tecki Vloženo 18. leden 2018 Sdílet Vloženo 18. leden 2018 (editace) Pozdravujem, riešil už niekto výmenu turba na motore 1,6 TDI ? Mám najazdených 105.000 km a dnes mi turbo počas jazdy odišlo...potvrdené mechanikom, že je KO a treba jeho výmenu. Auto som kúpil ako nové ale vtedy v r. 2013 len s 2r. zárukou. Olej som menil pravidelne po 10tis km, vždy len Castrol 5/30W Proffesional, dochladzoval som turbo voľnobehom vždy po rýchlej jazde a tak podobne, nemám žiadny chip ani iné úpravy. Doprial som autu vždy všetko čo bolo treba...neviem čo som zanedbal alebo prečo odišlo... V ŠkodaAuto ma "potešili", že nové turbo 1606.-€ + práca... !! Riešil už niekto niečo podobné? Editováno: 18. leden 2018, autor: tecki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo91 Vloženo 18. leden 2018 Sdílet Vloženo 18. leden 2018 .... hmmm, celkem brzoo odeslo, jen co je pravda ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 21. leden 2018 Sdílet Vloženo 21. leden 2018 to je docela raketa. Kulanci jsi zkoušel ? Alternativa je koupit turbo přímo od garetu za 22 tisíc se nechá v čr sehnat a nechat přehodit, nebo za 14 tisíc z německa repas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tecki Vloženo 24. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2018 Kulancia z ceny 1606 € + práca nie je žiadna výhra, aj keby bola 50%... vyriešil som to ináč. Takže turbo dnes vymenené, dal som kvalitný repas so zárukou od serióznej firmy na SK (osobná dobrá skúsenosť z minulosti). Zaujímave je aj to, že firma čo robí repas sa čuduje, že som v priebehu mesiaca (!) už 3. záujemca o repas turba z OIII 1,6 TDI ! Na predchádzajúcom Forde (1,8 TDCi) som mal vyše 300tis km a žiadny problém so vstrekmi, ani s vodnou pumpou ani s turbom, zaujímavé že práve na novej Octavke III sa mi to stalo... Takže mám smolu asi v tom, že moja OIII je jedno z prvých áut čo sa vyrobili v r.2013 a záruka bola len 2 roky. Potom až neskôr, keď už OIII nebola novinka, tak bola záruka 4 roky a dnes na SK je ponuka na záruku 5 rokov. Takže doporučujem čo najdlhšiu záruku :-) Ináč reapasované turbo na OIII 1,6 TDI sa dá zohnať na SK už od cca 200€ aj so zárukou! Ešte že tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tecki Vloženo 29. leden 2018 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2018 Takže turbo vymenené a staré rozobraté, zistené čo sa pokazilo na ňom: ložiská uloženia osky vrtuľky sa rozpadli a oska zostala nevystredená a sa tak pridierala vo svojom uložení a vrtuľka nedosiahla potrebné otáčky...preto som počul chrastenie z turba... Keď sa zamyslím nad tým, že som uvažoval urobiť chip...no neurobil som ho, aby nebolo turbo viac namáhané :-) A aj tak odišlo... čo by som potom hovoril, keby bol ten chip, že bol chip príčinou že turbo odišlo? :-) Všetci tu by mi to "zaručene" potvrdili, že bol chip dôvodom :-) Ruku na srdce, však by si to každý tu myslel!!! Neviem teda, že by len náhoda a smola na "nevydarený kus" ? Uvidíme časom, keď sa niekto sem pridá medzi rovnakých nešťastníkov, ako ja :-))) Ešte raz ubezpečujem (pre všetkých čo nečítajú celé vlákno), že olej bol long-life 5W/40 Castrol meneny každých 10-15000 km a turbo som poctivo dochladzoval po jazde! Neviem, čo viac by som mal robiť pre predĺženie jeho životnosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 před 14 hodinami, tecki napsal: long-life 5W/40 Castrol před tím jsi psal 5W/30... Ale to je jedno, hlavně jestli byla specifikace VW 507.00 - protože to je ten rozhodující parametr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tecki Vloženo 3. Únor 2018 Autor Sdílet Vloženo 3. Únor 2018 Jasne ze Castrol longlife 5W/30...v tej "radosti" som urobil preklep :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek_D Vloženo 14. Únor 2018 Sdílet Vloženo 14. Únor 2018 Hm... Tak taky turbo na Octavia III 1,6TDI v (_._) a taky jedna z prvních - r. v. 2013... Jedu si po D1 a najednou si auto skočí do nouzáku... Takže servis, hledání chyby - nejdřív prý asi hlodavec, pak asi EGR ventil nebo filtr pevných částic, pak možná prý škrtící klapka a nakonec turbo... Mám najeto 89.000 km, jsem první majitel, pravidelný servis, a teď tohle (a hlavně žádný čip!) Předtím jsem měl starou dobrou Octavii 1,9 TDI 66 kW a s autem jsem bez potíží nalítal 350.000 km!!! Takže teď vyhodím za repas (pokud bude možné udělat repas) 15.000,- Kč (včetně práce, výměny oleje apod.). Tohle mě hodně zklamalo... Tak snad teď vydrží podstatně déle! M. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Krason Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 Menil som turbo. auto malo 180 tis km 1.6.tdi... hned na o DPF .... vsetko vymenene auto ma uz 230 tis km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 2. Duben 2018 Sdílet Vloženo 2. Duben 2018 [mention=109511]Marek_D[/mention] Zkoušel jsi uplatnit opravu na kulanci? Tj., aby se Škoda Auto finančně podílela na opravě, když auto bylo servisováno výhradně ve Škoda servisech a máš řádně vyplněnou servisní knihu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 10. Duben 2018 Sdílet Vloženo 10. Duben 2018 Při 180K km ? let the dream bro.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 10. Duben 2018 Sdílet Vloženo 10. Duben 2018 (editace) [mention=109511]15degren[/mention] Nevím o tom, že bych měl bratra. To jen k tvé rádoby angličtině. Druhá věc je ta, že otázka byla směřována na autora příspěvku@Marek_D a né na nějakého křiklouna tvého typu. Nestačím se divit, co se tu poslední dobou “zjevuje”. Editováno: 10. Duben 2018, autor: LukášCBR 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 13. Duben 2018 Sdílet Vloženo 13. Duben 2018 (editace) Prosím o odpuštění Vaše lordstvo, klaním se a lezu zpět do své díry. Kdyby někoho zajímalo záruka na turbo u EA288 je 60K km u EA189 ano ten postižený dieselgatem, tak tam bylo 100K km, koncern nejspíš věděl proč tu záruku snížil. Pořád místním lordům přijde reálná kulance při 180k km kde dle automobilky, turbo překročilo trojnásobně svojí životnost ? Opět se klaním a snažím se zmizet nenápadně z dohledu. Editováno: 13. Duben 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 13. Duben 2018 Sdílet Vloženo 13. Duben 2018 [mention=109511]15degren[/mention] Tak ještě jednou a polopatě. Reagoval jsem na příspěvek[mention=109511]Marek_D[/mention], který má na turbu najeto 89tis.km. Nevím, proč stále narážíš na nájezd 180tis.km, o kterém jsem nemluvil. Stačí se chovat slušně a nevystupovat jako ignorant a hlupák. Btw.pokud už užíváš anglický jazyk ke ztrapnění, první se ho řádně nauč. Tuto debatu s tebou tady končím. Dále na tebe nehodlám reagovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.