Jump to content

Recommended Posts

Ahoj Škodováci,

 

mám dotaz.. Na motoru 2.0TSI (už při koupi) rezonovalo něco v blízkosti katalyzátoru. Po demontáži jsme v dílně zjistili, že to dělá táhlo co je od regulace turba napojené na obtokový ventil. Dočetl jsem se u 1,2 TSI o nějaké svolávačce 24W6, kde se dávala "kamsi" podložka a přehrával soft. Otázka tedy zní - obtokový ventil je v pořádku, skřín turba taktéž, rezonuje pouze to táhlo.. Je to nějak řešitelné - například tou podložkou, výměnou regulace turba, nebo se musí řešit výměna celého turba ?

 

Všem děkuji za radu.

Edited by Mr.PeLi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na konkurenčním fóru jsme řešili na motoru 1.8 TSI problém s rozsvícením EPC, které způsobovala tato regulace. Teda jsem laik, ale připadá mi, že jde o stejnou věc. Podle jednoho kolegy se podložka dává pouze na 1.2 TSI pod aktuátor, protože na tom táhle není možnost nastavení regulace jako u 1.8 TSI (2.0 TSI). Co jsem se dočetl, tak to táhlo by mělo jít vyměnit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Včera jsem taky četl, že se to vztahuje nejspíše jen na 1,2 TSI. Hledám na zahraničních forech číslo dílu (táhlo regulace) když se mi ho podaří najít, hodím ho sem i pro ostatní :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud jsi to četl pozorně, tak tam stojí i toto:

 

Servisní informace: Raslování / cinkání / řinčení z oblasti motorového prostoru
Datum zveřejnění: 18.10.2012

Vyjádření zákazníka/ zjištění dílny
Rušivé hluky (raslování, cinkání, řinčení) z přední části vozu (z motorového prostoru) při rozjezdu nebo při krátkém přidání plynu.

Technické pozadí
Hluk způsobuje volně uložený talířek ventilu WESTGATE v turbodmychadle (Obr.1), který je rozkmitáván prouděním výfukových plynů turbodmychadlem.
Talířek musí být uložený volně z důvodu dilatace a přesnému navedení do sedla.
Uvedené hluky nemají žádný vliv na funkčnost nebo provozuschopnost turbodmychadla motoru.


Zavedení v sérii
Opatření
Informace pro zákazníka

Vysvětlete prosím zákazníkovi příčinu hluku

Neprovádějte žádné opravy - není možné jiné technické řešení.

 

Z toho plyne, že s tím u motoru 1.2 TSI nikdo nic neudělá. Vesele to cinká léta letoucí bez jakýchkoli následků. A to je v této sekci o motoru 1.2 TSI všechno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Díky, tohle mi uteklo, sem jsem to až nedočetl.

 

Nicméně ja mám 2.0 TSI jak je v nadpise uvedeno. U mě je talirek ventilu pevný, problém děla rachtajici tahlo regulace v uložení.  Na zítra mám objednaný jeden díl, který by měl prave tohle řešit. Ihned po zkušenosti se podělím.

 

.. omluvte diakritiku, píšu z mobilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Similar Content

    • By David Cizek
      Ahoj, zdravím Vás, chci se podělit o neuvěřitelnou zkušenost , která mi zabrala bezmála  měsíc intenzivního hledání příčiny vrzání.
      Vlastním SIII 2018 2.0TSi 162kw a poslední dobou jsem slyšel ze strany spolujezdce nepříjemné vibrace hlavně na volnoběh při otáčkách 1800 až 2100,ale někdy i za jízdy. Hledal jsem intenzivně, pořád se mi zdálo že se jedná o dveře spolujezdce nebo B sloupek. Vše jsem měl 2x rozebrané , vše jsem vytlumil a vytunil, dělalo to pořád dál. Následovalo rozrbrání prostoru pod kastlikem ale pořád nic. Začala převládat zoufalost, nikdo nepomohl ani neporadil, na forech jsem se taky nic nedočetl. Po čase stresu a nervů jsem přišel na to, že ty vibrace možná nejdou ze dvěří ani ze sloupku B, ale nejspíš z podlahy u spolujezdce, ikdyž se ten zvuk přenášel tak že by to nikdo nehádal. Zjistil jsem že vibrace vytvářejí palivové trubky umístěné v nostníku karoserie pod spolujezdcovou sedačkou (přístup z venku zespoda), od výroby jsou tam navolno, je to problém ne jen SIII ale i jiných koncernových aut. Neskutečné zklamaní, jak to mohl někdo dopustit. Do otvorů v nostníku jsem dal kusy molitanů a ne že nic nevrže, nevibruje, ale celkově auto je enormě tiché i přes díry,  jízda po dlažebních kostkách je pohádkou.  Konečně je auto bezvadně tiché a žádné rušivé zvuky. Má někdo stejný problém? věřím že tento příspěvěk může mít pro někoho cenu zlata :-)
    • By motorpower
      Úpravy výkonu pro tyto vozy nabízím včetně měření před a po úpravě, včetně diagnostiky, včetně vypnutí stop start, případně dalších bonusů. Možno upravit i DSG launch control. Hodnoty úprav jsou naprosto reálné. To znamená, že kůň změřený u mě se nerovná oslům naměřeným u konkurence. A je jedno o jakou se jedná firmu. Není třeba vyhazovat peníze za sání, výfuky atd. Rozumná úprava nevyžaduje změnu HW, a  280-350 PS na přední nápravě  je až dost i při systému VAQ. Dost z vás ještě nepochopilo, že závodní auto vypadá úplně jinak.Naopak pro běžné ježdění je úroveň jedna naprosto dostačující a doporučuji většinou především výměnu inercooleru za větší např. APR, Wagner, Holle, atd.
      Pro více dotazů neváhejte zavolat.
    • By Vojcech
      Cuss, mam docela dost neprijemny problem a dost by me zajimalo jestli tu bude nejaky frajer co by mohl vedet o co jde :). Pred mesicem mi zacla rachtat prevodovka (myslel jsem si) tak jsem zajel za kamosem co ma servis a vyndali jsme prevodovku a odvezl jsem ji na repas. K overenemu zdroji. Tech prevodovek jsem tam uz navozil dost a vzdy super. A jeste se prislo ze je na aute jednohmota. Za tyden byla prevodovka hotova a prevodovkar rikal ze ji extra nic nebylo ze se divi ze chrastila... Ale dal nove 4kove kolo ze uz bylo horsi a vymezil vule v diferaku. Tak jsem nechal jednhmotu na aute, prevodovka se dala zpatky a stale to rachtalo. Tak jsem jel koupit 2hmotu... Dala se 2hmota a stale to rachta. ALE..! Na volnobeh to nerachta vubec. Rachta to jen pri nizkych otackach cca 1300-1700 a hlavne se ozve zvuk jakoby kov na kov pokazde kdyz vezmu diru a opet to lehce porachta. A kdyz zacne rachot a seslapnu spojku tak obcas to prestane a obcas to rachta stale i kdyz vyradim na neutral ( pouze za jizdy pred diry) na volnobeh to bezi krasne. Nenasel by se nekdo kdo ma s timto nejake zkusenosti? Mohou takhle rachtat klapky climatroniku? Za pravopis se omlouvam
×
×
  • Create New...