ros19 Vloženo 29. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2017 Zdravím , mám dotaz ohledně manuální klimatizace v O III. V prodejně škoda, mi vedoucí servisu tvrdí, že manuální klimatizace v OIII reguluje teplotu podle senzoru tzn. jako poloautomat a že čistě manuál je ve fabii a rapidu ?? Bohužel ve firemních je samozřejmě vždy automatická, takže nemám kde vyzkoušet funkci manuální. Jakou máta zkušenost s tou manuální ? jde mi o to, jestli stačí nebo se s tím musí pořád verglovat ?? díky R Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Drahosh Vloženo 29. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2017 (editace) my to driv meli ve sluzebnich octavkach a v lete cestou z nemecka jsem to musel stelovat celou dobu. bud bylo moc horko nebo moc zima, podle toho, jak zasvitilo slunce. kdybych nejel po dalnici, tak si radsi otevru okno. shrnuto a podtrzeno, manualni klima nikdy vic. Editováno: 29. Prosinec 2017, autor: Drahosh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 29. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2017 Citovat V prodejně škoda, mi vedoucí servisu tvrdí, že manuální klimatizace v OIII reguluje teplotu podle senzoru tzn. jako poloautomat Nesmysl, tohle uměl Climatic, který byl ovšem ve všech škodovkách zrušen někdy v roce 2011. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek Pastorek Vloženo 29. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2017 Já s tím problém nemám. Je třeba mít na paměti, že při stání to např. v zimě topí víc, než za jízdy (samozřejmě neporušil studenty vzduch zvenčí). Ale jinak to našteluju na určitou pozici a jedu. Případně mírně doladím. Ale nijak zásadně pořád nekroutím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 29. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2017 Rozhodně bych připlatil za digi. ten příplatek není až tak vysoký a oproti manuální klimatizaci je to velká změna, nehledě na to že v Octavii je dvouzónová. Další přínos je čidlo světla, takže "klimatizuje" nejen dle teploty v interiéru, ale i dle intenzity osvětlení. Měl jsme "climatic" ve Fabii I (ta která uměla to co popisuješ) a stačilo to, ale oproti digi.klimě co je v OIII to byl furt rozdíl. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oct Vloženo 29. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2017 Plně souhlasím s předřečníkem. Teď jsem měl manuální klimu v půjčeném SII a byl to děs, resp. nezvyk pořád něco štelovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 29. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2017 Manuální klimu jsem měl v SII v holobytu a byl to opruz, hlavně v létě. Takže radši se snaž hledat něco s Climtronicem ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 31. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 31. Prosinec 2017 Hm, toto ovšem není sekce a téma o výběru aut. Příspěvky mimo téma odstraněny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dettektorr Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 To, co ti řekl chlápek v prodejně je kec. Manuál v Oktě je jen a jen ten nejjednodušší klump, jakej existuje. Mám ho a je to za trest. V autě sem denně 6-7 hodin, vím, o čem mluvím. Ber automat. Čus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miro F. Vloženo 31. Březen 2021 Sdílet Vloženo 31. Březen 2021 On 12/29/2017 at 5:49 PM, ros19 said: Zdravím , mám dotaz ohledně manuální klimatizace v O III. V prodejně škoda, mi vedoucí servisu tvrdí, že manuální klimatizace v OIII reguluje teplotu podle senzoru tzn. jako poloautomat a že čistě manuál je ve fabii a rapidu ?? Bohužel ve firemních je samozřejmě vždy automatická, takže nemám kde vyzkoušet funkci manuální. Jakou máta zkušenost s tou manuální ? jde mi o to, jestli stačí nebo se s tím musí pořád verglovat ?? díky R Díval jsem se do dílenské příručky na schemata zapojení a Octavia 3 má v základu skutečně spíš jen manuální klimatizaci, byť používá servomotor V68 na klapku směšovače teplého a studeného vzduchu. Zajímavostí je, že ale dílenská příručka uvádí snímač teploty v panelu klimatizace (to měl i poloautomat Climatic), ale narozdíl od starého Climaticu jí chybí teploměry ve výstupu vzduchu u nohou i do interiéru, tudíž nemá moc podle čeho tu teplotu správně regulovat... Teoreticky by se dalo trochu přizpůsobit nastavení směšovací klapky z údajů venkovní teploty, té vnitřní a třeba podle toho, jestli je nebo není zapnutá klima, ale o klasickou automatickou regulaci teploty à la Climatic se podle mě nejedná... U Rapidu i Fabie je to jasný manuál, protože tam je poloha klapky směšovače teplého a studeného vzduchu nastavena mechanicky (natvrdo přes bowden) dle otočení ovladače na teplotu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ryzen Vloženo 31. Březen 2021 Sdílet Vloženo 31. Březen 2021 (editace) Měl jsem manuální klimatizaci O2 - super chladila O3 - TDI 77 kw manuál - chladila na prd, prostě byla o dost slabší. Za 5 let 300 000 km, zase tak moc kroutit se s tím nemuselo. Teď mám druhou O3 Facelift, firemní a teď svou a hledal jsem již jen automatickou klima, multifunkční volant. Manuální klima za mě u O3 chladí málo. Automatická klima - takový dobrý standard na dnešní dobu. Automatická klima je vždy s něčím navíc, lepší volant, display apod. Aspoň, když koukám na inzeráty - manuál klima - vždy horší výbava Editováno: 31. Březen 2021, autor: ryzen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.