Duben 22, 20205 r OK, stať docela dlouhá, ale zeptám se jednou větou: Je někde na netu seznam aktuálně prodávaných elektroaut, kde by byly přehledně uvedeny typ zásuvky a kapacita baterií/dojezd? Ideálně s dodatkem, kolik si z toho případného CCS vezme kW, protože ani to není sjednoceno (přípojka/kabel umožňuje něco, ale auto dovoluje jinou hodnotu) Dejme tomu, že kritické je to u čistých elektromobilů, protože u hybridů (různých druhů) nějak na benzín doskáču.
Duben 22, 20205 r Tuším som dal odkaz na starú ročenku a aj tak mám dva lajky, fajn, tak tu máte ešte na tú najnovšiu, sorry... :-) PC Revue - Ročenka elektromobility 2020
Duben 27, 20205 r Recenzia na CitiGo: Mojelektromobil - CitiGo Autor dlhodobo pozná 1. generáciu VW e-Up, takže aj trochu vie porovnať zmeny.
Květen 22, 20205 r Aku mate skusenost so svetlou vyskou auta? Minule som suchol kryt na spodku, dnes som to zhruba odmeral a namiesto udavanej svetlej vysky 141 mm som nameral maximalne 13 cm a to pravdepodobne existuju aj nizsie body na podvozku. Plastovy kryt pod baterkou ma nejaku volu. Je mozne, ze baterka je fakt minimalne 14 cm od zeme a kryt je nizsie na "vystrahu"?
Květen 28, 20205 r Ahoj chci se zeptat zda z Vás si někdo už nechal na iV dokodovat níže uvedene a případně kde a za kolik. (Nejlépe okolí Prahy) Děkuji za info 1) pamatovani poslední nastavené teploty klimatizace 2) automatické uzamknuti vozu při rozjezdu 3) automatické odemknuti celého vozu po otevření dveří řidiče 4) 5x blikaní směrovky
Květen 29, 20205 r jen poznámka: 5x bliknutí směrovky už je moc, já dal ze 3 na 4x a je to tak akorát.
Červenec 9, 20205 r https://auto-mania.cz/elektricky-seat-mii-nezvladl-losi-test-problem-mu-delalo-vse-nad-70-km-h/
Červenec 9, 20205 r Mne sa jazdné vlastnosti tiež zdajú byť na tak malé auto úplne v pohode. Je pravda, že váha batérie sa musí zákonite niekde prejaviť a v takýchto krajných situáciách sa zotrvačná sila hmotnosti batérie aj prejaví. Na jednej strane to nízke ťažisko auta jazdným vlastnostiam pomáha, na druhej strane (v kritických situáciách) môže byť nevýhodou. Podľa mňa treba jazdiť obozretne a včas predvídať, aby sa človek k týmto kritickým situáciám dokázal vyhnúť. Aj keď viem, že nie vždy sa to dá...
Červenec 10, 20205 r https://teknikensvarld.se/algtest/ Je jasne, ze Mii/Citigo nie su ziadne sportove auta. Citroën Xantia Activa V6 1999 85 kmh Skoda Fabia Combi TSI 90 2017 78 kmh Skoda Octavia RS 2010 75 kmh Renault Twizy 2014 74 kmh BMW M5 2012 72 kmh Tesla Model S P85D 2016 71 kmh BMW i3 (120 Ah) 2018 70 kmh Hyundai Kona Electric Long Range 2018 68 kmh Porsche Panamera S E-Hybrid 2016 67 kmh Volkswagen e-Golf 2014 65 kmh Renault Zoe 2014 63 kmh Mitsubishi iMiev 2009 63 kmh Volkswagen e-Up 2014 62 kmh ---> takze tu mame zlepsenie na 70 oproti staremu eUPu ? Nissan Leaf 2014 61 kmh
Červenec 11, 20205 r Ahojte. Trocha ma mrzí, že pri aktivovanom tempomate a náhlom zaradení stupňa B na voliči, auto pokračuje ďalej a ignoruje rekuperačný pokyn riadiacej páky. Viem, že brzdový pedál zdeaktivuje tempomat, ale ja som si už viacmenej zvykol jazdiť bez použitia brzdového pedála a maximálne rekuperujem motorom. Skôr by som čakal, že zmena riadiaceho stupňa B bude nadradená tempomatu a auto začne brzdením rekuperovať. Inak som si zvykol tempomat používať v obciach, aby som zbytočne pri udržiavaní rýchlosti najmä v klesaniach neprekračoval rýchlosť. Aké sú Vaše skúsenosti s tempomatom a jeho využívaním? Prajem Všetkým pekný deň... Ondrej?
Červenec 11, 20205 r před 9 hodinami, Ondrej Hluchý napsal: Ahojte. Trocha ma mrzí, že pri aktivovanom tempomate a náhlom zaradení stupňa B na voliči, auto pokračuje ďalej a ignoruje rekuperačný pokyn riadiacej páky. Viem, že brzdový pedál zdeaktivuje tempomat, ale ja som si už viacmenej zvykol jazdiť bez použitia brzdového pedála a maximálne rekuperujem motorom. Skôr by som čakal, že zmena riadiaceho stupňa B bude nadradená tempomatu a auto začne brzdením rekuperovať. Inak som si zvykol tempomat používať v obciach, aby som zbytočne pri udržiavaní rýchlosti najmä v klesaniach neprekračoval rýchlosť. Aké sú Vaše skúsenosti s tempomatom a jeho využívaním? Prajem Všetkým pekný deň... Ondrej? Tak ho vypinej palcem levé ruky na pacce :-)
Červenec 11, 20205 r Tyjo tak to je teda pekny opruz. To by me nenapadlo, ze to takto maji. Mozna je to dobry namet do skodovky....
Červenec 11, 20205 r Veď ja to viem a to aj robím... Ale minule som podvedome siahol po riadiacej páke, zaradil stupeň B a auto nič, ide si ďalej?... Trocha som sa vystrašil!? Musím si na ten systém len zvyknúť...?
Červenec 12, 20205 r Ja tempomat veľmi nepoužívam, skôr by sa hodil obmedzovač rýchlosti, ktorý by bránil veľkej rýchlosti a tým aj veľkej spotrebe na dlhých cestách :-) Ale oproti iným autám je ten tempomat dosť o ničom, iné riešenia považujem za lepšie.
Srpen 19, 20205 r Netečie vám do auta? Mne na spolujazdcových dverách kvapká do auta popri tesnení v daždi.
Srpen 20, 20205 r auto este nemam, ale videl som toto a trochu ma to znepokojuje - sypac soli https://www.youtube.com/watch?v=9HPWuEeWano&feature=youtu.be&t=564
Srpen 25, 20205 r XXC mozno by stacilo nastavit zamok, aby viac pritlacilo dvere? Skus sa opytat v servise :)
Srpen 28, 20205 r Pre tých čo by chceli ísť v lete k moru tu mám jedno zaujímavé video - Rapid gate v praxi. Trochu viac ako som čakal... Ale OK, je to mestské autíčko, tak s tým treba rátať... https://youtu.be/cmcnK-c6YeE
Srpen 29, 20205 r nuz, ked Tedovi 50 kW DC CCS nabijacka ukazuje, ze bude "rychlonabijanie" trvat 4 a pol hodiny a vyrobca uvadza 0-80% = 1 hodina, tak v amerike by uz asi platili nie male odskodne. jeden tam v diskusii pise It is the same cell the Taycan turbo S uses, to ako fakt ?
Září 4, 20204 r https://www.auto.cz/skoda-citigo-vcetne-elektricke-verze-definitivne-konci-s-nastupcem-se-nepocita-135876
Září 7, 20204 r A dle prodejce se nepocita ani s eUP. Zda se, ze SA jich vyrobila prave tolik, kolik se ji hodilo pro snizeni pokut za emise a nyni pocita s tim, ze pokuty snizi prodejem Enyaqu. Mit eCitito tepelne cerpadlo, bylo by to genialni za tu (umyslne podnakladovou) cenu.
Září 8, 20204 r "elektrifikace se značce vyplatí jen u modelů do určité velikosti. V těch malých je to podle něj nesmysl" A o to větší nesmysl byl zrušit CNG. Naprosto skvělé auto. A dokázal bych si představit 1.0 TGi klidně stáhnuté jen na 50 kW.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.