Jump to content
Sign in to follow this  
Jakub Miklas

Voltmetr budík

    Recommended Posts

    Dobrý den,omlouvám se pokud zde už tohle téma je,ale nenašel jsem,nebo spíš nemám dostatek času hledat. Prosím Vás. Při koupi auta jsem měl pod autorádiem přídavné budíky,budík na tlak turba a voltmetr. Budíky jsem bohužel musel vydělat,abych mohl vyměnit na barometru žárovečku,tedy odpojil jsme budíky přímo od svorkovnice na autorádiu...Nějak v tom spěchu jsem si neuvomil,nebo se spíše dobře nepodíval jak to bylo zapojené,nepopsal jsem si čísla drátů na kostce od autorádia a od barometru a voltmetru šly stejné káblíky,jeden byl ale omotaný izolepou...všechno to bylo nějak zbastlené do čokoládek a pamatuju si že káblík označený izolepou byl na pozici č.6 na černé svorkovnici a druhý neoznačený byl na čísle 4 na černé svorkovnici. Potíž je ten,že jsem to zapojil a jednak,když sem otočil klíček tak se přídavné budíky rozsvítily,ale voltmetr neukazoval 12V jako předtím,ale stál na 0 a ještě k tomu slabě svítily ovladače na ESP a výhřev okna. Nedokážete mi poradit kde může být chyba ? Předtím to fungovalo a tedka nefunguje,děkuji za odpověd. Jedná se o budíky JOM youngtimer...bohužel nemám od nich žádné schéma.
    Jedná se o fábii rs první generace.

    Edited by Jakub Miklas

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    S tímhle ti asi nikdo neporadí...Popisuješ tu ale piny 4 a 6 a to,že ti slabě svítí ovladače na ESP a výhřev.To jsou právě ty piny 4,stálé plus a 6 osvětlení.Zkus se podívat na téma výš,na zapojení rádia u Felicie,tam to máš popsané a nakreslené hned na kraji témata autohifi.Jinak od rádia můžeš mít napájení,kostru a osvětlení budíků.Třeba ti ten obrázek napoví.Voltmetr může být napojen jen k rádiu,ale signál pro tlakoměr turba musíš mít přivedený samostatně,ten by sis splést neměl.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Ahoj,děkuji a podívám se. Docela si říkám jestli jsem si nespletl třebas to zapojení,jestli to bylo na zapojení na trvalo což je nějaký určitý pin a nebo jestli to nebylo třeba pin pro spínání +12V,ale zase na jednu stranu si říkám jestli je v tom fakt nějaký rozdíl ? Trvale se vypínalo po klíčku tak i tak,tedy že budíky zhasly,ale ruku do ohně za to nedám,každopádně předtím to fungovalo bez slabě svítících ovladačů a voltmetr ukazoval,ale kouknu na tu feldu. Jinak tlakoměr,tam je pouze zapojení hadice a žárovečky,spíše mi to příjde taková parádička a oživení interiéru.Děkuji za odpověd.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    VYŘEŠENO...Našel jsem doma parrota,na kterého budíky byla napojedné a jeden kabel byl napájení,který jsem věděl a druý nebyl podsvit,ale bylo komplet nasvorkované do kostry,napojil jsem kostru a voltmetr funguje.

    Share this post


    Link to post
    Share on other sites

    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now
    Sign in to follow this  

    ×