Klaudie Vloženo 18. leden 2018 Sdílet Vloženo 18. leden 2018 Jo, tak kousek to zrovna není Ale přesně to hledám, někoho s kým má někdo osobní zkušenost. Přece jen bych nerada aby to po opravě vypadalo hůř jak teď a peníze v coudu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 18. leden 2018 Sdílet Vloženo 18. leden 2018 Zkus si najít kontakt na RF Auto v Brně a zavolat tam.Třebas Ti poradí.Nevím,jestli dělají karosárnu,ale mechanické práce dělají perfektně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DAVID7001 Vloženo 18. leden 2018 Sdílet Vloženo 18. leden 2018 Promiň kolegině... Mně musel klempíř opravovat i kusy těch prahů,já mu dal ty kousky blatníků, zpátky jsem to dostal v základu a zaplatil jsem 3000 Kč. Zbytek už jsem dodělal sám. Já jsem ale na druhém konci republiky v Plzni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 18. leden 2018 Sdílet Vloženo 18. leden 2018 (editace) autokarosárna František Němec z uherského hradiště je asi to co hledáš číslo 603 513 491 Je to už 6 let snad bude číslo stejné :-) Editováno: 18. leden 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gloomik Vloženo 24. Říjen 2019 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2019 Pánové, mám ten samý problém s korozí a sháním kontakt na někoho šikovného, kdo by mi opravil zkorodované prahy a přehodil blatníky za "zdravé", které bych si sehnal. Potřeboval bych někoho, kdo to neodflákne, ze Severní Moravy. Jsem sice z Karviné, ale dojedu klidně dál. Snad mi dáte nějaký tip, ikdyž se nejmenuji Klaudie. :-D Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Embie Vloženo 6. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 Ahoj U mé Fabie byl orezlý práh, začal jsem tedy s opravou. Jelikož je to auto za pár korun a opravy mě baví, dělám na tom sám, ale potřeboval bych poradit s pár věcmi, ať to udělám co nejlépe. Koupil jsem si celý naohýbaný práh, ale měním jen výřez (viz foto), přijde mi škoda odbrušovat celý práh, protože vše krom toho, co měním, je zdravé. Plechy, které jsou pod orezlým prahem byly zkorodované jen povrchově a jinak zdravé, tak jsem je obrousil, přetřel odrezovačem (dle doporučení s taninem) a následně na ně dal alkyton. Teď se už chci pustit do vaření samotného vrchního plechu prahu a mám k tomu pár otázek: 1) V horní a boční části mám dělat 100% délky napojení svarem? Viděl jsem, že to dělají jen bodově, to se mi moc nelíbí. 2) Dole to budu vařit na původní místo napojení kde se potkává plech z podlahy s prahem, tam jsem koukal, že to bylo vařené jen na několika bodech. Mám to tedy udělat stejně, vyvrtat do nového plechu díry a vařit jen bodově? Nebo to mám udělat v celé délce napojení plechů? Nebo nějakou kombinací obojího? 3) V místě napojení plechů (viz bod 2) když jsem odtrhával původní shnilý plech bylo něco jako guma, jako by plechy byly k sobě spojené karosářským tmelem (takový ten gumový) - mám ho tam taky nějak na spoj aplikovat? 4) Nový plech nemá otvory, které se zaslepují gumovou krytkou - mám si je tam vyvrtat? 5) Chápu to dobře, že v místě napojení plechů je čas od času „odskok“ - mám ho tedy zachovat, tamtudy má asi odtékat voda že? 6) Na závěr to chci vzít základovou barvou, pak plnič na pohledovou část a Würth ochranu podvozku odspodu, pak barva, pak lak. Je to tak OK? Děkuji za případné odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 1) určitě v celé délce, ale bodově. Teď nevím, jestli neučím orla létat - dělá se to tak, že to chytněš na pár bodech a pak děláš další body vždy mezi dvěma sousedními. Pokud by jsi začal dělat kontinuální svár, tak se plechy zkroutí. Takže po kouskách a nechat chladnout. 2) Vyvrtat do nového plechu díry 6mm a bodovat se stejným odstupem jako původní sváry. 3) Tohle je složitější. Já bych celý plech zevnitř natřel základovkou a pak to přimáškl přes slabou housenku karosářského tmelu. Počítej s tím, že v místech svárů ta barva shoří. Nicméně až budeš očetřovat dutiny, bude podstatná část kryta barvou. 4) Budeš tam někde potřebovat díru pro aplikaci vosku do dutiny. Jiné díry neřeš. 5) nechápu 6) hlavně nezapomeň na tu dutinu. A hlavně, až to budeš dělat, měj vedle sebe hasičák - ideálně CO2. A nezapomeň sam pak taky dát fotky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Embie Vloženo 6. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 (editace) Díky za info :-) ad 1) Dobrý tip :-) ad 3) taky mě napadlo to vzít zevnitř základovkou, na druhou stranu si říkám, že pokud to bude reznout, tak nejspíš v místech svárů, a tam ta základovka stejně nevydrží to teplo ad 5) Je to vidět na první fotce, plech ve své spodní části není rovný, ale má tam občas odskok (vpředu je ještě jeden navíc pravděpodobně z důvodu zesílení zvedacího bodu, ale jsou takto po celé délce). Když jsem koukal na zdravou/originální část, tak tam to je taky. Jestli jsem si všiml dobře, když jsem se snažil ty dutiny vypláchnout vodou (nalítal tam nepořádek, jak to bylo děravý), tak tamtudy odtékala voda. ad 6) vosk na dutiny jsem zapomněl zmínit, mám ho připraven :-) Editováno: 6. Listopad 2019, autor: Embie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Listopad 2019 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2019 3) to je pravda, ale alespoň to nepůjde tak do plochy. Ten surový plech uvnitř je velká slabina celé opravy. Ve výrobě se karoserie celé máčejí. Ten vosk to sám o sobě úplně neochrání. 5) jasně..., to je odtokový kanálek, určitě tam musí zůstat a musí být volný - zkontrlolovat pak šroubovákem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hrnous Vloženo 3. Květen 2020 Sdílet Vloženo 3. Květen 2020 Hezký den všem, dovolil bych si oživit téma. Dal jsem se do "renovace" prostoru v podběhu, oběvily se tečky, po vyčištění je tam zatím povrchová koroze. Tudíž to po extra vyčištění odmaštění vezmu odrezovačem a poté základem, nakonec vystrříkám všechno teflonem. Otázka je následující - má smysl dělat do spodní části blatníku, kde se drží nejen bordel, ale i voda nějakou odtokovou dírku ? Ráno, když sem začínal tam po odkrytí vyčištěného místa nadrzo stál půlcentimetr vody. Ano po dešti, nicméně i tak to nemělo kam odtékat. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M4rlb0ro Vloženo 5. Září 2021 Sdílet Vloženo 5. Září 2021 Zdravím dostala se ke mne fabia I 1.9 SDI najeto ma 00 prt (60tis) ale prahy a karoserie je zrezla jak když ma pres pul mega ( stala v trave a koprivach cca 3 roky :D ) můj dotaz zní jake diky budu potrebovat na kompletny vymenu prahu stací mi tyto ? ( 6Y6809605K , 6Y6809606K ) + jeste blatniky nebo budu potrebovat jeste neco krom svarecky a veci s cim to pridelam ?? Dekuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 12. Duben 2022 Sdílet Vloženo 12. Duben 2022 Je potrebne pri vymene predneho,praveho blatnika na Fabii 2003 davat dole aj predny naraznik,alebo sa to da aj bez neho?Viem,ze 2 skrutky su schovane pod nim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
filllli Vloženo 12. Duben 2022 Sdílet Vloženo 12. Duben 2022 Jde to i s nárazníkem, ale já bych si ho sundal :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Patrik1971 Vloženo 10. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2022 Pri oprave som zistil,ze mam okrem prehrdzaveneho blatnika chyteny aj prah,nastastie ho bolo mozne este zachranit.Potreboval by som ale poradit...v prahu,hned za podblatnikom v tej opravovanej casti je gumova ucpavka.Je ich ale vela druhov,priemerov a neviem kupit spravnu.Nema nahodou niekto cislo?Vypada nejako takto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas127 Vloženo 19. Březen 2023 Sdílet Vloženo 19. Březen 2023 Zdar hoši! Poradí mi někdo prosím jak opravit nejlíp tenhle rezavý práh? Blatník ani neřešte, ten budu měnit celý ale hlavně co s tím prahem? Zatím jsem to zatřel eternalem ale chtěl bych ho udělat až bude teplo Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atlan Vloženo 19. Březen 2023 Sdílet Vloženo 19. Březen 2023 Jednoducho, cely prec a das novacz predu az do zadu, akurat aby stej operacie nebola pitva, az zistis ze aj stredny plech je v cudu. Viaccako 10r auto sa predava a viac ako 15r srotuje. (az na vynimky :D) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jufus Vloženo 12. Červen 2023 Sdílet Vloženo 12. Červen 2023 (editace) . Editováno: 13. Červen 2023, autor: Jufus Preklep Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vencak Vloženo 26. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 26. Červenec 2023 (editace) Víte o někom kdo umí opravit lak a i vytmelit kraj prahu a přiléhajícího blatníku (není tam díra)? Kdyně okres Domažlice. Editováno: 27. Červenec 2023, autor: vencak otaznik přidán Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Abr Vloženo 21. Září Sdílet Vloženo 21. Září (editace) Na vrakáči (jak se tu psalo v cca 2018)sehnat netknutý blatník dnes? Je to ještě reálný? jinak taky potrebuji zastavit korozi 🙂 holt jsem mel vyplachnout ty podbehy od sajrajtu driv, no 😞 Editováno: 21. Září, autor: Abr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.