Červen 30, 20187 r před 3 hodinami, cosby napsal: a na protočení kol při akceleraci mají vliv tlumiče jo??od kdy? On má na mysli, protočení kol s tím že kolo začne driblovat, jestli jsi to nikdy nezažil, tak to vzniká proto že tlumič neudrží kontatkt s vozovkou a rozkmitá se kolo, dokud neubereš plyn tak to dribluje a do kabiny jdou fakt extrémně silné rázy, představ si jako by kolo během krátké chvíle ne jen proklouzlo ale začalo kmitat nad vozovkou jako míč při driblování, proto driblování, a pokud to dělá i na trojku, tak to je jak kdyby jsi tam ty tlumiče snad ani neměl. Tlumič má právě bránit prokluzu kol díky tomu že drží trakci tj. kolo přitlačené k vozovce, pokud ti kolo ne jen že nedrží u vozovky ale ještě při akceleraci skáče nad vozovku, tak je něco hodně špatně nemyslíš ?
Červenec 2, 20187 r ferda25: zdravim, smím se zeptat, které kolo na S3 vlastně upadlo.? Nebylo to pravé přední? Jinak pěkná trpělivost, že ses nenechal zahnat škodovkou, že se neumíš rozjíždět a vůbec.. Dobrý!
Červenec 3, 20187 r Autor Kolo za mého působení žádné neupadlo, jen si skákalo a mlátilo do podběhu. Tak jsem raději vždy ubral plyn a ke konci to auto houpalo jako parník. Po přejezdu každého příčného pruhu, přišlo ještě dvojí houpnutí... Tj. resumé pro každého, když Superb3 tak jedině s DCC, tam tohle řešit nemusí. Další problém byla kvalita práce v servisním centru v MB. Když chtěli procházet auto a hledat při vracení chyby, vyndal jsem ten tzv. vrácený a ve finále nevrácený plast od pásu(zůstal zde ve Strakonicích), který rozmačkal pán při montáži v servisním centru se slovy: "Cokoliv najdete je jen bohužel důsledek toho, že ne vše se nechá uhlídat v rámci fungování Vaší servisní sítě" Zase musím uznat, že Ti co to se mnou řešili předání, polykali mé narážky, tak jak jim bylo uloženo a raději na ně nereagovali....tj. plnili úkol někým daným na jedničku. Malá perlička pro zamyšlení, peníze vráceny z účtu nějaké firmy Volkswagen... Alles gute!!! Upraveno Červenec 3, 20187 r od ferda25
Červenec 3, 20187 r Jirko, můžeš blíže popsat, jak to nakonec proběhlo? Nebo tě zavázali mlčenlivostí ? Ani bych se nedivil... Docela to trvalo, ale blahopřeji, že jsi to vydržel, KDyž si vzpomenu na jejich aroganci s mou první O2, kdy mě praskalo jedno krycí sklo přístrojové kapličky za druhým Asi věděli, proč do O3 dát již jen plastové... Co máš v pácu, evidentně již Š. nevěříš? Btw., nedávno jsem se přímo ve svém servise zaslechl o případu, kdy majitel nějakého Seatu v záruce nechal před tuningem proměřit výkon, a světe div se (v rozporu s oficiální koncernovou politikou uvádět obvykle menší výkon) měl o pár koní méně. Tuning zastavil, reklamoval, a velice rychle bez dalších komplikací mu auto vzali zpět.... Do Seatu už nešel. Je vidět, že jinde v koncernu to jde i jinak a rychle...
Červenec 3, 20187 r Autor Je to tak, předání proběhlo naprosto bez zádrhelů, převod peněz dokonce expresní platbou. Tak jak jsem psal, někdo z vyšších míst evidentně rozhodl a ostatní už jen splnili svůj úkol a to naprosto profesionálně, bez zbytečných řečí a emocí. Upraveno Červenec 3, 20187 r od ferda25
Červenec 3, 20187 r V 30. 6. 2018 na 12:01, 15degren napsal: On má na mysli, protočení kol s tím že kolo začne driblovat, jestli jsi to nikdy nezažil, tak to vzniká proto že tlumič neudrží kontatkt s vozovkou a rozkmitá se kolo, dokud neubereš plyn tak to dribluje a do kabiny jdou fakt extrémně silné rázy, představ si jako by kolo během krátké chvíle ne jen proklouzlo ale začalo kmitat nad vozovkou jako míč při driblování, proto driblování, a pokud to dělá i na trojku, tak to je jak kdyby jsi tam ty tlumiče snad ani neměl. Tlumič má právě bránit prokluzu kol díky tomu že drží trakci tj. kolo přitlačené k vozovce, pokud ti kolo ne jen že nedrží u vozovky ale ještě při akceleraci skáče nad vozovku, tak je něco hodně špatně nemyslíš ? No hoši a Ferdo,mám Supa 2.0 TSi d DCC a i mi tohle udělá a nemyslím si,že za to můžou až tak tlumiče,ale i směs v pneumatice.Jelikož jseme majitelem pneuservisu a jezdíme na školení,tak bych mohl povídat,čeho všeho je schopná směs pneumatiky.I na novém Levorgu na Mazdě 6 pokud šlápneš na plný a kola se protáčejí,jdou do káry nepříjemné rány
Červenec 3, 20187 r Autor To by muselo být, ale jiné auto než mé, abych to co tu píšeš nezkusil jako první + zkusil jsem snad všechny pneumatiky v mém rozměru od všech prémiových značek. Výsledek, vše shodné a tlumiče jsem začal řešit i díky stále větší a větší houpavosti vozu.
Červenec 3, 20187 r No je fakt,že předchozí Superb III bez DCC byl houpavý,ale neřešil jsem to,vyhovovalo mi to,pro mě lepší než tvrdá koza
Září 11, 20186 r Asi zjistili, ze jim Ferda do toho fusuje,... coz se jim asi vubec nelibi. To je ten slavny kapitalismus,... kdy silnejsi vykoristuje slabsiho a mensiho
Září 11, 20186 r Autor To bohužel já zatím v tomto stádiu nemohu a Ty díky tvým kamarádům víš moc dobře oč se jedná. Určitě zde bude na konci úplný seznam včetně jmen zkorumpovaných policistů. Musí si uvědomit, že každý z nich kdo koupí auto se slevou proti ceníku, tím tak přijal úplatek. Upraveno Září 11, 20186 r od ferda25
Září 11, 20186 r Co se týče tvého auta tak bohužel nevím vůbec oč se jedná. Co se týče tam toho tak toho vím taky docela dost málo.Vlastně jsem dodnes ani nepochopil,oč přesně šlo,ale to řešit nebudeme.
Září 11, 20186 r před 3 hodinami, Martin Bednář napsal: By me zajimalo co tam delaji. Rusi SAFE system :-)
Září 11, 20186 r Jen nevím,jestli je to tím.Vidím to u nás.Dáme nové kotouče a za chvíli jsou orezlé a to nejen u Superbů a také u aut které STK prošly v pohodě.
Září 11, 20186 r Autor Rez na brzdných plochách kotoučů nemá co dělat. Pokud tam je, je to první známka toho, že čelisti nedělají svojí práci jak mají. Upraveno Září 11, 20186 r od ferda25
Září 11, 20186 r Hodně aut oreznou přes noc při vlhku/dešti. Ale po pár metrech a brzdění se to musí ojet, ne?
Září 11, 20186 r K reznuti zadnich kotoucu na Sup 3 viz. Svet motoru Special z 10.9.18. Resi se tam pricina.
Září 12, 20186 r Jinak Jirko,otázky tvého poškozování se týká věci ohledně vrácení vozu nebo.... Ještě dotaz..už se dá do SUP III digi panel?Díky
Září 12, 20186 r @Martin Bednář Ale nesmí tam zůstávat, pokud se s autem jezdí, tudíž i brzdí. A to je asi to, na co ferda narážel - i v souvislosti s účinností brzd, která je daná zejm. plochou kontaktu, který je v takových případech zjevně menší. U starších aut docela běžné, u nového problém.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.