t0m3k87 Vloženo 4. Září 2018 Sdílet Vloženo 4. Září 2018 (editace) Ahoj, Závada - po studeném startu kolísají otáčky motoru. servis mi naměril u mé Fabie 1.6 TDI 55KW CAYA hodnoty na válcích. 1. válec = 20.0 Bar 2. válce = 17.9 Bar 3. válec = 17.2 Bar 4. válec = 17.8 Bar hodnoty to jsou špatné, vím. Otázka je zda má cenu dělat GO motoru a zda je to vůbec možné? Děkuju,T. Editováno: 4. Září 2018, autor: t0m3k87 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 18. Září 2018 Sdílet Vloženo 18. Září 2018 Proč by nešlo dělat go ? Otázka jestli to má cenu. Pokud v zimě ještě nastartuješ tak bych to asi neřešil. Bylo by třeba vyměnit kroužky a udělat go hlavy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda-k Vloženo 18. Září 2018 Sdílet Vloženo 18. Září 2018 Kolik to má najeto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
t0m3k87 Vloženo 19. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2018 Přemýšlím zda do toho ještě jít? Nemám představu kolik to může stát a zda by ta oprava chvili vydržela? Auto má 310 tis.(origo, vůz od novoty) vše ostatní OK. Do teď se nic nekazilo. Starty zatím v pořádku a ani nepozoruji snížení výkonu. Auto se chová standardně tak jak jsem na něj zvyklí, jenom to kolísání otáček ráno při prvním startu. Další starty v průběhu dne už v pořádku. Původně jsem dával do servisu s představou, že se jedná o nějakou lehčí závadu s těmi otáčkami. Nenapadlo by mě, že tlaky budou tak v háji. Díky za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rayx Vloženo 19. Září 2018 Sdílet Vloženo 19. Září 2018 (editace) Tos koupil jetý nebo to jezdíš od nova? Že by to někdo uvařil? A jakej to mělo olejovej servis, dlouhý intervaly, hladina oleje tomu nikdy nepřibývala? Ty tlaky jsou hodně špatný, měřili to opravdu manometrem přes vyndaný žhavič a nebo jen orientačně diagnostikou? Dřív taky platilo vyndat všechny žhaviče a pak měřit, tady už to nevyžadujou ... Jen pro info, stav novýho je 25-31bar, mez opotřebení 19bar, max.přípustný rozdíl mezi válci 5bar. Víc Ti nikdo neřekne do tý doby, než se to otevře. Ale když jsou ostatní starty přes den v pořádku, čuju, že komprese budou ve skutečnosti jiné a servis si připravuje "kafku" ... Editováno: 19. Září 2018, autor: rayx Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 19. Září 2018 Sdílet Vloženo 19. Září 2018 A změřili ty tlaky správně? Nějak se mi to nezdá, aby jako jeden válec byl OK a tři téměř stejně netěsné. Nech si to změřit ještě někde jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 20. Září 2018 Sdílet Vloženo 20. Září 2018 (editace) u 1.6 Taky po 200K km nefungují drtivé většina dobře hydroštely, otázka jak měřily, ale tlak může unikat i přes ventily. Mě to cvaká dokud se motor neohřeje a komprese je do ohřátí motoru taky špatná a otáčky po startu poletují, nicméně dokud startuji tak mě to zas tak netankuje, víš co u auta co má 300K nemůžeš chtít při cold startu kultivovanost. Editováno: 20. Září 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.