Ibe Vloženo 10. Duben 2019 Vloženo 10. Duben 2019 Docela často teď pozoruju divný zvuk při studeném startu, když někde auto dlouho stojí: VID_20190408_073055.mp3 , VID_20190409_163342.mp3 Když je motor zahřátý nebo, když vypnu motor a nastartuju znovu tak už to nedělá..... Pro porovnáni: VID_20190408_163715.mp3 Dělá Vám to taky?Nebo je problém někde u mě? Citovat
Ibe Vloženo 10. Duben 2019 Vloženo 10. Duben 2019 @MARTHI diky za info. A neví někdo co to může být? Přestavení časování ventilů? Nebo se něco "dotlakuje"?... Citovat
slapnahrabe Vloženo 10. Duben 2019 Vloženo 10. Duben 2019 To dělá přestavovač. Mám to tak od novoty. 1 Citovat
Host pkey Vloženo 31. Květen 2019 Vloženo 31. Květen 2019 (editace) Včera jsem zjistil zajímavou fintu motoru. Když jsem dojel ke garáži, zkusil jsem protočit motor, abych slyšel hlučnost motoru bez randálu od pneumatik. Motor se dal vytočit na max. 4K a tam zaúřadoval nějaký omezovač. To mě překvapilo, takže jsem se vrátil na silnici a projel kousek jen na jedničku a motor točil normálně nad 5K. V návodu jsem nic o této fintě nenašel. Máte s tím někdo stejnou zkušenost? Editováno: 31. Květen 2019, autor: pkey Citovat
Čečulák Vloženo 31. Květen 2019 Vloženo 31. Květen 2019 Ochrana motoru pro bezmozky... U TDI mám strop 2500 otáček. Citovat
Martab Vloženo 31. Květen 2019 Vloženo 31. Květen 2019 Je to normální, dělají to auta už dlouho, stačí aby se auto pomalu pohybovalo a můžeš vytočit motor klidně k omezovači v červeném. Citovat
Host pkey Vloženo 31. Květen 2019 Vloženo 31. Květen 2019 Díky za info, dříve jsem neměl důvod vytáčet motor u stojícího auta a jak jsem psal, v návodu o tom není zmínka. Nebudu tady zdůvodňovat pro čečuláka, proč jsem krátce zvýšil otáčky motoru u stojícího vozu. Citovat
marek16 Vloženo 31. Květen 2019 Vloženo 31. Květen 2019 tam jde myslím o to, že zahřátýmu motoru otáčky nevadí, ale jedině pod zátěží. Bez ní by to mohlo něco podělat, ale nevím co. Nějakej strojař? :) Citovat
Čečulák Vloženo 31. Květen 2019 Vloženo 31. Květen 2019 Před hodinou, pkey napsal: Díky za info, dříve jsem neměl důvod vytáčet motor u stojícího auta a jak jsem psal, v návodu o tom není zmínka. Nebudu tady zdůvodňovat pro čečuláka, proč jsem krátce zvýšil otáčky motoru u stojícího vozu. To nebylo ve zlém... Citovat
Pawouk Vloženo 31. Květen 2019 Vloženo 31. Květen 2019 Tímto tady nebudeme zabírat místo, řeší se to pořád dokola u všech motorizací za x posledních let. Pokud to někoho zajímá, ať napíše výrobci, tady to stejně na 100% nikdo neví. Citovat
Host pkey Vloženo 1. Červen 2019 Vloženo 1. Červen 2019 před 17 hodinami, Pawouk napsal: Tímto tady nebudeme zabírat místo, řeší se to pořád dokola u všech motorizací za x posledních let. Pokud to někoho zajímá, ať napíše výrobci, tady to stejně na 100% nikdo neví. Nechci otravovat, ale nenašel jsem na celém fóru nic podobného. Zkoušel jsem to různě formulovat, ale výsledky byly většinou o různých nedostatcích, nebo závadách a projíždět 400 stránek je nad mé síly. Proto jsem to napsal do sekce odpovídající mému motoru. A @Čečulák mi na to odpověděl stručně, jen ten bezmozek je už nějak přes čáru. V návodu o ochraně motoru omezovačem skutečně nic není a protože jinak auto funguje bez problému, považoval jsem za normální položit dotaz zde. Nejlepší asi bude pouze číst a nepřispívat. Citovat
ralff Vloženo 1. Červen 2019 Vloženo 1. Červen 2019 (editace) Souhlas pouze číst. Pokud nepatříš mezi lepšo lidí. Neptej se a nečekej slušnouo odpověď. Dělám výjimku a odpovídám. Jinak pouze čtu a divím se z jakých prkotin se dá udělat problém. Editováno: 1. Červen 2019, autor: ralff 1 1 Citovat
Gargo Vloženo 11. Červen 2019 Vloženo 11. Červen 2019 Jak vypadá tříválec 1.0 TSI po 100000km? Kompletní rozborka a měření v Svět Motorů c.25.Vycházi 17.6.2019. 1 Citovat
Petr AMF Vloženo 11. Červen 2019 Vloženo 11. Červen 2019 Test je sice dobrý, bohužel samotný test nebude moc realný z důvodu najetí km velmi rychle a na dlouhých trasách. Uvidíme sami co bude s motory po několika letech, pokud budou vystaveny každý den studeným startům. 1 Citovat
Znedlob Vloženo 12. Červen 2019 Vloženo 12. Červen 2019 Ty studené starty vykompenzuje to, že tomu dávali záhul i za studena. Navíc i dlouhé trasy tomu nesvědčí, protože degraduje olej kvůli teplotě. Viz. poslední článek. Někde psali, že se na tom střídá hodně lidí a nešetří ho. :) Citovat
Pawouk Vloženo 17. Červen 2019 Vloženo 17. Červen 2019 V 11. 6. 2019 na 10:14, Gargo napsal: Jak vypadá tříválec 1.0 TSI po 100000km? Kompletní rozborka a měření v Svět Motorů c.25.Vycházi 17.6.2019. Citovat
Enzo81 Vloženo 24. Červen 2019 Vloženo 24. Červen 2019 (editace) V 10. 4. 2019 na 14:12, Ibe napsal: Docela často teď pozoruju divný zvuk při studeném startu, když někde auto dlouho stojí: VID_20190408_073055.mp3 , VID_20190409_163342.mp3 Když je motor zahřátý nebo, když vypnu motor a nastartuju znovu tak už to nedělá..... Pro porovnáni: VID_20190408_163715.mp3 Dělá Vám to taky?Nebo je problém někde u mě? Ahoj uz sem to tady psal v jinem tematu, dělá mi to taky hned pri startovani, ale pouze kdsz mam zahřátý motor. Mám najeto teprve 500 km, ale snad ma Slapnahrabe pravdu.trošku mi to vystrašilo, tak snad to bude OK.Jinak s motorem(85kw)sem spokojenej.A po recenzi ve světě motorů nemam strach. Editováno: 24. Červen 2019, autor: Enzo81 Citovat
Ibe Vloženo 25. Červen 2019 Vloženo 25. Červen 2019 Co sem zjišťoval je to kvůli proměnlivýmu časování ventilů a právě tyto přesuvníky vačkových hřídelí dělají tyhle zvuky.? Citovat
Enzo81 Vloženo 26. Červen 2019 Vloženo 26. Červen 2019 před 13 hodinami, Ibe napsal: Co sem zjišťoval je to kvůli proměnlivýmu časování ventilů a právě tyto přesuvníky vačkových hřídelí dělají tyhle zvuky.? Ahoj tak to je super.Díky.?? Citovat
Tomina87 Vloženo 16. Srpen 2019 Vloženo 16. Srpen 2019 V 31. 5. 2019 na 11:03, pkey napsal: Včera jsem zjistil zajímavou fintu motoru. Když jsem dojel ke garáži, zkusil jsem protočit motor, abych slyšel hlučnost motoru bez randálu od pneumatik. Motor se dal vytočit na max. 4K a tam zaúřadoval nějaký omezovač. To mě překvapilo, takže jsem se vrátil na silnici a projel kousek jen na jedničku a motor točil normálně nad 5K. V návodu jsem nic o této fintě nenašel. Máte s tím někdo stejnou zkušenost? Dílenská účební pomůcka: Za účelem ochrany spojky jsou maximální otáčky motoru stojícího vozidla omezeny cca na 4000 min-1 Citovat
Lancelot Vloženo 30. Září 2019 Vloženo 30. Září 2019 Zaznamenal jsem, že kolem 1500 ot. při lehké nebo žádné zátěží po opětovném přidání plynu motor cukne, všiml si toho někdo taky? Moc se v těchto otáčkách nepohybuji, většinou mám otáčky vyšší, ale někdy jsem na rovince líny podřazovat a tak jsem výše uvedený jev zaznamenal. Jinak za 40 tis. km s tímto motorem, až na zvukv nízké a střední zátěži, musím konstatovat docela spokojenost, mám 70 kW a nejvíc se mi líbí, jak to vystřelí na dvojku a dá se krásně vytočit skoro k omezovači :) 1.2 TSI 66 kW je o poznání línější, v těchto malých výkonec se počítá každý kW :D Radši mám ale i tak 1.2 TSI. :) Citovat
JendaII Vloženo 1. Říjen 2019 Vloženo 1. Říjen 2019 @Lancelot taky se s tím občas setkávám. Stává se mi to hlavně na 3rs když u nás dojíždím ke kruhovému objezdu rychlostí 50 km/h bez plynu najedu na něj a chci tak při rychlosti 30 km/h akcelerovat na výjezdu z něj tak to taky škubne... Najeto skoro 13 000 motor 70 KW. Citovat
MilanHos Vloženo 1. Říjen 2019 Vloženo 1. Říjen 2019 Stává se mě to i u 1.2 tsi. Zřejmě měkký silenbloky. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.