Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Stručný přehled omezení u CNG verze:

 

- obecně výbavy související s prostorem rezervy (rezervní kolo, sound system, mezipodlaha)

- tažné zařízení a příprava pro něho

- disky max 17 palců a nejdou jiné varianty podvozků

- digitální budíky (!) a tím pádem i Amundsen

 

 

Trochu více snahy by to chtělo - https://zdopravy.cz/skoda-auto-vyhrala-velkou-zakazku-na-auta-pro-ministerstvo-vnitra-doda-az-1441-vozu-vcetne-modelu-scala-39772/

 

A ještě lépe:

 

RD komercni auta cast_C_prilohy_anonym.pdf

 

Ovšem cenu kusu se stejně nedozvíš. Slevy byly natolik vysoké v minulosti, že to asi chtějí tutlat.

Upraveno od bojler

V tomto státě bych se nedivil ceně k 250 bez DPH

Tak průměr z uvedeného je 281.540 Kč. Není to nějak málo?

Vůbec ne. To je totiž cena bez DPH. S daní je to cca 340 tis. Kč. Sleva plus minus kolem dvaceti procent. Škoda umístí na trh skoro 1500 ks ne zcela vytížených modelů, takže může být velmi spokojená. Tohle jsou levnější modely a konfigurace nejsou nic extra.

 

Scala Ambition 1.0/85kW se standardní metalízou, rezervou, zadním USB, prodlouženou zárukou na 150 tis. km/5 let a mobilitou plus - ceníková cena 430 200Kč

Fabia Combi Active 1.0/70kW se standardní metalízou, předníma mlhovkama, rezervou, prodlouženou zárukou na 150 tis. km/5 let a mobilitou plus - ceníková cena 365 000 Kč s tím, že pro Active standardně nejde doobjednat tempomat a zadní USB a jsou připočítány za ceny pro Ambition

Fabia Active 1.0/70kW s totožnou výbavou - ceníková cena 351 000Kč

 

Jsou k tomu ještě zimní sada kol, 10 litrů paliva, u velké většiny VRZ (v masce, magnetický na střechu plus destička a nápisem Policie na clonu) a serepetičky za pár korun jako autolékárnička, koberce a pojistné šrouby.

 

Upraveno od bojler

Není. Škoda dělá přesně to, co udělal Hyundai před lety. Nabídne nízkou pořizovací cenu a pak napálí servis o polovinu, aby se zahojila. Dělá to tak dlouhodobě. A ví, že ta auta k nim budou jezdit celou životnost - tj. klidně 350 tisíc km.

Ale kdepak, tyto složky Hasiči, Pach a jiné mají i vlastní rezortní servisy a opravny, které měly dřív v každém okrese, ale tuším ministr Íčko je v rámci úspor zrušil a z mechaniků pak udělal vrátné ap.

V UL taková opravna funguje má i vlastní myčku. Rozvody, brzdy si po záruce dělají samy, AutoKelly se tam točí ...

Každý Územní odbor má svou dílnu. Jsou to takoví dolívači vody, občas výměna žárovky a přezout gumy. Cokoli složitějšího auto frčí do servisu, kde s každou prkotinou stojí tak měsíc.

Cokoliv složitějšího není ale běžná údržba typu výměna žárovek, oleje, diagnostika. Třeba v Praze, Brně i jinde mají nejen karosáře, lakoše, čalouníky ale i myčky, stanice PHM atd. Venkovani možná mají takové podmínky jak u Hyundai, ale ne plošně jak naznačuje Sabiza.

Tak už víte proč má SCALA takové problémy s kvalitou výroby a proč i zde řešíme její různé chyby a nedodělky ? Pokud ještě né, tak si prosím přečtěte  nový Svět motorů č. 2/2020 a jeho bazarovou rubriku o Škodě Kodiag !!! Ne nebojte se, opravdu jsem se nepřepsal v typech aut a vím, že je zde rubrika o Scale, ale u toho Kodiagu redaktor Vaculík přesně a podrobně  popisuje, proč nové modely Škodovek mají tolik zbytečných problémů a nedostatků a při logice srovnávání to přesně pasuje i na Scalu.

Odcituji jen jednu větu z článku, která je dosti vypovídající: " Výrobce by měl přehodnotit priority a vozy pouštět z továrny třeba později, třeba pomaleji, ale dodělané."

Vaculík ať je jaký chce (občas napíše i určité nepřesnosti), tak je asi jediný motoristický novinář v ČR, který se nebojí nazývat věci pravým jménem.

PS: Pokud máte někdo možnost ten článek sem dát v pdf., tak by to bylo dobré, já bohužel tu techniku na to nemám.

 

Článek je v příslušném tématu v sekci Kodiaq. A zde bych prosil držet se tématu.

Uff, dočetl jsem ten článek a tím jsem se uklidnil. 

Jelikož základních modrých tolik nejezdí, dávám sem jednu modrou čistou Ambition - vypadá to docela OK. Špinavá vypadá hodně lowcost.

IMG_1815.thumb.jpg.7fa3f23c2cd8ad0de8f66ace085c9aee.jpgIMG_1814.thumb.jpg.78c505f6be6333d819bcb416958a16fb.jpg
Ještě jsem potkal Style v oranžovém polepu Pražských služeb a myslím, že pokud by udělali nějakou Race oranžovožlutou metalízu, vypadalo by to peckově.

Taky jsem potkal tu oranžovou i z dálky výrazné. Být zvláštní lakování Tangerine, co jsem měl na F2 1da8865528a239878df94d61edb17bde.jpg a teď jí občas někdo dá na Ovci 3 nebo Superba, auto by to zviditelnilo. Ta zelenkavá z Rapida Scout by také byla hezká.

Nenašel jsem přímo tu informaci, kde říkali, že Scala má být alternativa ke Golfu 8, nějak mi po zhlédnutí videa ani nedává smysl toto prohlášení.

“Ide o úplne nový automobil, ktorý v triede stanovuje nové štandardy v oblasti technológii, bezpečnosti a dizajnu. Sme presvedčení, že Škoda Scala má najlepšie šance k tomu, aby pre značku definovala segment nižšej strednej triedy,” hovorí Berhnard Maier, predseda predstavenstva Škoda Auto.

Ano sice bude třeba o 100 tis dražší, ale Alexa, LED v základu, průvlak na lyže, dotyk. ovladač ...

https://www.televizeseznam.cz/video/autonovinky/vw-golf-8-nejlepe-jezdici-hatchback-na-trhu-64014646?dop_ab=0&dop_source_zone_id=1&dop_req_id=vM8a4ynYlaU-202001091939&utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku&utm_campaign=_var

To je jak už někdo říkal - auto bylo od začátku mediálně špatně prezentováno ......

Berhnard sa v scale asi nevozil ??? Ale pobavil. A osobne golfvu mna davno nie je etalon triedy.

Upraveno od csabac

Nevi nekdo, jestli se delala Scala MR19 a nasledne MR20 a prip. jestli tam probehla nejaka zmena?

Dnes jsem si všiml v Německu slevy na skladová auta bez podmínek. To u nás takovou slevu na novinku asi těžko. Uvidí se na jaře, kolik se jich prodalo, ale taky to tam nebude hit, přitom .....

IMG_5402.JPGIMG_5403.JPG

IMG_5396.JPGIMG_5395.JPG

Upraveno od Jan R.

Zajímavé je ... o kolik kusů Kamiq předběhl Scalu a to se začal vyrábět o 3,4 měsíce později ( kolik je z toho čínských budeme vědět později).

Netuším na kolika trzích se prodává, ale číslo je hodně malé.

895C004D-1171-419B-B621-0E0BF514A74D.thumb.jpeg.5130248f7d0a20eba2e1d04f0d6ebadb.jpeg

 

 

Hatch proste u nas nefrci, bud SUV nebo kombik.

Jan R. - beres do uvahy, z jakych cen je zlevneno? Kdyby se tady za tuto vybavu Scala prodavala cenikove za 625 tis., to by byl kvikot.. Mimochodem, podle obrazku zadne z uvedenych aut ve skutecnosti nema "voll-LED".

Tak tam ten trh jiný, obecně auta proti nám dražší ( jiné platy, úroveň). Mají jinak výbavy, zákl.světla a prodloužené sklo na pátých dveřích.

před 3 hodinami, Jan R. napsal:

Zajímavé je ... o kolik kusů Kamiq předběhl Scalu a to se začal vyrábět o 3,4 měsíce později.

Netuším na kolika trzích se prodává, ale číslo je hodně malé.

 

Kamiq se nezačal vyrábět o 3 měsíce později. Kamiq už se prodává (jiný automobil) celý rok, v Číně.

Upraveno od bojler

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.