníze. Jinak jsi to napsal správně.

 

Ještě podotknu, že pokud se v přímo v keramice DPF sníží obsah drahých kovů (nejdůležitější je platina), nemá to vliv na regeneraci samotnou. Saze (uhlík) shoří (oxiduje) tak jako tak (C+O2 => CO2) a filtr se vyčistí, jen se se zhorší redukce sekundárních produktů hoření, tedy např. vzniklý CO a NO z hoření paliva se nepřemění na CO2 a NO2.

Editováno: , autor: Matrix
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zdravim mam otazku dal som si čistit DPFko firmou ale neviem či to dobre nastavili ked bolo DPFko vyčistene. Prvý krat po vyčisteni som prešiel 300 km než začlo vypalovať.

 

tu je spravený screen tesne pred vypalovanim

Screenshot_2019-11-19-20-16-15-941_com.applagapp.vagdpf.jpg

 

potom tesne po vypalovani

 

 Screenshot_2019-11-20-09-12-45-211_com.applagapp.vagdpf.jpg

 

jazdy boli prevažne kratšie ked vypalovalo išiel som po dialnici

Editováno: , autor: j-reno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím jestli ti to v servisu dobře nastavili já mám třeba najeto 207 000 km a u ikonky zaplnění filtru (půl asch residue g) mám hodnotu 0,11 a ty máš 0,12 dále po regeneraci máš zaplnění filtru 21% já mám 22% a u ikonky soot Mass calc (g) máš hodnotu 5g já mám 4,97g tak si myslím že to není v pořádku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Primárně je pro tebe hodnota soot mass, to je reálný stav zaplnění spalitelným popílkem, který ukazuje že při započaté regeneraci je filtr skoro prázdný, ale jednotka si vypočítala že by se to vyčistit už mělo...

 

Před čištěním se ti to evidetně spouštělo při reálném zaplnění filtru. Ale proč si auto myslí že by mělo po 170 km vypalovat to z toho poznat nejde. Možná bych se zbavil DG SW který to může mít na svědomí, ale opravdu to vypada že filtr je vyčištěn. Ještě by to chtělo screen při průběhu vypalování. Dosahuje filtr teploty 650-600 stupňů ?

 

Škoda že nemáš snímky při započaté regeneraci nebo těsně před ní před vyčištěním, bylo by to zajímavější.

 

Filtr je nastavený dobře. Hodnoty má v gramech, prostě ho po vyčištění nastavili jako nový, tak se to i má dělat.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

já mam na S2 1.6tdi najeto 327t oil ash 134% , regenerace +- 400km ted to zacnu sledovat

 

nevim jestli uz to nekdy nekdy cistil nebo menil, podle oil ash je pred smrti :) Tak uvidím

 

auto jede dobre a nezere

jen jeste dodam ze jsem koupil adapter elm v czc ten bilej

jede vse i carista ale budu ho vracet, musi se dost casto znova sparovat takze ho vratim

Editováno: , autor: pagotamd
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Pani ospravedlňujem sa že tu spamujem  porobil som fotky ohľadom môjho problému že často vypaľuje aj keď je DPFko vyčistené.

 

tesne pred regeneracii

 

1.jpg2.jpg

 

prebieha regeneracia

 

3.jpg4.jpg5.jpg

 

tesne po regeneracii

6.jpg7.jpg

 

a ešte taka jedna vec po regeneracii som mal  jednu menšiu zastávku v obchode, keď som parkoval doma mal som zvýšene otáčky ako keby zase prebiehala regenerácia ale asi neprebiehala tu je foto  a screen z appky

 

IMG_20191201_112619.jpg 8.jpg

Editováno: , autor: j-reno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...