LukášCBR Vloženo 8. Dubna Sdílet Vloženo 8. Dubna @Pajtaš ahoj, já teď dával nové tlumiče a vše okolo. Zvolil jsem originální díly. O3 1.6TDI, naj. 120tis.km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajtaš Vloženo 8. Dubna Sdílet Vloženo 8. Dubna Dnes som sa tomu trošku venoval a pozerám že na moje auto je k dispozícií čo sa týka tlmiča normálnych značiek, buď KYB alebo Originál, (Pozeral som to na Škoda diely.sk) Pružiny sú buď Borsehung a Lesjöfors.. Originál pružinu isto nie, tá cena je šialená a výdrž fakt že nič moc. V mojom prípade rozmýšľam kombináciu tlmič KYB a ????? Jedine čo som našiel od Sachs na moje auto, je pružina, len na inej stránke (GAFA). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas666 Vloženo 9. Dubna Sdílet Vloženo 9. Dubna Já tam mám taky Sachs. Teď mají najeto víc než 50tis. a fungují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiVi Vloženo 9. Dubna Sdílet Vloženo 9. Dubna zrejme to budu muset resit taky .. 88 tisic a predni tlumice jsou po postech pekne od oleje. Dal bych tam originaly, ale docela me udivuje, ze po obecnych zkusenostech na jejich kvalitu po par tisicich, je tam nekdo opakovane chce. Za sebe muzu rict, ze vytekly tlumice v 90 tisicich jsou u me docela prekvapenim, protoze takhle malo me zatim zadny nevydrzely. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 9. Dubna Sdílet Vloženo 9. Dubna (editace) Rozhodně bych originál nekupoval. Vyndal jsem ven originální tlumiče ve 120K když vytekli, tlumič z fabriky vyrobil sachs. Dal jsem zase sachs a jsem spokojen za čtvrtinu ceny o proti originálu a sedí/tlumí lépe než vyteklé originály. Komfort horší než u originálu taky není. Editováno: 9. Dubna, autor: informator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajtaš Vloženo 17. Dubna Sdílet Vloženo 17. Dubna Nakoniec som objednal tlmiče KYB, pružiny a prachovka + doraz Sachs, horne uloženie SKF (Škoda diely.sk). Dnes sa mi podarilo pekne vymeniť ľavú stranu, pôvodná pružina praskla asi kvôli poškodeniu laku, bola celá hrdzavá. Ale k veci, pustil som sa aj do pravej strany, len skončil som pri povolovaní matice na tyčke stabilizátora, pár závitov prekrútil a nejde už ani bohovo. Vzdáva to aj ten tisíc hrán čo slúži proti prekrúcaniu. Máte nejaké finty ako demontovať tú maticu nejako inak? Či už len odrezať? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vápno Vloženo 17. Dubna Sdílet Vloženo 17. Dubna Uříznout a dát nový než se s tím trápit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajtaš Vloženo 19. Dubna Sdílet Vloženo 19. Dubna Rezať bolo jediné riešenie, nešlo to povoliť že vôbec.. a zaujimavé že ľava išla krásne povoliť.. Nakoniec som dal Meyle HD, hádam budú fajn Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas666 Vloženo 19. Dubna Sdílet Vloženo 19. Dubna U těch kostí se vyplatí zachránit původní matky. Pokud je teda už někdo někdy nevyměnil za obyčejné co bývají s novýma kostma. Úplně nejhorší když mají tu silonovou pojistku proti povolení. Pěkně ty staré projet závitníkem, pak jdou kdykoliv povolit. Třeba když je třeba měnit pružinu, nebo když ta nová kost nic nevydrží atd . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 20. Dubna Sdílet Vloženo 20. Dubna doporučuji prohřát matici kosti horkovzdušnou pistolí , pak stříknout závit olejem, opravdu jen závit , a pak otáčku povolit, dotáhnout, a opakovat. Mě to šlo povolit. Pokud jsou na autě kosti již nějakej rok a auto stojí pořád venku , tak to nemusí zabrat, ale za zkoušku to stojí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fosgen Vloženo 20. Dubna Sdílet Vloženo 20. Dubna Kosti jsem prozatím na každém autě, teda aspoň jednu musel vždycky řezat. Jak se vymačká pouzdro, nebo ta kulička, tak se to protáčí a nejde to jinak. Kdysi tam byly plošky na tenký klíč, ten mám ještě někde v garáži. Ta dírka na imbus je vynález za všechny prachy. Je to nejspíš jen na montáž, ať to jde dotáhnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 20. Dubna Sdílet Vloženo 20. Dubna Já je měnil 2x asi kolem 100 tisíc, byly už slyšet a povolil jsem je. Ale bylo to možná tím, že na ně někdy při výměně kol trochu striknu mazivo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 21. Dubna Sdílet Vloženo 21. Dubna Za mňa kyb sú nepoužiteľné tlmiče, ak chceš z auta motokáru tak nech sa páči. Univerzálne tlmiče nikdy nebudú fungovať ako origo. Idu od Octavie 1.0tsi až po Kodiaq rovnaké. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajtaš Vloženo 22. Dubna Sdílet Vloženo 22. Dubna Zatiaľ som prešiel po výmene asi len 40km a nepríde mi to ako motokára. S tými pôvodnými to bolo o dosť horšie, ale to bolo asi tým že jeden bol už KO a druhý pred KO Len ma trošku štve jedna vec, volant mám pri jazde rovno trošičku vytočený vpravo (auto neťahá do žiadnej strany). S čapom riadenia som nerobil nič. Čo myslíte že by to mohlo byť? Na geometriu sa ešte len chystám, ale neviem či sa po nej vyrieši tento problém.. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 22. Dubna Sdílet Vloženo 22. Dubna ak sa kayaba nezlepšila teraz poslednu dobu tak je to total hnoj tvrdy nefunkcny ..ja to roky nemontujem a ani nebudem uz takze mozno nieco zmenili ulozenie treba origo , tie nahrady vrzgaju ako stara postel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 23. Dubna Sdílet Vloženo 23. Dubna (editace) Taky záleží na jaké auto se to kupuje. Dával jsem to na Suzuki kde to fungovalo minimálně stejně dobře jak originál. Dával jsem 50mm přední tlumiče na ovci kde to bylo jak trakař a taky jsem měl možnost porovnat montáž na ovci kde byla zesílená náprava a 55mm tlumiče a kyb světe div se lepší než původní originál... Bude to tak asi jako se vším. Už jsem viděl nekvalitní kotouče ATE a vyteklé sachs tlumiče po 15K km. Značka a cena už dnes bohužel neznamená kvalitu. Editováno: 23. Dubna, autor: informator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 27. Dubna Sdílet Vloženo 27. Dubna No na suzuki robi kayaba tlmiče od výroby tam možno fungujú, tu nie. Ale začali teraz robiť DCC pro na s4 a b9 tak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 27. Dubna Sdílet Vloženo 27. Dubna ATE je shit najvacsi to uz roky nedavam , boli vecne problemy a neskutocne drahe Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Casy Vloženo 28. Dubna Sdílet Vloženo 28. Dubna Tak jsem se musel vrhnout do Předního tlumiče, praskla pružina a týden ježdění , jak v tanku. No 356 tis na Octuli, dobrý. Měl jsem strach, že budu muset řezat matici tyčky stabíku, ale po onom zahřátí pistolí šla úplně nádherně dolů. Zato jsem musel řezat jeden šroub u horního uložení. U všech rodinných aut dávám Bilsteiny B4 , dal jsem pružinu Sachs a uložení SKF. U mně B4 jsou dobrá kvalita za rozumnou cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr164 Vloženo 1. Června Sdílet Vloženo 1. Června Na oklávku III s původními tlumiči i pružinami (jednou zadní prasklou a svařenou) chystám toto: nesnížené pružiny Eibach ERL, nesnížené tlumiče Bilstein B6 a nové silentbloky na multilinku. Vše přesně na můji oktávku. Snížené podvozky nepovažuji za vhodné, protože nejde o sportovní vůz. Chci zacovat pohodlí, ale zlepšit jízdní vlastnosti. To je vše. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr164 Vloženo 1. Června Sdílet Vloženo 1. Června -> Casy: B4 jsou skvělé, ale snížené. Nové B6 jsou obdobné charakteristiky, tedy progresivní účinek, ale nesnížené. -> suri: Kotouče ATS jsou OK, mám je na Afách a naprosto v pohodě. Nic jiného než brzdy od ATS neberu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
informator Vloženo 2. Června Sdílet Vloženo 2. Června B6 jsem dával místo vyteklých originálů a za mě určitě super. Komfort zůstal zachován, jízdní vlastnosti nedokážu posoudit už předtím jsem byl spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PpukisS Vloženo 16. Září Sdílet Vloženo 16. Září Zdravím chlapi, nedarí sa mi zohnať zadné tlmiče a pružiny SACHS na SKODA Octavia III Combi (5E5) 1.4 TSI 110KW - CZDA, rok výroby 2018 podľa OEN: Zadný tlmič: 5Q0 513 049 KT, 5Q0 513 049 HJ Zadná pružina: 5Q0 511 121 AE Dával niekto SACHS v tejto motorizácii dozadu ? Dopredu by šlo SACHS 315 910 + SACHS 993 818. Vopred dík za každé info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 12. Října Sdílet Vloženo 12. Října Za mna tvrdy odpad, ale ak chces lacnu opravu tak zober kludne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.