Leden 2, 20205 r Stručný přehled omezení u CNG verze: - obecně výbavy související s prostorem rezervy (rezervní kolo, sound system, mezipodlaha) - tažné zařízení a příprava pro něho - disky max 17 palců a nejdou jiné varianty podvozků - digitální budíky (!) a tím pádem i Amundsen
Leden 3, 20205 r Trochu více snahy by to chtělo - https://zdopravy.cz/skoda-auto-vyhrala-velkou-zakazku-na-auta-pro-ministerstvo-vnitra-doda-az-1441-vozu-vcetne-modelu-scala-39772/ A ještě lépe: RD komercni auta cast_C_prilohy_anonym.pdf Ovšem cenu kusu se stejně nedozvíš. Slevy byly natolik vysoké v minulosti, že to asi chtějí tutlat. Upraveno Leden 3, 20205 r od bojler
Leden 3, 20205 r Vůbec ne. To je totiž cena bez DPH. S daní je to cca 340 tis. Kč. Sleva plus minus kolem dvaceti procent. Škoda umístí na trh skoro 1500 ks ne zcela vytížených modelů, takže může být velmi spokojená. Tohle jsou levnější modely a konfigurace nejsou nic extra. Scala Ambition 1.0/85kW se standardní metalízou, rezervou, zadním USB, prodlouženou zárukou na 150 tis. km/5 let a mobilitou plus - ceníková cena 430 200Kč Fabia Combi Active 1.0/70kW se standardní metalízou, předníma mlhovkama, rezervou, prodlouženou zárukou na 150 tis. km/5 let a mobilitou plus - ceníková cena 365 000 Kč s tím, že pro Active standardně nejde doobjednat tempomat a zadní USB a jsou připočítány za ceny pro Ambition Fabia Active 1.0/70kW s totožnou výbavou - ceníková cena 351 000Kč Jsou k tomu ještě zimní sada kol, 10 litrů paliva, u velké většiny VRZ (v masce, magnetický na střechu plus destička a nápisem Policie na clonu) a serepetičky za pár korun jako autolékárnička, koberce a pojistné šrouby. Upraveno Leden 3, 20205 r od bojler
Leden 5, 20205 r Není. Škoda dělá přesně to, co udělal Hyundai před lety. Nabídne nízkou pořizovací cenu a pak napálí servis o polovinu, aby se zahojila. Dělá to tak dlouhodobě. A ví, že ta auta k nim budou jezdit celou životnost - tj. klidně 350 tisíc km.
Leden 5, 20205 r Ale kdepak, tyto složky Hasiči, Pach a jiné mají i vlastní rezortní servisy a opravny, které měly dřív v každém okrese, ale tuším ministr Íčko je v rámci úspor zrušil a z mechaniků pak udělal vrátné ap.
Leden 5, 20205 r V UL taková opravna funguje má i vlastní myčku. Rozvody, brzdy si po záruce dělají samy, AutoKelly se tam točí ...
Leden 5, 20205 r Každý Územní odbor má svou dílnu. Jsou to takoví dolívači vody, občas výměna žárovky a přezout gumy. Cokoli složitějšího auto frčí do servisu, kde s každou prkotinou stojí tak měsíc.
Leden 5, 20205 r Cokoliv složitějšího není ale běžná údržba typu výměna žárovek, oleje, diagnostika. Třeba v Praze, Brně i jinde mají nejen karosáře, lakoše, čalouníky ale i myčky, stanice PHM atd. Venkovani možná mají takové podmínky jak u Hyundai, ale ne plošně jak naznačuje Sabiza.
Leden 6, 20205 r Tak už víte proč má SCALA takové problémy s kvalitou výroby a proč i zde řešíme její různé chyby a nedodělky ? Pokud ještě né, tak si prosím přečtěte nový Svět motorů č. 2/2020 a jeho bazarovou rubriku o Škodě Kodiag !!! Ne nebojte se, opravdu jsem se nepřepsal v typech aut a vím, že je zde rubrika o Scale, ale u toho Kodiagu redaktor Vaculík přesně a podrobně popisuje, proč nové modely Škodovek mají tolik zbytečných problémů a nedostatků a při logice srovnávání to přesně pasuje i na Scalu. Odcituji jen jednu větu z článku, která je dosti vypovídající: " Výrobce by měl přehodnotit priority a vozy pouštět z továrny třeba později, třeba pomaleji, ale dodělané." Vaculík ať je jaký chce (občas napíše i určité nepřesnosti), tak je asi jediný motoristický novinář v ČR, který se nebojí nazývat věci pravým jménem. PS: Pokud máte někdo možnost ten článek sem dát v pdf., tak by to bylo dobré, já bohužel tu techniku na to nemám.
Leden 9, 20205 r Jelikož základních modrých tolik nejezdí, dávám sem jednu modrou čistou Ambition - vypadá to docela OK. Špinavá vypadá hodně lowcost. Ještě jsem potkal Style v oranžovém polepu Pražských služeb a myslím, že pokud by udělali nějakou Race oranžovožlutou metalízu, vypadalo by to peckově.
Leden 9, 20205 r Taky jsem potkal tu oranžovou i z dálky výrazné. Být zvláštní lakování Tangerine, co jsem měl na F2 a teď jí občas někdo dá na Ovci 3 nebo Superba, auto by to zviditelnilo. Ta zelenkavá z Rapida Scout by také byla hezká.
Leden 9, 20205 r Nenašel jsem přímo tu informaci, kde říkali, že Scala má být alternativa ke Golfu 8, nějak mi po zhlédnutí videa ani nedává smysl toto prohlášení. “Ide o úplne nový automobil, ktorý v triede stanovuje nové štandardy v oblasti technológii, bezpečnosti a dizajnu. Sme presvedčení, že Škoda Scala má najlepšie šance k tomu, aby pre značku definovala segment nižšej strednej triedy,” hovorí Berhnard Maier, predseda predstavenstva Škoda Auto. Ano sice bude třeba o 100 tis dražší, ale Alexa, LED v základu, průvlak na lyže, dotyk. ovladač ... https://www.televizeseznam.cz/video/autonovinky/vw-golf-8-nejlepe-jezdici-hatchback-na-trhu-64014646?dop_ab=0&dop_source_zone_id=1&dop_req_id=vM8a4ynYlaU-202001091939&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=_var To je jak už někdo říkal - auto bylo od začátku mediálně špatně prezentováno ......
Leden 9, 20205 r Berhnard sa v scale asi nevozil ??? Ale pobavil. A osobne golfvu mna davno nie je etalon triedy. Upraveno Leden 9, 20205 r od csabac
Leden 11, 20205 r Nevi nekdo, jestli se delala Scala MR19 a nasledne MR20 a prip. jestli tam probehla nejaka zmena?
Leden 11, 20205 r Dnes jsem si všiml v Německu slevy na skladová auta bez podmínek. To u nás takovou slevu na novinku asi těžko. Uvidí se na jaře, kolik se jich prodalo, ale taky to tam nebude hit, přitom ..... Upraveno Leden 11, 20205 r od Jan R.
Leden 13, 20205 r Zajímavé je ... o kolik kusů Kamiq předběhl Scalu a to se začal vyrábět o 3,4 měsíce později ( kolik je z toho čínských budeme vědět později). Netuším na kolika trzích se prodává, ale číslo je hodně malé.
Leden 13, 20205 r Jan R. - beres do uvahy, z jakych cen je zlevneno? Kdyby se tady za tuto vybavu Scala prodavala cenikove za 625 tis., to by byl kvikot.. Mimochodem, podle obrazku zadne z uvedenych aut ve skutecnosti nema "voll-LED".
Leden 13, 20205 r Tak tam ten trh jiný, obecně auta proti nám dražší ( jiné platy, úroveň). Mají jinak výbavy, zákl.světla a prodloužené sklo na pátých dveřích.
Leden 13, 20205 r před 3 hodinami, Jan R. napsal: Zajímavé je ... o kolik kusů Kamiq předběhl Scalu a to se začal vyrábět o 3,4 měsíce později. Netuším na kolika trzích se prodává, ale číslo je hodně malé. Kamiq se nezačal vyrábět o 3 měsíce později. Kamiq už se prodává (jiný automobil) celý rok, v Číně. Upraveno Leden 13, 20205 r od bojler
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.