Přejít na obsah

Cvakanie pri starte


Majchel

Doporučené příspěvky

Jeste jsou ruzne typy uchyceni ke karoserii a ruzne terminaly (velikost a prohozeni polu). Ale to jsou celkem vyjimky, nemyslim si, ze bys vybral spatne. Tak nejaky akumulator vyber a dej sem odkaz. Nekdo ti to zkontroluje. ;)

 

Ja mam v aute aktualne VARTA SILVER Dynamic 77Ah. Bez 3 mesicu ji tam mam uz 5 let. Stale to s ni i v mrazech startuje pekne, ale uz ztratila hodne kapacity. Pred dalsi zimou uz ji planuji vymenit. Vydrz 5 let je podle me v pohode, takze muzu doporucit. Priste pravdepodobne zvolim Banner Power Bull PROfessional 77Ah. Pry se rychleji dobiji a protoze 100% dobiti baterie je zaklad uspechu, myslim si, ze by mohla kratsi cesty zvladat o dost lepe. Tak se mnou muzes inspirovat.

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pytam sa hlavne preto, ze otec maju v praci na sklade Yuasa 650A a nieco cez 70 Ah kapacitu. Vraj to davaju oni v praci aj do OC2.

 

Predpokladam ze je to tato:

https://autobaterie.heureka.sk/yuasa-black-12v-75ah-650a-ybx3096/

 

Rozmerovo vraj presne sedi do toho vaku, avsak tu co linkujem nesedi ma az 270 cm... tak neviem co to zohnal za baterku. Kazdopadne ak by bola aj vecsia vadi moc ak tam ten vak nebude ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 22. 1. 2018 na 10:18, tomxass napsal:

a zbytocne si tam daval vacsiu, nicomu to nepomoze.

 

 

Může startovat o 15 % delší čas :-)

 

Pokud už je auto starší v horší kondici a nejezdí krátké trasy (tj baterie bude nabitá na max. kapacitu), tak 15% rozdílu v době startování může v zimě už být rozdíl mezi tím jestli nastartuje nebo ne ...

 

Nicméně šel bych v první řadě po co největší startovacím proudu, to má u nafty největší vliv na to jak dobře to startuje.

 

jinak auto baterie duracel jste už viděly ? :-D

 

https://www.alza.cz/hobby/autobaterie-duracell-advanced-da-74-74ah-12v-da74-d5215671.htm

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může déle startovat a o to déle bude pak trápit altík, když je stavěný na určitou kapacitu baterie. S původní baterií byl třeba altík 110A a s novou by měl být třeba 140A. 

Tak že si osobně myslím, že to není žádná výhra.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No spíše je to o tom, že větší baterie logicky potřebuje více času na dobití (pokud nemá silnější alternátor). Jinými slovy při krátkých trasách, kdy se baterie nestihne zcela dobít, větší kapacita pomůže jen zpočátku a pak zůstane úplně stejně nevyužita jako u slabší baterie....Pokud už je baterka v horší kondici, tak to její výměnu ze stejného důvodu oddálí o 14 dní. Ale stejně to skončí tím, že jednoho dne člověk nenastartuje... 

Prostě pokud všechno funguj, jak má, tak je silnější baterie zbytečná. Pokud něco začíná haprovat, tak to jednou, dvakrát pomůže a tím to celé skončí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto by som uzavrel. Pretoze ako som pisal raz tyzdenne, sice nie vzdy, ale casto idem cestu cez 300 km tak ma casu dostatok sa dobit aj vecsia kapacita. A potom na kratke trasy budem mat vecsie rezervy v pripade dlhsieho statia pripadne kratsich presunov. U mna to vyznam ma. 

Editováno: , autor: Majchel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...