oct Vloženo 6. Březen 2018 Sdílet Vloženo 6. Březen 2018 Něco je ZDE nebo TADY. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 8. Březen 2018 Sdílet Vloženo 8. Březen 2018 Mate OPICKU, musite mit i na BANANKY 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 8. Březen 2018 Sdílet Vloženo 8. Březen 2018 Jenže tohle trapné "přísloví" je o něčem jiném. A musíme jen umřít a ne ohýbat hřbet, jak chtějí jiní. 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 8. Březen 2018 Sdílet Vloženo 8. Březen 2018 před 8 hodinami, Lukason napsal: Mate OPICKU, musite mit i na BANANKY No když se ta opička nebude krmit, tak zdechne ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 20. Duben 2018 Sdílet Vloženo 20. Duben 2018 Sice to nieje k teme 30 000vka,ale servis po 3 rokoch....vymena brzdovky,vymena oleja v Haldexe,vymena komplet zadnych brzd/brzdy som mal Skodovacke svoje/ v oficialnom servise trvalo cca 3 hodiny a cena 211 eur. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 20. Duben 2018 Sdílet Vloženo 20. Duben 2018 Už ve 30 000 zadní desky i kotouče? Takže zas brzdí ta 4x4 o dost víc na zadek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 22. Duben 2018 Sdílet Vloženo 22. Duben 2018 Vypada to tak ze ano.Mam 46000,ale tiez prekvapenie,ako skoro zadne brzdy zmizli.Predne su povodne a su stale vpoho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
waikiki Vloženo 27. Duben 2018 Sdílet Vloženo 27. Duben 2018 Nebude to spíš tím, že používáte automatickou brzdu? Při každém zastavení se to zakousne a při rozjezdu chvíli přetahuje s brzdama. Já to nepoužívám a mám po 40 tisících brzdy jak nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 27. Duben 2018 Sdílet Vloženo 27. Duben 2018 Myslíš ten auto hold,nebo jak se to jmenuje?Mám to také vypnuté a nepoužívám.Ale mám 44tis a brzdy vypadají,že budou každou chvíli končit.Přední kotouče mají hranu,tak nevím :)) no uvidím,jak dlouho to ještě vydrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro_sk Vloženo 30. Duben 2018 Sdílet Vloženo 30. Duben 2018 Moja prehliadka po 30000km (najazdil som to za 16 mesiacov), pozostavala len z vymeny olejoveho filtra, Nic som neplatil, lebo mam servis v cene (4roky/120tkm). Bol som sklamany, ze nevymenili pachovy/pelovy filter - skontroloval som si ho sam, a aspon som povysaval bordel, ktory bol zachyteny filtrom (robota na 10 min). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 1. Květen 2018 Sdílet Vloženo 1. Květen 2018 Po 30tkm vyměnit jen olejový filtr? To je kvalitní péče o auto. Vyhovující systém pro to, aby auto vydrželo co nejméně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 1. Květen 2018 Sdílet Vloženo 1. Květen 2018 (editace) To mi připomíná výměnu vzduchového filtru až v 60ti tisíc km. Takto vypadá po 30ti tisíc.... Editováno: 1. Květen 2018, autor: Shaarky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 1. Květen 2018 Sdílet Vloženo 1. Květen 2018 No na vzduchový bych se mohl podívat mám 45tkm,ten zvládnu také sám ne?Kabinový jsem si měnil cca po 20tis km a ten má taky až 60tis.Takže teď už mám vlastně třetí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 1. Květen 2018 Sdílet Vloženo 1. Květen 2018 Tiez som preventivne vytiahol vzduchac a po 47tisickach vypada teda riedne spinavy.Vyfukal som ho a riadne vyklepal,ale asi za tych par drobnych kupim radsej novy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnMiT312 Vloženo 1. Květen 2018 Sdílet Vloženo 1. Květen 2018 Nevim jak pro 2.0 TDI 140kW, ale jiste bych jej v 45tis. km vymenil. Predepsany interval vymeny vzduchového filtru pro 2.0 TDI 110kW je 90tis. km / 6 let. MANN stoji kolem 300Kc, Original 450Kc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro_sk Vloženo 1. Květen 2018 Sdílet Vloženo 1. Květen 2018 @šulda - pardon, samozrejme aj olej vymenili ( cize prehliadka po 30tkm pozostavala z vymeny oleja a olejoveho filtra). sorry za nepresnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 2. Květen 2018 Sdílet Vloženo 2. Květen 2018 před 11 hodinami, OnMiT312 napsal: Nevim jak pro 2.0 TDI 140kW, ale jiste bych jej v 45tis. km vymenil. Predepsany interval vymeny vzduchového filtru pro 2.0 TDI 110kW je 90tis. km / 6 let. MANN stoji kolem 300Kc, Original 450Kc. 140kw rovnaky interval vymeny.Uz mam kupeny novy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 4. Květen 2018 Sdílet Vloženo 4. Květen 2018 Chci taky vymenit ten vzduchovy filtr,jen mi poradte jaka varianta,koukal jsem,ze jsou normal a pro chladna klimaticka pasma, ty maji vetsi vysku.Tak jaky tam mam dat:) Prvni mi v krame kam chodim vyskocil Mann a hned pro chladna pasma.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shaarky Vloženo 5. Květen 2018 Sdílet Vloženo 5. Květen 2018 Já dával prvovýrobu ze skoda-dily.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 11. Květen 2018 Sdílet Vloženo 11. Květen 2018 Když tedy vyměnit vzduchový,v cca polovině,tak co palivový?Ten má taky 90tis km.Co jsem se ptal ve škodovce,tak vzduchový u nich cca 700,- palivový cca 1100,- práce do tisícovky.Takže cca 2,8tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Bednář Vloženo 11. Květen 2018 Sdílet Vloženo 11. Květen 2018 Originál vzduchový 449,- https://www.obautodily.cz/skoda-octavia-iii-superb-iii-filtr-vzduchovy-1-6-mpi-1-8-tsi-1-6-2-0-tdi-original-7099cz2329/ Originál palivový za 699,- https://www.obautodily.cz/skoda-octavia-iii-superb-iii-yeti-filtr-paliva-1-6tdi-cr-a-2-0tdi-cr-original-8915cz2329/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michaltvr Vloženo 12. Květen 2018 Autor Sdílet Vloženo 12. Květen 2018 (editace) Pořád nemohu pochopit jak je možné, že prodávají díly nad ceníkovými cenami. A někde jinde jsem četl, že ŠA dokonce třeba nesmyslnou cenu oleje servisům diktuje. Já bych svým zákazníkům zboží za vyšší než ceníkovou cenu neprodal.CHCI S NIMI TOTIŽ OBCHODOVAT I PŘÍŠTĚ! O TOTO ŠA EVIDENTNĚ NEJDE. A taky si myslím že palivový i vzduchový filtr jde vyměnit rychleji než za hodinu. Tak jak to, že to nabízejí udělat za takovou pálku? Škoda auto by měla být ten ochránce zákazníka. Takhle to vypadá na maximální neúctu k zákazníkům. Editováno: 12. Květen 2018, autor: Michaltvr 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Plzeňáček Vloženo 3. Červen 2018 Sdílet Vloženo 3. Červen 2018 Dokázal by někdo najít podobný servisní plán pro SIII pro majitele, kteří nechtějí na předražený servis do autorizáku, ale pro případ reklamace v zákonné záruce chtějí mít podklady a jistotu, že při servisu v neautorizozáku nic nezanedbali? :-) První screen je pro O3 (jsou to 3 stránky, vkládám jen první, nechci tu spamovat) a ten druhý by se hodil prázdný (má také 3 stránky) :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 3. Červen 2018 Sdílet Vloženo 3. Červen 2018 Myslím, že toto by měl znát především samotný servis. Jak asi práci udělá, když bude teprve z podkladů zákazníka zjišťovat, co se má udělat? Otec takto před týdnem šetřil a výměnou větráku mu jeho vlastní známý dokurvil milion věcí. Přestalo mu svítit denní svícení, svítí kontrolka ESP. Já jen, aby to nevypadalo podle místních příspěvků, že šikovní a spolehliví pracují zásadně mimo autorizované servisy. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 3. Červen 2018 Sdílet Vloženo 3. Červen 2018 V 11. 5. 2018 na 15:59, PetrKV napsal: Když tedy vyměnit vzduchový,v cca polovině,tak co palivový?Ten má taky 90tis km.Co jsem se ptal ve škodovce,tak vzduchový u nich cca 700,- palivový cca 1100,- práce do tisícovky.Takže cca 2,8tis. Tak jsem ve 48tis vyměnil vzduchový i palivový.Dal jsem tam přesně,to co tam bylo z výroby.Vzduchový byl Mann(330,-)palivový UFI(470,-).Nejdřív jsem koupil oba Mann,ale ten palivový podstatně menší výška,cca o 5cm,méně,ale podle katalogu ok.Když jsem to viděl,nedalo mi to zajel jsem do krámu a vyměnil za ten UFI,byl úplně stejný,horní část modrá:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.