Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Na prvni pokus vyfoceno, auto vyrobeno v únoru 2019 mělo Sanden a nyní výměna za Denso na uznanou reklamaci.

Sanden

IMG_20190421_174447.jpg

 

Denso

IMG_20190726_152307.jpg

Editováno: , autor: ben06
  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Hledal jsem, ale odpověď jsem nenašel. Je problém jenom v bzučení? Jde o to, že mám auto staré 4,5 roku (2.majitel) a najeto cca. 110tis. km, takže záruka ani kulance nepřipadají v úvahu. Je moje úvaha, že se v tomto případě nevyplatí cokoliv měnit, dokud to funguje, správná? Přijde mi zbytečný jenom kvůli bzučení platit za výměnu kompresoru, který ale doposud bezproblému funguje. Díky za názor.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ja som z tej klimatizácie už zrelý na psychiatriu.  Najskôr po 3000 km cvrlikavý zvuk, v servise mi vymenili kompresor za Denso , cvrlikanie prestalo a teraz mi zase ten kompresor , alebo čo , tak ujúka,  také huúuúuúuuu pri volnobehu,  alebo v určitých otáčkach okolo 2000. Počul so to ešte ten deň keď som šiel domov zo servisu po výmene kompresora.  Inak po vypnutí A/C to hneď prestane. Nevie niekto čo to môže byť zase za problém?

Vloženo

Já v autě Denso na rozdíl od Sandenu neslyším, když na místě jede v tomto horku na max. tak ho před autem slyším, ale u Sandena jsem si toho nevšimnul, protože mě vadilo vnitřní cvrlikání.

Vloženo

Tak za den hotovo. Cena materiálu bez práce cca 25000. Při nandavání nebo sundavání nárazníku se jim povedlo udělat škrábanec na blatníku. Bohužel jsem si toho všiml až na parkovišti na druhém konci města. :(

Vloženo (editace)
před 10 minutami, miklisek napsal:

Tys to přivolal, poškrábali....

Běžný provozovatel auta by to možná neřešil a asi by si toho ani nevšiml. Každopádně to vypadá, že to půjde rozleštit. Detailista vidí všechno bohužel. ?

Editováno: , autor: Znedlob
Vloženo (editace)

No tady v tomto vlákně to někdo postoval, tak jsem předpokládal, že to patří k Rapidu. To fakt k rapidu neni? Teď to mám v servisu a hledají odkud to píská... 

@ben06 a co jsi jim tam řekl? Nebo to uznali sami, že vymění kompresor na záruku? 

 

Editováno: , autor: Levisek
Vloženo

Už jsem to tady popsal, zvuk si nahráli, teda nahrál jsem ho já a poslali to na "rozbor" výrobci, který jim dal souhlas s výměnou a úkony s tím spojené v rámci reklamace. Tvůj servis jen fabuluje jeď jinam.

Vloženo

Už jsem ho tady někomu posílal a vymazal z mobilu. A asi by se divili kolikrát se jeden zvuk u nich objeví. V servisu zjistí houby. Přečti si forum o Sandenu nejen u rapida ale hlavně u F3.

Vloženo

Nejjistější je sám si nastudovat, kdy to bzučí nejvíc (teplo/zima, volnoběh/otáčky, min. výkon/max. chlazení atd..). Vše nahrát na video, domluvit se v servisu, že se můžeš kdykoliv stavit na projetí technikem až bude aktuálně dělat. Pak ho vzít a všechno ukázat - několikrát.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...