Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

V 14. 4. 2019 na 18:39, xtrack napsal:

Chlapi my si nerozumíme? jasně že když auto hodí hlášku "klíček nenalezen" motor nezhasne však to jsem ani nikde nepsal.

 

Mám na mysli situaci kdy jedu, klíček komunikuje, vytvoří se prekérní situace třeba to kolejiště nebo otočka do protisměru a ve chvíli rozjezdu kdy pustím rychle spojku motor zdechne mojí chybou nebo chybou dsg a auto klíč nenajde protože se zrovna jak na potvoru uspí a motor nenaskočí a vyhodí hlášku "klíček nenalezen" tak stojíš na kolejích auto mrtvé, klíče v "uspaném módu" kdesi v tašce na zadním sedadle a šalina/ nákladní vlak nebo kamion letí jak vzteklý! Takto jsem to myslel od začátku rozumíme si?

 

V 14. 4. 2019 na 19:03, Martin Bednář napsal:

Ten klicek se neuspi hned, takze tebou popisovanych situaci se to netyka.

Problem muze byt treba kdyz zastavis pred prejezdem, budes cekat napriklad 5 minut s vypnutym motorem a klic je nekde mimo tvuj dosah. Pak je potreba ho aktivovat pohybem...

 

Tak pokud zareaguje Start/Stop, tohle se asi nestane, ale tohle je věc SW. Parametry jako vypnutí motoru, otevření okna/dveří atd. mohou hrát roli v tom, zda pro nastartování tlačítkem bude znovu potřeba autentifikace immo. 

Mne sa asi dva krát stalo, že mi start/stop vypol motor a následne nenastartoval a musel som štartovať ručne. Tzn. Zaradiť P, stlačiť brzdu a potom gombík. V tej situácii by som nechcel ešte hľadať kde mám kľúč (napr. v bunde v kufri). Asi nehrozí bezprostredné nebezpečenstvo, no niekde na frekventovanej križovatke nič príjemné.

Kto to kedy videl vozit si kluce od auta v bunde v kufri??? ??‍♂️ Ved strcim do vrecka a ked nahodou tak do nich trcnem a zas sa zobudia.

Štartovať ručne zdochnuté auto zvyčajne treba, ak má vodič odopnutý pás. Ale samozrejme poznáme aj zákony schválnosti. Aj tak si stále myslím, že kľúč počas jazdy sa nemôže deaktivovať! U vás sú naozaj také luxusné cesty, že auto aspoň raz za pár minút neposkočí na nejakej záplate? A čo potom brzdenie? A poskočenie auta pri zdochnutí motora? To by musela byť príliš veľká zhoda náhod, aby hrozila nejaká kritická situácia kvôli tomuto systému. Jedine ak niekde dlho stojíte na mieste - čakáte manželku/frajerku, stojíte pred závorami atď, vtedy to môže byť nepríjemné zdržanie, ale nie kritická situácia.

 

@johnns ak stojíš pri dverách auta a máš pri sebe kľúč v tom púzdre, auto sa ti potiahnutím kľučky neodomkne. Odskúšané. Ja púzdro používam iba ak som v nejakom dave ľudí (napekované obchodné centrá), keďže dočasnú deaktiváciu kessy môj MR bohužiaľ nepodporuje.

S kessy nosím kľúč pri sebe, no nevytahujem ho. V lete v taštičke, ktorá skončí v laktovke, keď je chladno v bunde. Tu mam 95% na sebe, no napr. na dlhé trasy v kufri. Kľúč je v dosahu auto naštartuje. Ak by však kľúč odpojil chip od napájania, tak sa môže stať popisovana situácia napr. na železničnom priecestí. Mne osobne sa odpaja ie batérie v kľúči nepáči. Sympatickejsie mi je riešenie Jaguaru - meria čas odozvy. Preposlaný signál sa nezmestí do časového limitu. Jednoduché a elegantné riešenie.

 

Edit. bez zapnutých pásov sa neaktivuje start-stop

brrrrm: díky za info. To je dobrá zpráva:)

Hoši to je mela kvůli čipu ….. dávaly jsme ten čip do 4 aut naráz  ja sIII súsed SIII LK  šefovi do karoqu  a sůsed kámošovi do mustangu a nikdo nedošel po dvou měsících že by ho to nějak obmezovalo nedej bože ohrozilo...jednoduchá rada kdo se toho bojí ať si to nedává … ano že to stojí dost na to jak to vypadá to stojí ale nechali si zaplatit nápad když vymyslí někdo něco lepšího spolehlivějšího budu rád...

  • 4 týdny později...

Karoq od MR20:
image.thumb.png.782cfc3948565cf8b0ccc486bdc91d48.png

  • 3 týdny později...

Tak MR2016 v Skodovke nedokazu TPI na kessy aplikovat.

  • 2 týdny později...

Takže pro informaci, došlo mi pouzdro na kessy z Číny a funguje bezvadně. Přesně jak mě ujišťoval brrrrm. I když dám pouzdro s klíčem ke klice, neodemkne se. Takže teď už nemusím při každém zamykání vyřazovat Kessy z provozu dvojitým zamykáním.
Takže momentálně se mi zdá nejbezpečnější zamykat přes Kessy (ne dálkou) a dát klíč do pouzdra. Nezavírám dálkou, takže není jak odchytit kód a v pouzdře je klíč stíněný. Zamknutí vozidla mi potvrdí sklopení zrcátek, takže přerušení zavření auta nepřipadá také v úvahu. Domnívám se to správně?

před 18 minutami, johnns napsal:

Takže pro informaci, došlo mi pouzdro na kessy z Číny a funguje bezvadně. Přesně jak mě ujišťoval brrrrm. I když dám pouzdro s klíčem ke klice, neodemkne se. Takže teď už nemusím při každém zamykání vyřazovat Kessy z provozu dvojitým zamykáním.
Takže momentálně se mi zdá nejbezpečnější zamykat přes Kessy (ne dálkou) a dát klíč do pouzdra. Nezavírám dálkou, takže není jak odchytit kód a v pouzdře je klíč stíněný. Zamknutí vozidla mi potvrdí sklopení zrcátek, takže přerušení zavření auta nepřipadá také v úvahu. Domnívám se to správně?

Pouzivam tiez puzdro a k plnej spokojnosti sice musis urobit par ukonov naviac, ale zabere to 5s cize neriesim.

No deaktivácia kessy je od MR2018 už od výroby, čiže to TPI by malo byť určené práve pre staršie MR.

Citovat

Požadavek zákazníka na deaktivaci funkce odemykání/zamykání prostřednictvím KESSY klik u vozidel do MR 2017.


Od modelového roku 2018 je v sérii nasazena softwarová úprava řídicí jednotky KESSY, která
umožňuje deaktivaci KESSY klik dálkovým ovladačem.

 

Bol som v tom, že autá od MR2018 dokážu dočasne deaktivovať kessy aj bez potreby dodatočne aktivovať túto funkciu v autorizovanom servise. Veď možnosť deaktivácie kessy je uvádzaná aj priamo v manuáloch. A práve pre staršie modelové roky do MR2017 je to TPI, podľa ktorého treba len aktualizovať softvér v RJ kessy. Ale možno som to zle pochopil. Pri najbližšej návšteve autorizáku sa budem na to pýtať, uvidíme. Mám rovnaké číslo RJ kessy ako je v tom TPI, mám MR2017. Potom dám vedieť.

 

Dotyčný možno narazil na autorizák, ktorému sa to nechcelo riešiť a teda dal klasickú odpoveď, že to nejde. Alebo jeho MR2016 mohla mať iné RJ kessy?

Dočasná deaktivace klik lze vyřešit na všech Superbech 3 od počátku výroby. Pokud to servis nezvládne, je to jen jejich neschopnost.

Bohuzial som sa dostal do zleho vlakna, povodne to malo ist do O3. Pouzil som google a neskontroloval. Mea culpa.

Takze spravne info je, ze servis nedokaze ani pri vytlacenom TPI rozchodit blokovsnie kessy na ziadost zakaznika. 

Konkretne Danubia Auto Bratislava.

Upraveno od Eska-monter

Zaujímavé a pritom to TPI je aj pre O3. To keď ja budem žiadať spraviť vo svojej F3, asi ma rovno vyhodia von oknom! :lol:

 

Ak budeš mať možnosť, skús sa informovať v inom autorizáku.

Prípadne aj Autofilas: https://www.facebook.com/AutoFilas/

Osobnú skúsenosť nemám, ale čo som komunikoval s jedným človekom odtiaľ, sú prístupní na kdejaké prasačinky, ktoré inak bežné autorizáky odmietajú/nevedia robiť.

Upraveno od brrrrm

Dnes aktivováno i na O3 z roku 2013, tak nerozumím co mají pánové v servisu za problém.....

  • 3 týdny později...

Tak muj AS selhal na plne care, prvni den mi bylo sdeleno ze sw je aktualni. Zaslal jsem jim TPI, dnes mi bylo sdeleno ze to dopadlo, ale funkce nikde. Samozrejme nauctovano. 

Je to smutne jak to v tech servisech funguje. 

Upraveno od Stanson

Jeste tu nikdo nezminil, ze ta stinena pouzdra vydrzi cca mesic, pak se prelomi hlinik v ohybu a je po parade. 

  • 1 měsíc později...

Jsou již nové KESSY klíčenky S3FL vybaveny pohybovým senzorem pro zamezení KESSY podvodů?
A pokud ano, jsou kompatibilní zpět v modelových řadách O3FL?

Upraveno od omicron

  • 6 měsíců později...

Skutečně. Ptal jsem se ve ŠA, jestli se u vozů Škoda už používá technologie, která po té, co se s klíčkem několik minut nemanipuluje, odpojí se od napájení, aby případný zloděj nemohl pomocí zesilovače signálu automobil odcizit.

A odpověděli mi:

Vážený pane, všechny naše modely tuto technologii již delší dobu používají.

Ano, je to tak, již loni v létě (po mém dotazu) jsem se informoval v autosalonu, a potvrdili, že všechny nové KESSY klíčenky (i pro O3FL) jsou již vybaveny senzorem pohybu, a po určitém timeoutu se deaktivují.

 

To vedle zvýšené bezpečnosti má samozřejmě pozitivní vliv i na baterii klíčenky.

Ano, mají to všechny škodovky s Kessy od MR20 (i Fabie).

Ja to mam pres rok pridane v SIII jen jako cip kolem baterky ( jen se jednoduse zasunula baterka do takoveho pozdra z tistakem a vratila se zpet do klicenky je to primo od te firmy co to vymyslela a v pohode jen kdyz necham 3 min klice bez phybu tak napise klice nenalezeny  mosim snema pohnut ...

asi mr 19 maji smulu co???

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.