Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

vše je napsáno na plechovce (cca 2x odměrka co je v zátce) . já do tohoto motoru dávám cca 1,5x tolik, víc nevadí a je to víc znát. tyto motory jsou tak trochu švýcarský hodinky, je potřeba je držet v čistotě, potlačit biosložky a mazat. Lej pravidelně. jen tomu prospěješ

Vloženo
před 59 minutami, prase66 napsal:

není zač. těch článků je víc (byť ne přímo pro TSI jako ten první ale pro ilustraci taky dobrý), i  s fotkama. https://www.petrol.cz/petrol-awards/petrolawards-15/vif-super-benzin-aditiv-overeni-cisticich-ucinku-6499  Jen to tam lej. A protože jsme v sekci motoru 1,5 TSI tak reálně můžu potvrdit lehký (ale opravdu jen lehký) nárůst výkonu ale docela mě překvapila u tohoto motoru spotřeba která šla tak o cca 0,3 l dolů. 

 

Když si to takhle člověk přečte, tak je to hodně přesvědčivý o učinku toho aditiva..

Vloženo (editace)

Ono je na tom dobrý, že VIFem auto nemůžeš předávkovat. Já jsem zvyklý už z O3 1.6TDI dávat 1 víčko na 10L. Do benzínu to liju taky. Sice pozoruji nižší spotřebu, ale to může být dáno i postupným zajetím motoru (aktuálně 8tis).

 

Ale dost o VIF a zpět k tématu, jinak nás Pawouk degraduje všechny :-)

Editováno: , autor: michal.vrbka
  • o 3 měsíce později...
Vloženo

Jaký máte názor na nástřik plazmy ve válcích (APS) ? Je to potenciální strašák do budoucna v případě většího nájezdu ? Existuje nějaký způsob, nebo třeba aditivum, jak tomu předejít ? Protože přeci jen, jak dojde k "oloupání" tohoto nástřiku, už asi není jak moc tomu pomoci... ?

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Ahoj, zkoušeli jste někdo s 1.5tsi táhnout karavan? Tuším, že sílu by na to měl mít, ale rad bych věděl, že s tím má někdo fakt zkušenost.

 

Pořád mám před očima ten článek SM, kde s tím u litru odrovnali spojku. :)

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Poslední dobou si občas všímám toho, že když stojím na červené, tak autem prochází vibrace, tak jako ve vlnách. Klid a najedou takové lehké zhoupnutí od motoru. Nesetkal jste se s tím někdo? Dělá to kdykoliv, ať už je motor studený nebo po delší jízdě, ale je to cítit jen v těch chvílích, kdy to auto stojí. Startstop vypínám vždy po startu, takže motor jede pořád.

  • o 5 měsíců později...
Vloženo (editace)

Ahoj, obracím se na Vás s dotazem, jak zjistím, jestli je má octavie 1.5 tsi s aktivním vypínáním válců vybavena i benzínovým filtrem pevných částic ? 

Moc děkuji za odpověď. Jakub.

Editováno: , autor: Jakub44
Vloženo (editace)

Pokud se nepletu tak 1.5 tsi s ACT by mely byt s filtrem u kodu motoru DPCA? Případně by měl jit vidět primo z motoroveho prostoru (foto ilustracni) . 

000349.jpg

Editováno: , autor: mastibruch
  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Ahoj,
mám takový dotaz mám oktavii 1.5 DSG 110 KW rok 2019 najeto 39K a první rok jsem tam nalil 1L oleje proběhla vyměna oleje na garanční prohlídce  v Květnu 2021 a od garanční prohlídky jsem tam nalil už skoro další litr oleje slovy v servisu to je normální .
Vím že na toto motor trpí kort když je v zajezdu ale už se mi to zdá moc. 
díky za odpovědi 

Vloženo
před 20 hodinami, dan17b napsal:

Ahoj,
mám takový dotaz mám oktavii 1.5 DSG 110 KW rok 2019 najeto 39K a první rok jsem tam nalil 1L oleje proběhla vyměna oleje na garanční prohlídce  v Květnu 2021 a od garanční prohlídky jsem tam nalil už skoro další litr oleje slovy v servisu to je normální .
Vím že na toto motor trpí kort když je v zajezdu ale už se mi to zdá moc. 
díky za odpovědi 

Známý má to samé, akorát manuál L&K a také neustále dolívá... Dle servisu normální...

  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Přidám se k vyjadření k motoru 1.5 TSI. Má jednu největší chybu a to je vypínání válců. Totálně vám po čase zničí hlavu válců. Ve škodovce vám řeknou že jste používal špatný benzín ale pravda je někde jinde. Ovšem popisuje pan. Ing. Janda na stránkách cimbu autosport. 

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Ten systém není úplně ideální, je nutné u nej dbát mnohem více na preventivní dekarbonizaci než u jiných a pak i s ACT, funguje spolehlivě. Každopádně ten systém je nepříjemný, s tím souhlasím. 

Vloženo

A už se to někomu stalo, nebo to jsou zase ty hospodské řeči a propagace těch co dělají deaktivaci? Vypínání válců je zde někdy od 80. let minulého století. Koncern tento systém používá cca od 2012, pokud by tam byl nějaký systémový problém, nejspíše už by se projevil a byla toho plna fóra. Pokud má někdo odkaz na problém tohoto druhu, budu jen rád za jeho nasdílení.

Potom je zde projev při aktivaci, někdo to slyší, někdo ne. Naštěstí pro ty co chtějí to lze deaktivovat. 

Vloženo

Jen pro zajímavost.... Táta má 1.5 v Karoqu a tam když jede na 2 válce, tak je slyšet strašné dunění a je to vyloženě nepříjemné... Oproti tomu kolega má 1.5 v Octavii 3 FL a tam vypínání válců není slyšet/cítit skoro vůbec, ale za to zase motor žere 1L oleje na 3-4k km.... 🤷‍♂️

Vloženo

Nevěřil bych tomu, kdybych to nevyzkoušel, ale značný vliv na zvukový projev motoru při vypnutí válců má použitý benzín. Už jsem to tady jednou psal. Mám výbornou zkušenost s MaxxMotion, při jehož použití není vypnutí válců vůbec znát, na rozdíl od Vervy. 

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...