Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

v konfiguratoru to  zvolit  lze právě.  tak netuším,  proč mě dealer řekl,  že mu to  kombinovat nelze.  :-/

Na konfigurator se nikdy nedalo 100% spolehnout. Nektere vazny v nem nejsou.

 

A v dnesnich dnech je to jeste horsi - neustale tam nahravaji a meni modelove roky.

 

 

Koukam ze od dnes v konfiguratoru uz vybava active.

  • Autor

Zdravím, nevíte někdo kolik může táhnout Karoq 2.0 TDI předokolka nebržděný a bržděný přívěs? Zatím se mi to nepodařilo zjistit. Děkuji

Informace je v manualu k autu - stahnes napr ze stranky skody.

 

Pro dvojkolku tdi 2.0 110 je to 1800/1400 brzdeny a 730 ci 740 ci 750 kilo pro nebrzdeny.

 

konkretni hodnotu zjistis z technicaku nebo coc ke konkretnimu autu - asi se lisi od vybavy.

 

 

Na Svk zatial novy cennik MR 2019,bez 1.5 TSI a 2.0 TDI :mellow:

  • 3 týdny později...

V nejnovějším tištěném čísle časopisu Svět motorů je krásný test a porovnání motoru 1.0 TSi s filtrem a bez filtru pevných částic.

Test je udělán jak v reálném provozu, tak na válcové zkušebně a to pro 70kW a 84 kW motor. Test potvrdil, že motory s filtrem mají bohužel horší vlastnosti a dokonce i nepatrně vyšší spotřebu. Rozdíl je patrný u všech sledovaných hodnot a u motoru s nižším výkonem je výraznější.  Největší rozdíl je pak v dynamice při zrychlení z 0-160. Motory s filtrem mají až o 2 sekundy hoří čas. Je to bohužel daň za ekologičtější motor.

koukni do FIII fora tam je ten clanek naskenovany:)

  • 3 týdny později...

V konfigurátoru se objevil paket " Progresivní řízení (+ adaptivní podvozek DCC, LED hlavní světlomety s funkcí adaptivního svícení, s LED mlhovými světlomety s přisvěcováním při odbočování (CORNER)) ".

 

Když pominu DCC, nebylo náhodou progresivní řízení ve výčtu změn pro MR 2019? Stále se něco mění, chvíli jsou nějaké věci v základu, pak zase za příplatek. Fakt zmatek.

Z toho, co tady postoval Lucason, co si pamatuju, progresivni rizeni nikdy v zakladu nebylo .. jen snad zminene jako v jednom z paketu.

progresivní řízení bylo vždy zvlášť jako položka k objednání

V základní výbavě se objevilo u některých výbav Kokodáku, ne Karoku.

 

 @bojler, přesně tak, objevuje se to u RS, případně SportLine

Nemá někdo obdobný pocit jako já, že když je motor studený, při rozjezdu se jakoby dusí a auto skáče... než přidám více plynu? Mám najeto cca 1000 km, 1.5 TSI MAN MR2019 s filtrem. Už mi to říkal člověk co má Fabii 1.0, také s filtrem.

To neni jen pocit, říkal to i prodejce že nejsem jedinej kdo si na to stěžuje.

A nějaké řešení, neříkal? Pokud to bude přetrvávat tak se na to také poptám dealera, kdyby jsi něco zjistil písni to sem. Děkuji.

K nejakemu řešení se nehlásil. Uvidime, ještě tomu dám čas... . Není to až tak tragické a po chvíli to přestane úplně.

Upraveno od Tondula

poslusne hlasim ,ze disky TRITON sa momentalne  nedaju objednat :disgust:

  • 2 týdny později...

pro TONDULA: mrkni do sekce motor 1.5TSI, tam někdo založil vlákno na to cukání při studeném motoru, tak to budeme řešit tam...

Díky, kouknu na to. 

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.