Koldo Vloženo 8. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2006 Menili sme prístrojovku Classic za prístrojovku s PP, pri skúške v garáži všetko v pohode. Po dokončení som chcel vycúvať, akonáhle som pohol volantom a prešiel asi meter, rozsvietila sa kontrolka serva. Diagnostika podpory riadenia (serva) porucha 1317 - RJ v združených prístrojoch, načítajte pamäť závad. Diagnostika prístrojovky ukazuje jedinú poruchu - Snímač vonkajšej teploty skrat na minus, alebo vadný. Snímač nemám zapojený, lebo som ho zatial nezohnal. Poradte, čo by to mohlo robiť a ako to odstrániť. Po výmene za pôvodnú prístrojovku je všetko OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinoslav Vloženo 8. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2006 Takze to neni porucha serva?? V tom pripade jsi zvolil spatny nazev tematu A co doporucim? Kup si cidlo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 8. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 8. Říjen 2006 (editace) Uznávam, malo tam byt "signalizuje poruchu ..." Čidlo kúpim, len by som rád vedel, či ho budem aj potrebovať. Keď tie budíky nerozchodím, bude mi nanič. Editováno: 8. Říjen 2006, autor: Koldo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 8. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2006 pochybuji,že by to s tím mělo něco společného.Je to divné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 9. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 Pls, nemáte niekto kódovanie prístrojovky 6Y0 920 xxx pre 1,2 47 kW mr 2003. Pôvodné budíky majú kódovanie 00102 a s PP majú 00101. Posledné číslo je kalibračná konštanta tachometru, len neviem, aká má byť - v mojej DP sa nič o nej nepíše. Predpokladám, že tu by mohla byť chyba, lenže kódovanie 00102 mi nechcú nové budíky zobrať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 9. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 napiš přesnou výbavu.Na konci může být jak 1 tak 2,ale to platí pro facelifty.Ono taky záleží,jaké máš budíky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 9. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 Výbava je classic, t.j. origo akrem airbagu nič. Prístrojovka s PP je vymontovaná z auta od kamoša, ktorý dával maxík. Tabuľku som zohnal, len ani zasvet to nechce tú 102 zobrať. v kanáli nameraných hodnôt ukazuje 23984 -t.j. kódovanie xxxx1 - zdroj signálu CAN. V starej je xxxx2 - zdroj signálu tachosnímač. Tu je predpokladám príčina, len neviem zmeniť kódovanie. Chcel som skúsiť prispôsobiť konštantu tachometru podľa DP, ale vôbec neotvorím kanál 16 v prispôsobení. V DP píšu, že je treba previesť login, ale ani to nejde - kód 13861 neberie. Tak raďte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 9. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 Presné číslo budíkov: 6Y0 920 880 M B 41 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 9. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2006 Teraz som prišiel od auta. Pôvodná prístrojovka je 6Y0 920 860 M B41. Čidlo dopojené, zatial len odporom. Prekódovať nejde ani zasvet - ale len 2 na konci - tak neviem, či to vôbec je možné. Skúšal som zmeniť kódovanie na 02101, to zobrala. Este jedna zaujímavá vec sa stala. Servo by malo mať kódovanie 00140, malo ale 10140. Skúsil som ho prekódovať, ale nepomohlo. Zaujímavé je, že pôvodná prístrojovka sa dá prekódovať na 00101. Neodskúšal som, čo nato servo, lebo mi došli baterky v notíku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 10. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 Zmena kódu v pôvodnej nemá vplyv na signalizáciu poruchy - všetko je OK. Jednu vec mi niekto povedzte: Po nakódovaní novej prístrojovky do poľa extra načíta najskôr vin majej fabky a po nejakych 2 sek sa kódy zmenia na vin pôvodnej fabky, z ktorej prístrojovka je. To je asi chyba, nie? Auto ide v pohode s obomi prístrojovkami, stačí ich len prehodiť. Kontrolka imobilizéru zhasne v oboch prípadoch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 10. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 to že se ti objeví vin původní fabky chyba není,je to tak.Umíme to udělat,aby se to nezobrazovalo,resp.aby tam vůbec nebylo,ale je to drahé.S tím kódováním je to divné.Jestli je na konci 1 nebo 2 by na nic vliv mít nemělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 10. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Říjen 2006 1 alebo 2 na konci vplyv nemá - odskúšané na pôvodnej prístrojovke - bez závad. Pri skúšaní som zistil že servo si zapíše chybu len po zapnutí zapaľovania. Ak chybu vymažem, viac sa nezapíše, ani po naštartovaní a jazde, až po znovuzapnutí zapaľovania. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dula Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Kódování posilovače řízení s 1 na začátku je v pořádku. Nyní to mají všechy vozy s airbagem. V dílenské příručce je upozornění, že přístroje řady 6Y0 ..... jdou nakódovat jedině VASem nikoli VAGem. Nemůže být problém v tom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 možná ano.Buď Vasem nebo Hex Canem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 možná ano.Buď Vasem nebo Hex Canem To nemyslite vazne? Kurnik neviete kdosi strucne dat navod co sa k comu prisposobuje,uz sa mi z toho stavaju vlasy dupkom /dnes som sa dal ostrihat ,pre istotu/. Mate to tu odvahu kdosi napisat pokope? Pocul som,ze ked mam original dalkove ze to ide iba niekolko krat da prisposobi ci co. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 11. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 (editace) 1 alebo 2 na konci vplyv nemá - odskúšané na pôvodnej prístrojovke - bez závad. Pri skúšaní som zistil že servo si zapíše chybu len po zapnutí zapaľovania. Ak chybu vymažem, viac sa nezapíše, ani po naštartovaní a jazde, až po znovuzapnutí zapaľovania. Staré sú tiež 6Y0 a idú kódovať v pohode, ale chyba je asi inde, viď vyššie uvedené. Buď niečo odišlo v prístrojovke (blbá náhoda), alebo treba ešte nejaké prispôsobenie, ale čoho. Editováno: 11. Říjen 2006, autor: Koldo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Piaggio Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 No mna caka toto iste ,tiez budem menit palubovku za taku co ma PP a dujam ,ze bude mat aj kontrolky dveri akufra koťuha. Dneska mam ist pre nu,typujem,ze to be zas niaky iny typ,nez potrebem. Bojim sa prave toho pekelneho prisposobovania a pinovania,ale idem si to pozret. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 11. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 Pinovanie no problem, treba dopojiť len tri vodiče do pravého konektora + kostru na packu, a samozrejme čidlo vonkajšej teploty. Prispôsobovanie nie je nič zložité , len sa Ti môže stať čo mne. Dúfam že nie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 (editace) Kurnik neviete kdosi strucne dat navod co sa k comu prisposobuje,uz sa mi z toho stavaju vlasy dupkom /dnes som sa dal ostrihat ,pre istotu/.Mate to tu odvahu kdosi napisat pokope? Pocul som,ze ked mam original dalkove ze to ide iba niekolko krat da prisposobi ci co. ŘJ imobilizéru (je součástí panelu přístrojů): - přizpůsobení (PIN) - přizpůsobení klíčů ŘJ panelu přístrojů - nakódování (podle výbavy) - přizpůsobení najetých kilometrů - přizpůsobení servisních intervalů Pak už si můžeš vyhrát s ostatním přizpůsobením, respektive zkontrolovat, zda-li je vše nastaveno stejně, jako ve starých budíkách. U novějších budíků se už toho moc přizpůsobit nedá. Editováno: 23. Říjen 2006, autor: rkonf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
profor Vloženo 11. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 11. Říjen 2006 1 alebo 2 na konci vplyv nemá - odskúšané na pôvodnej prístrojovke - bez závad. Pri skúšaní som zistil že servo si zapíše chybu len po zapnutí zapaľovania. Ak chybu vymažem, viac sa nezapíše, ani po naštartovaní a jazde, až po znovuzapnutí zapaľovania. Staré sú tiež 6Y0 a idú kódovať v pohode, ale chyba je asi inde, viď vyššie uvedené. Buď niečo odišlo v prístrojovke (blbá náhoda), alebo treba ešte nejaké prispôsobenie, ale čoho. raz som počul od jedneho znameho že skus znovu prekodovať gateway problem bol že po vymene za maxik a dani naspeť povodnych budikov sa po rozsvieteni obrysoviek budiky (tie povodne) nerozsvietili pokial nebol klučik v polohe 1... daej som to neriešil lebo maxik svieti v pohode aj bez kluča ale možno ti to pomože Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 12. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 (editace) Profor> dik, idem to vyskúšať. Možno to bude tak, lebo ked sme prispôsobili imobilizér, všetko išlo OK, ale potom som tam omylom nahodil pôvodnu prístrojovku (kua, su skoro rovnaké, najmä keď sú vedľa seba ) a porucha serva začala vyskakovať až potom. Lenže potom by to malo robiť aj s pôvodnou prístrojovkou .... asi Editováno: 12. Říjen 2006, autor: Koldo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 12. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 12. Říjen 2006 Nakoniec to bude v kódovaní prístrojovky. Dnes som to bol prebehnúť s PP, či sa to nezobudí a nejde ani tachometer. Takže to potrebuje asi tú 2 na konci. Nenájde sa niekto z okolia Trnavy, kto to dokáže prekódovať? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 19. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2010 vyřešil jsi to s tím kodováním? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koldo Vloženo 22. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. Říjen 2010 Vyriešil, dal som maxík. Tá prístrojovka nešla prekódovať ani v značkovom servise a problém bol zjavne so signálom rýchllosti, ktorý mala brať z čidla na prevodovke a nie z Canu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.