Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

OK, stať docela dlouhá, ale zeptám se jednou větou: Je někde na netu seznam aktuálně prodávaných elektroaut, kde by byly přehledně uvedeny typ zásuvky a kapacita baterií/dojezd? Ideálně s dodatkem, kolik si z toho případného CCS vezme kW, protože ani to není sjednoceno (přípojka/kabel umožňuje něco, ale auto dovoluje jinou hodnotu) Dejme tomu, že kritické je to u čistých elektromobilů, protože u hybridů (různých druhů) nějak na benzín doskáču.

Recenzia na CitiGo:

Mojelektromobil - CitiGo

Autor dlhodobo pozná 1. generáciu VW e-Up, takže aj trochu vie porovnať zmeny.

Vďaka za typ na prečítanie?! Ondrej?

  • 4 týdny později...

Aku mate skusenost so svetlou vyskou auta? Minule som suchol kryt na spodku, dnes som to zhruba odmeral a namiesto udavanej svetlej vysky 141 mm som nameral maximalne 13 cm a to pravdepodobne existuju aj nizsie body na podvozku. Plastovy kryt pod baterkou ma nejaku volu. Je mozne, ze baterka je fakt minimalne 14 cm od zeme a kryt je nizsie na "vystrahu"?

20200522_164035x.jpg

20200522_164758x.jpg

20200522_164804x.jpg

Ahoj chci se zeptat zda z Vás si někdo už nechal na iV dokodovat níže uvedene a případně kde a za kolik. (Nejlépe okolí Prahy)

Děkuji za info

1) pamatovani poslední nastavené teploty klimatizace
2) automatické uzamknuti vozu při rozjezdu
3) automatické odemknuti celého vozu po otevření dveří řidiče
4) 5x blikaní směrovky

jen poznámka: 5x bliknutí směrovky už je moc, já dal ze 3 na 4x a je to tak akorát. 

  • 1 měsíc později...

https://auto-mania.cz/elektricky-seat-mii-nezvladl-losi-test-problem-mu-delalo-vse-nad-70-km-h/
 

Stále lepšie ako superb a podobné ako octavia. Reálne to až tak zle nejazdí. 

Mne sa jazdné vlastnosti tiež zdajú byť na tak malé auto úplne v pohode. Je pravda, že váha batérie sa musí zákonite niekde prejaviť a v takýchto krajných situáciách sa zotrvačná sila hmotnosti batérie aj prejaví. Na jednej strane to nízke ťažisko auta jazdným vlastnostiam pomáha, na druhej strane (v kritických situáciách) môže byť nevýhodou. Podľa mňa treba jazdiť obozretne a včas predvídať, aby sa človek k týmto kritickým situáciám dokázal vyhnúť. Aj keď viem, že nie vždy sa to dá...

https://teknikensvarld.se/algtest/

 

Je jasne, ze Mii/Citigo nie su ziadne sportove auta.

 

Citroën Xantia Activa V6 1999 85 kmh  

 

Skoda Fabia Combi TSI 90 2017 78 kmh

Skoda Octavia RS 2010 75 kmh

Renault Twizy 2014 74 kmh

BMW M5 2012 72 kmh

Tesla Model S P85D 2016 71 kmh

BMW i3 (120 Ah) 2018 70 kmh

Hyundai Kona Electric Long Range 2018 68 kmh

Porsche Panamera S E-Hybrid 2016 67 kmh

Volkswagen e-Golf 2014 65 kmh

Renault Zoe 2014 63 kmh

Mitsubishi iMiev 2009 63 kmh

Volkswagen e-Up 2014 62 kmh ---> takze tu mame zlepsenie na 70 oproti staremu eUPu ?

Nissan Leaf 2014 61 kmh

 

 

Ahojte. Trocha ma mrzí, že pri aktivovanom tempomate a náhlom zaradení stupňa B na voliči, auto pokračuje ďalej a ignoruje rekuperačný pokyn riadiacej páky. Viem, že brzdový pedál zdeaktivuje tempomat, ale ja som si už viacmenej zvykol jazdiť bez použitia brzdového pedála a maximálne rekuperujem motorom. Skôr by som čakal, že zmena riadiaceho stupňa B bude nadradená tempomatu a auto začne brzdením rekuperovať. Inak som si zvykol tempomat používať v obciach, aby som zbytočne pri udržiavaní rýchlosti najmä v klesaniach neprekračoval rýchlosť.  Aké sú Vaše skúsenosti s tempomatom a jeho využívaním? Prajem Všetkým pekný deň... Ondrej?

před 9 hodinami, Ondrej Hluchý napsal:

Ahojte. Trocha ma mrzí, že pri aktivovanom tempomate a náhlom zaradení stupňa B na voliči, auto pokračuje ďalej a ignoruje rekuperačný pokyn riadiacej páky. Viem, že brzdový pedál zdeaktivuje tempomat, ale ja som si už viacmenej zvykol jazdiť bez použitia brzdového pedála a maximálne rekuperujem motorom. Skôr by som čakal, že zmena riadiaceho stupňa B bude nadradená tempomatu a auto začne brzdením rekuperovať. Inak som si zvykol tempomat používať v obciach, aby som zbytočne pri udržiavaní rýchlosti najmä v klesaniach neprekračoval rýchlosť.  Aké sú Vaše skúsenosti s tempomatom a jeho využívaním? Prajem Všetkým pekný deň... Ondrej?

Tak ho vypinej palcem levé ruky na pacce :-)

Tyjo tak to je teda pekny opruz. To by me nenapadlo, ze to takto  maji. Mozna je to dobry namet do skodovky....

Veď ja to viem a to aj robím... Ale minule som podvedome siahol po riadiacej páke, zaradil stupeň B a auto nič, ide si ďalej?... Trocha som sa vystrašil!? Musím si na ten systém len zvyknúť...?

Ja tempomat veľmi nepoužívam, skôr by sa hodil obmedzovač rýchlosti, ktorý by bránil veľkej rýchlosti a tým aj veľkej spotrebe na dlhých cestách :-) Ale oproti iným autám je ten tempomat dosť o ničom, iné riešenia považujem za lepšie. 

  • 1 měsíc později...

Netečie vám do auta? Mne na spolujazdcových dverách kvapká do auta popri tesnení v daždi. 

XXC mozno by stacilo nastavit zamok, aby viac pritlacilo dvere? Skus sa opytat v servise :) 

Pre tých čo by chceli ísť v lete k moru tu mám jedno zaujímavé video - Rapid gate v praxi. Trochu viac ako som čakal... Ale OK, je to mestské autíčko, tak s tým treba rátať...

https://youtu.be/cmcnK-c6YeE

nuz, ked Tedovi 50 kW DC CCS nabijacka ukazuje, ze bude "rychlonabijanie" trvat 4 a pol hodiny a vyrobca uvadza 0-80% = 1 hodina, tak v amerike by uz asi platili nie male odskodne.

 

jeden tam v diskusii pise It is the same cell the Taycan turbo S uses, to ako fakt ?

 

A dle prodejce se nepocita ani s eUP. Zda se, ze SA jich vyrobila prave tolik, kolik se ji hodilo pro snizeni pokut za emise a nyni pocita s tim, ze pokuty snizi prodejem Enyaqu. Mit eCitito tepelne cerpadlo, bylo by to genialni za tu (umyslne podnakladovou) cenu.

"elektrifikace se značce vyplatí jen u modelů do určité velikosti. V těch malých je to podle něj nesmysl"

 

A o to větší nesmysl byl zrušit CNG. Naprosto skvělé auto. A dokázal bych si představit 1.0 TGi klidně stáhnuté jen na 50 kW.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.