Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Škoda je, že ten dvoulitr benál je jen 4x4 a automat, což z něj dělá auto pro vyvolené jedince a Plačka by ve Varech musel prodat dva byty, svůj a souseda. Takže zbude jen 1,5 s vypínáním, což není žádná hitparáda a nebo osvědčený chrochtak ve dvoulitru 110, na ten jsem si zvykl a asi by mi zase nevadil. [emoji6]

Aby ses nedivil, aby ten Tvůj dehet novej, ač o stejném výkonu jako ten co máš, nebyl nově tak zpřevodovanej kvůli emisím, že by tě s ním předjela manželka s HTP. U Rapida ne že tam jebli ten tříválec 1,0 TSI ( bych možná ještě snesl páč má i větší výkon a není ve výsledku tak špatný - máme jako služebák - mám srovnání), ale zpřevodovaný je to tak, že bych to raději strčil ze skály, jezdí se s tím oproti tomu mému úplně na hovno. Hlavně ve městě a při nižších rychlostech a častých rozjezdech. Do 2tis otáček je to úplně mrtvé auto, co mu to natře i ta HTP. Tedy buď s tím musíš jet jako prase aby to jelo a nebo se musíš smířit s tím, že je to zdechlina. K čemu je ti pak krouťák a výkon nad 2tis otáčkami, když na daný RS už ve městě překračuješ většinu městských rychlostí.  Těžko se to popisuje a kdo nemá srovnání se staršími motory 1,2 nebo 1,4 TSI tak neví, že to byly jízdně mnohem lepší a komfortně příjemnější motory.

Tedy aby ta tvá nová emisní kráska nebylo ve výsledku to samé. 

Toho bych se nebál, ono u 180k když sebereš 10k není tolik znát, jako když vezmeš 10k autu se 120k

před 3 hodinami, Clint napsal:

Škoda je, že ten dvoulitr benál je jen 4x4 a automat..... 

To už je bohužel i u O III fc... 

 

By mě zajímalo, čím to je. To o to 4x4 zákazníci tolik stojí v případě 2.0TSi, nebo je to jen a pouze marketing...

Pár dvoulitrů jezdí pouze s předohrabem, ze začátku je tak nabízeli ?

Protože to má takový výkon, že pouze předokolka by ho nepřenesla na silnici přece. :-) :-)

By mě zajímalo, čím to je. To o to 4x4 zákazníci tolik stojí v případě 2.0TSi, nebo je to jen a pouze marketing...
Prý se s 2.0 TSI a DSG s předokolkou nevešli do emisí.

To by mohl být ten důvod... Takže RS je taky automaticky 4x4?

Ne, současné RS s benzínem 180kW je naopak pouze předokolka.

 

 

 

Upraveno od stanmar
úprava textu

Tak z konfigurátoru zmizela drtivá většina možností pro Octavii 3. Doufám, že se brzo objeví O4, ať se můžeme začít dohadovat o tom, zda je auto za milion stále dostupné pro normální lidi a nejen pro pražáky.

Taky jsem koukal. Liftback už vůbec, kombík omezeně. 

Ne, současné RS s benzínem 180kW je naopak pouze předokolka.
 
Edit : kecám je i jako 4x4 (pouze tedy combi)
 
Potom opravdu nechápu v čem je kořenová příčina.
  • Autor

No bude to asi raketa ty ceny. Ale faktem je, že po stránce designu je teď Oktávka na úplně jiném levelu. Otázka je, kdo si ji bude moct dovolit. Do Varů se dodávat nebude vůbec, vědí jak na tom jsou lidi u kopírky blbě [emoji23]

 

 

Počítám, že cena vzroste v závislosti na výbavě v řádu desítek tisíc, což je asi akceptovatelné. Ovšem co je dnes neznámé je to, jak během nejbližších let s cenami zahýbou emisní pokuty pro automobilky... 

Nářky nad cenou jsou asi zbytečné, neboť pro spoustu běžných zákazníků je obvykle strop u nového auta někde tak u verze Active 1,O Tsi liftback... 

Prodeje Octavie u nás totiž táhnou především firmy, ne FO. 

O tom jsem se teď v neděli bavil s kamarádem, co dělá ve Škodovce ve vývoji. ŠA vydala v podstatě tři vozy, které jsou skoro Hybrid, některé fakt Hybrid. Tím by měli pokutám zatím uniknout. Citigo se dotuje z více než 50 % automobilkou, ale prý při těch prodejích je to mnohem levnější než platit pokuty. :)

Tento víkend je E Salon. Můžete nahlédnout do vaší elektrické budoucnosti........ [emoji12][emoji23]
Kdyby někdo chtěl jít, dejte vědět.

Aha, tak proto dnes neměli u nás v elektru už žádnou prodlužovačku. Baterkáři mají sraz :-)).

to já bych se raději podíval na elektrickou minulost

  • Autor

To je přesně ono, jak říkal Sabiza, automobilky budou dotovat elektromobily, no resp to zaplatí většina z nás, co koupí spalováky a oni splní emisní normy a vyhnou se pokutam [emoji3]

Slovy klasika, co jiného jim zbývá?

Nic. Hlavně VW nic jiného nezbývá. Musí držet hubu, krok a dotovat. Další poškrábání public PR už nezvládnou. Dieselgate je stále živý a pokuta za neplnění emisních limitů by byl poslední hřebíček.

Jenže nepodváděl jen koncern, ostatní sice řvali, že oni ne, ale upraveno na měření cyklu měli taky.

Navíc se to provalilo v USA, kde si si z ekologie zas takovou hlavu nedělají - viz zamítnutí pařížské dohody tou jejich ulíznutou vanilkovou zmrzlinou co je ve White House....

však eu to bude dodržovat, amerika, čína, afrika, japonci nám sem krásně budou vše dovážet :-)

Upraveno od kokta7

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.