Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Včera jsem zabloudil na stránky k mému prodejci a ejhle stojí tam samá Scala a takový to byl u prodejce předvídaný zájem a nedostatek vozů pro zákazníky, asi se ale dokázali dobře předzásobit. Ano dnes bych taky vybíral Kamiq, kufr už moc jen ve dvou nevyužiji. Někde jsem o víkendu četl, že očekávaný prodej scaly zdaleka nedosahuje prodej Rapidů v meziročním srovnání, to se příliš ventilovat nebude.

Editováno: , autor: ben06
Vloženo

Kamiq je desingový nepovedený dle mě, proporce, mini kufr, zlatý tvar Yetiho ...
Vyrábí se na jiné lince a moc jich zatím nejezdí, problémy mohou přijít.
Bych to dál nerozebíral tady, správce zasáhne [emoji16].

Vloženo
JJ taky si myslím, že scalu zabil kamiq. Prodeje teda neznám, ale vzhledem k současné módě suv ... Jinak je to je to pro mě jen horší verze scaly. Nelíbí se mi a má malej kufr :) těch pár cm nad hlavou vzadu fakt jako výhodu neberu :)

1-10/2019, Kamiq na trhu velmi krátce, nové statistiky za 11/2019 budou ve středu.
9bcfec52c172cb7bcc6156e9b66a7460.jpg
Vloženo

hmm prodeje na úrovni kodiaqu a superbu, to je teda propadák. Uvidíme teda co další měsíce. Já bych právě řekl, že lidi čekali na kamiqa, ale třeba se pletu :) Já když jsem vybíral, tak hlavní konkurenti byli z koree, ale tady to scala vyhrála na celé čáře.

Vloženo

Rád projíždím katalogy a reklamy a přemýšlím (v rámci profesní deformace), kam asi automobilka chtěla daný vůz nasměrovat. U Scaly vidím pěkné aktivní dvacátníky až třicátníky běhat, jezdit na kole, kupovat kytky a hrabat se v telefonu protože vždycky online apod. U Kamiqa vidím důchodkyni, jak jde z nákupu na poslední straně.


Přijde mi to tak nějak naopak - dvacátníci buď nemají na nové (protože bydlení), nechtějí nové a nebo mají už služební oktu (takže kam nandat kolo nemusí řešit) a koupí radši Kamiqa jako druhé lifestylové auto pro ženu. Další lidé koupí Kamiqa, protože se jim prostě v rámci nynější módy líbí a v rámci městského/příměstského života jim kufr stačí. 

 

A firmy, důchodci, oni zmínění realisté a všichni, co jsme čekali prostě na trochu lepšího Rapida - pracanta, který nás po vzoru jedničkové Oktávky odveze do pekla a zpátky spolu s fůrou dřeva a pytlem cementu, auto s prostorem, praktičností a přijatelnou cenou  atd. jsme dostali něco, co je nám od začátku prezentováno jako hatchback Octavie, český Golf, no a je nám to nabízeno za cenu jako Golf. Jenže nic z toho to auto není. 

 

Popravdě jsem to po fiasku s prvotní cenou Rapidu v roce 2012 tak nějak čekal a doufám, že se časem Scala zase vyvine v toho spolehlivého pracanta, kterým měla být od začátku.

 

 

Vloženo

Ze se neprodává je její boj.

Ona si totiž Skoda udělala sama hloupou reklamu.

Hlavní téma,konkurence Golfu a druhe je nesmyslná conectivita.

S Golfem to nemá nic společného conectivita je problem sám o sobě.

Kdo chce Golf si ho koupi a nepůjde ke Škodovce.

Kvalita aut je bídná u všech značek.

Ted se uvidí co s prodejem udela vyšší cena Octavie,ale i zde je uplne stejna

sviňárna jako u Scaly zatím absence základní výbavy. 
Kdo chce nove tak si příplaťí,ale dat za Scalu 500 tis je na Chocholouška.

 

 

 

 

Vloženo (editace)

Cena Scaly je podle mě o.k. a v případě edice 125 let, s ohledem na velikost a výbavu, víc než konkurence schopná. Za tyhle peníze bude i podobě vybavená Fabia a to už asi není co řešit....Na druhou stranu se se Scalou dá dostat klidně k 650 000,- a to už bych osobně rozvažoval.

Na tabulce, kterou vkládal Honza R. je krásně vidět, jak je dneska portfólio Škodovky široký (už to není jenom Fabia, Octavia, Superb) a to prostě ty počty taky rozmělní.

V neposlední řady mám pocit, že Scala nebude asi žádný velký hit mezi firemními zákazníky, ti asi zůstanou u Fabií a Octavek a Scaly budou pořizovat spíš fyzické osoby a fleety to jsou zásadní čísla.

 

Editováno: , autor: Tomíno S.
Vloženo
před 14 minutami, Novotka napsal:

Ted se uvidí co s prodejem udela vyšší cena Octavie,ale i zde je uplne stejna

sviňárna jako u Scaly zatím absence základní výbavy. 
Kdo chce nove tak si příplaťí,ale dat za Scalu 500 tis je na Chocholouška.

Ano, nemožnost koupit základ (nemyslím tím verzi Junior) a něco si dle možností dokofigurovat je taky pro některé zájemce limitující, ne každý prahne po vnucovaných fičůrách, asistencích a nakonec i problémových konektivitách.

 

Vloženo

Myslim, ze sa to zmeni tou novou octavcou. Sice doteraz firmy nekupovali scalu, ale po navyseni ceny o4 to bude mozno ine. Cena ale ok nie je. V rovnakej vybave su rakmer vsetci konkurenti u nas lacnejsi.

Vloženo (editace)

U nas taky i 100 tis rozdíl by se našel. Já po Praze polepených Stal vidím docela dost. No Ovce je úlet, ta Scala uvnitř tak špatně nevypadá jako materiály, prostor pro čtyři, uvidí se, co na to firmy teď.

Souhlasím s @Novotka a mám stejný názor - nižší to není ( jedna karosérie, bez TOP výbavy), jen v marketingu a u Golfa 8 to bude jako Sandero vs.Fabia

 

Příští týden ve Světu motorů jízdní dojmy z Golfu 8, tak se uvidí.

Editováno: , autor: Jan R.
Vloženo
před 12 hodinami, Novotka napsal:

Ted se uvidí co s prodejem udela vyšší cena Octavie,ale i zde je uplne stejna

sviňárna jako u Scaly zatím absence základní výbavy. 
Kdo chce nove tak si příplaťí,ale dat za Scalu 500 tis je na Chocholouška.

 

 

 

 

Tak přesně tohle jsem chtěl říci. Proč by obyčejní lidé nechtěli  u nás v ČR kupovat obyčejnou základní výbavu, jak tvrdí Škodovka. Bez vystrčených nesmyslných tabletů, otravných asistentů, chloulostivých automatických převodovek a všemožné konektivity. Člověk mající auto na práci (myslím tím fyzickou práci auta-převážení nákladu, rodiny, atd. a né na sebeprezentaci svého ega) nic z toho  nepotřebuje. Na tzv. konektivitu stačí dneska mobil, který umí hodně. Stačí klimatizace, autorádio, okna v elektrice, a základní výbava Active. A ať mi netvrdí Škodovka, že to obyčejní lidé nechtějí, mám pozjišťováno, že fyzické osoby ( né firmy) by to brali. Jeden typ auta se dělá na jedné lince a tak není problém ve výrobě. Problém je v obchodní politice Škodovky, vlastně koncernu VW AG.

Vloženo
před 3 minutami, DušanV napsal:

Člověk mající auto na práci (myslím tím fyzickou práci auta-převážení nákladu, rodiny, atd. a né na sebeprezentaci svého ega) nic z toho  nepotřebuje.

Mám auto Scala velice dobře vybavené, ale rozhodně ne kvůli svému egu.

  • Díky 1
  • Pozitivní 2
Vloženo
před 7 minutami, Clerfayt napsal:

Souhlasím , ale prostě auta nestíhají homologovat najednou. Ty výbavy budou....

Jinak, tablet fuj a asistent hnuj!

Uż jsem to psal několikrát, ne všichni ty zbytečný fičury opravdu potřebují, nebo vůbec využijí. Klima a rádio jistě nikomu nebude zavazet. S prokletým Juniorem to kdysi přehnali a trhli ostudu, teď z toho mají paniku a vnucují i co není třeba. Ostatní značky mají pro domácí trhy i specifické "socvýbavy".

 

Vloženo

Nechtěl jsem se samozřejmě nikoho dotknout, šlo mi o tzv.přirovnávání, prostě jsme zrovna v tématu Scala......... Netvrdím, že člověk, který si koupí Mercedes třeba za 3 mil. Kč si ho koupil kvůli egu, je to vždy případ od případu.

Vloženo

A byly takovéto akce v konfigurátorech dříve? Já jsem to nikdy nijak moc nesledoval, ale "jednorázově" akční model by asi měl být ve stylu "ber tak jako to je nebo nech být".

Vloženo

Já vybírám auto pro ženu. Máme v rodině jen mé služební.

 

Měl jsem jednoduché podmínky, škodovku mám celkem rád, tak primárné hledám u ní, i když jsem okoukl i konkurenci.

 

Chtěl jsem dobře vybavené auto (klima, full elektrika, AA, atd) a hlavně automatickou převodovku, ta ženě hodně usnadní život. :)

Původně jsem byl rozhodnut pro Fábii, ale po tom co jsem prolezl nabídky s předváděcími vozy a novými ihned k dodání, jsem se přiklonil ke Scale.

Dovůd je jednoduchý, Fabia v automatu je v nabídce s dobrou výbavou už blízko ke 400 tisícům a Scaly začínají jen na 420 tisicích, s pořádným motorem 1,5 TSI (110kW) vs 1,0 TSI (81kW) a hodně podobnou výbavou.

Věřím, že mě auto nezklame, ale uvidíme časem až si ho přebereme.

Vloženo
před 7 hodinami, Clerfayt napsal:

Souhlasím , ale prostě auta nestíhají homologovat najednou. Ty výbavy budou....

 

Scala Active je normálně v nabídce, ne na českém trhu.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...